abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43912385
En hier maar weer verder klagen over irritante koters

En natuurlijk mogen ook de voorgaande edities niet ontbreken

• Ben je niet in orde als je geen kinderen wilt?
  • Ben je niet in orde als je geen kinderen wilt? #2

[ Bericht 56% gewijzigd door roepdeman op 26-11-2006 19:47:14 ]
  • Ik ben vergeten wat ik als signature had...
    pi_43912543
    ik denk dat je niet in orde bent als je geen kinderen wilt en ze toch neemt en ze vervolgns verwaarloost..

volg je het nog?
    Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
    Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
      zondag 26 november 2006 @ 19:22:32 #3
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_43912741
    quote:
    Op zondag 26 november 2006 19:16 schreef Djarum het volgende:
    ik denk dat je niet in orde bent als je geen kinderen wilt en ze toch neemt en ze vervolgns verwaarloost..

volg je het nog?
    eensch

verder kan ik me absoluut niet voorstellen dat iemand geen kinderen zou willen. maar als je het niet wilt moet je het natuurlijk gewoon iet doen. en dan ben je volgens mij prima in orde hoor
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_43913128
    quote:
    Op zondag 26 november 2006 19:22 schreef saaw het volgende:

[..]

eensch

verder kan ik me absoluut niet voorstellen dat iemand geen kinderen zou willen. maar als je het niet wilt moet je het natuurlijk gewoon iet doen. en dan ben je volgens mij prima in orde hoor
    Gelukkig, dan ben ik dus toch nog prima in orde
    Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
    pi_43913198
    Mijn ouders hadden onvruchtbaar moeten zijn.
      zondag 26 november 2006 @ 19:39:39 #6
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_43913282
    The T
    The V
    The P!

Beter link je trouwens in de OP ook even naar de vorige topics:

• Ben je niet in orde als je geen kinderen wilt?
  • Ben je niet in orde als je geen kinderen wilt? #2
  • Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuļtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
    pi_43913330
    voortplanten en overleven!
    Huh?
      zondag 26 november 2006 @ 19:48:11 #8
    32927 jaap393
    only users lose drugs
    pi_43913521
    hier word wel zon beetje verwoord hoe ik erover denk

http://www.vhemt.org/

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7
    pi_43921038
    Tja, wat mij stoort is het feit dat je er gelijk 18 jaar aan vast zit.
    When Alexander saw the breadth of his domain, he wept for there were no more worlds to conquer.
    pi_43921077
    Je moet juist heel blij zijn als mensen geen kids willen, scheelt weer kinderbijslag enzo... de wereld is al aardig vol weet je wel...
    The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
    Like trump...
    pi_43921217
    quote:
    Op maandag 27 november 2006 08:55 schreef Chandler het volgende:
    Je moet juist heel blij zijn als mensen geen kids willen, scheelt weer kinderbijslag enzo... de wereld is al aardig vol weet je wel...
    Daar hebben we ziektes en wereldoorlogen voor.
    When Alexander saw the breadth of his domain, he wept for there were no more worlds to conquer.
      maandag 27 november 2006 @ 16:48:34 #12
    7554 Spuuglokje
    Domestic Goddess
    pi_43932840
    Je bent slechts niet in orde als je geen kinderen wilt en ze tóch maakt.
    Waarom moeten veel mensen altijd een oordeel klaar hebben over anderen? Als je geen kinderen wilt is dat toch prima? Het is helemaal gemakkelijk als je een partner hebt die er hetzelfde over denkt. Een leven zonder kinderen ziet er totaal anders uit dan een leven met, maar het is persoonlijk wat je waardevol in het leven vindt.
    pi_44276362
    Mn nicht was er net met haar twee kids, een van 5 en 1 van anderhalf. Begint ze te vertellen dat haar kinderen zo lastig doen in de auto...Nou ik kan je zeggen dat dat niet alleen in de auto zo was.
    Ik ben vergeten wat ik als signature had...
    pi_44281654
    Nooit. Ik ken mezelf, ik weet hoe irritant ik was. Ook weet ik hoe slecht ik ben in het verzorgen van iets.

Ook al zou ik het willen, toch maar niet. Dat is gewoon niet goed voor het kind.
      zaterdag 9 december 2006 @ 19:04:44 #15
    72256 wise
    Echoes - KL/B/
    pi_44281848
    alsof het verplicht is om kinderen te nemen
    Ik wacht iig een tijdje voordat ik ze misschien wil.
    I had a splitting headache.From which the future's made.
    † Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
    It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
    VIVA LA ASSANGE”
    pi_44283191
    quote:
    Op zaterdag 9 december 2006 19:04 schreef wise het volgende:
    Ik wacht iig een tijdje voordat ik ze misschien wil.
    Dat vind ik eerlijk gezegd ook zo not fun voor de kinderen, met van die oude zakken als ouders (no offence verder). Maar dan begrijp je elkaar toch echt anders als je nou stelt op je 20ste een kind krijgt of op je 30ste.. Enorme generatiekloof (imo wel) die echt anders denkt en voor problemen zorgt.
      zaterdag 9 december 2006 @ 19:58:07 #17
    72256 wise
    Echoes - KL/B/
    pi_44283255
    quote:
    Op zaterdag 9 december 2006 19:56 schreef the_idiot het volgende:

[..]

Dat vind ik eerlijk gezegd ook zo not fun voor de kinderen, met van die oude zakken als ouders (no offence verder). Maar dan begrijp je elkaar toch echt anders als je nou stelt op je 20ste een kind krijgt of op je 30ste.. Enorme generatiekloof (imo wel) die echt anders denkt en voor problemen zorgt.
    hehe, ik bedoel niet dat ik kinderen neem op mijn 50ste misschien tussen 35 en 40
    I had a splitting headache.From which the future's made.
    † Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
    It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
    VIVA LA ASSANGE”
    pi_44289696
    quote:
    Op zaterdag 9 december 2006 19:58 schreef wise het volgende:

[..]

hehe, ik bedoel niet dat ik kinderen neem op mijn 50ste misschien tussen 35 en 40
    Dat vind ik dus echt veel te oud, generatie kloof ed. maar dat is uiteraard aan ieder om zelf te beslissen.

Toen ik mijn huidige vrouw leerde kennen was ik 27, en had toen al besloten geen kids te willen (of iig niet die ik zelf op moet voeden ) ivm leeftijd, je begint immers niet direct aan kids, zou dan toch iig een jaar of 5 relatie overheen gaan of zo. Zou dan dus op zijn vroegst 32 geweest zijn als we kids gekregen zouden hebben.
    Uiteraard in een vrij vroeg stadium aan mijn huidige vrouw verteld, wel zo eerlijk, als zij een enorme kinderwens gehad had (komt nog bij dat ze 7 jaar jonger is dan mij) dan hadden we op dat punt direct een eind aan de relatie kunnen maken zonder al te zware kleerscheuren. Want laten we wel zijn, de beslissing om kinderen te willen is een puur individuele beslissing, zonder rekening te houden met je partner. Als je dan beide tot de conclusie gekomen bent dat je kids wilt, dan kan je er idd aan beginnen. Is er 1 van beide die het niet ziet zitten, moet je er ook niet aan beginnen, dat is dan zeer zeker het einde van de relatie namelijk
    Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
    pi_44290012
    32 idd, wordt je kind 16 ben jij 48. Jij wilt rust in het huis, kinderen willen feesten (anders ruzie, pubers je weet). Zo begrijpt men elkaar niet, merk ik uit andere gezinnen in de omgeving.
      zondag 10 december 2006 @ 12:34:22 #20
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_44298074
    quote:
    Op zaterdag 9 december 2006 23:31 schreef the_idiot het volgende:
    32 idd, wordt je kind 16 ben jij 48. Jij wilt rust in het huis, kinderen willen feesten (anders ruzie, pubers je weet). Zo begrijpt men elkaar niet, merk ik uit andere gezinnen in de omgeving.
    Wat een onzin. Ik krijg dit jaar mijn eerste kind en ik ben 32 maar ik voel me nu echt niet belegen ofzo hoor.
    Eerder had ik wrs geen goede moeder geweest omdat ik zelf nog veel te hard aan het feesten en beesten was (vorig jaar nog )
    Mijn broertje is trouwens geboren toen mijn moeder 35 was (broertje is nu 21) en ze komen elkaar nog tegen op salsales
    Ligt helemaal aan de persoon zelf, en verder zijn mensen tegenwoordig veel minder snel "oud" dan vroeger.
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
    pi_44298492
    quote:
    Wat een BS zeg. Mijn ouders zijn allebei in de 50 en ik herken hier dus helemaal niets in (Niet bij mezelf en niet bij mijn omgeving). Ben 19 overigens, en mijn broertje is 16.
    Dat mijn ouders 50+ zijn, wil nog niet gelijk zeggen dat het een stel belegen oudjes zijn die alleen maar rust en regelmaat willen.
    Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
    And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
    We'd all be like: "I know this one!"
      zondag 10 december 2006 @ 13:17:21 #22
    121234 Fjolle
    Bij twijfel, niet doen!
    pi_44299311
    @TS

Toen ik wat met mijn huidige man begon zo'n 12 jaar geleden zei hij in de eerste week tegen me: Ik wil nooit kinderen. Mijn reactie was: Weet je het zeker, want dan ben ik nu weg. Nou hij was voor 99% zeker van zijn zaak. Maarja, je bent zwaar verliefd, dus toch maar doorgegaan. Hij gebruikte in die tijd dezelfde argumenten als er in de OP staan.

Na een jaar of 4 bedacht ik in de docentenkamer van de school waar ik toen werkte dat het best wel leuk is om met pubers te werken, maar om nu als levensdoel te hebben om nog zeker 30 jaar tussen dezelfde oude afgebrande oude lullen in te zitten....... (No offence voor anderen docenten/scholen, maar het oude-lullen-gehalte was gewoon heel erg op die school.)
    Maw ik had me tegen die tijd helemaal neergelegd bij het idee kinderloos te blijven. Je groeit toch naar elkaar toe en kinderen hebben is hard werken en veel opgeven. (Natuurlijk zitten er ook positieve kanten aan. )

Een jaar later zijn we getrouwd en tijdens de huwelijksreis zei mijn vent opeens dat hij kinderen toch best wel zag zitten.
    Die verstandverbijstering van hem heeft maar 1,5 dag geduurd, maar ik bleef redelijk geschokt achter, alweer een toekomstbeeld moeten veranderen.......

Een jaar later was hij er opeens zeker van. Ik moest om medische redenen stoppen met de pil en binnen een maand was ik zwanger........ De eerste maanden heb ik het toen best moeilijk gehad omdat het eigenlijk niet mijn beslissing bleek, meer een 'nu of misschien wel nooit' actie, maar inmiddels lopen er 2 rond en zijn er we alle 4 gelukkig mee. Je ziet alles kan verkeren.
    Schaapjes aller landen verenigt u.
    Veni, vidi, pavi (We came, we saw and we ate grass)
    pi_44299355
    quote:
    Op zondag 26 november 2006 19:22 schreef saaw het volgende:

[..]

eensch

Tja, ik kan me nauwelijk voorstellen dat je ze wel zou willen.
    "It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
      zondag 10 december 2006 @ 13:19:33 #24
    120647 BadKeukenTegel
    Heer ende Meester
    pi_44299406
    Als je geen kinderen wilt ben je HOMO
    Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
      † In Memoriam † zondag 10 december 2006 @ 13:33:46 #25
    43556 miss_dynastie
    pi_44299856
    quote:
    Jij bent dus met 48 al bejaard? Wordt nog wat, tot je negentigste...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')