eenschquote:Op zondag 26 november 2006 19:16 schreef Djarum het volgende:
ik denk dat je niet in orde bent als je geen kinderen wilt en ze toch neemt en ze vervolgns verwaarloost..
volg je het nog?
Gelukkig, dan ben ik dus toch nog prima in ordequote:Op zondag 26 november 2006 19:22 schreef saaw het volgende:
[..]
eensch
verder kan ik me absoluut niet voorstellen dat iemand geen kinderen zou willen. maar als je het niet wilt moet je het natuurlijk gewoon iet doen. en dan ben je volgens mij prima in orde hoor
Daar hebben we ziektes en wereldoorlogen voor.quote:Op maandag 27 november 2006 08:55 schreef Chandler het volgende:
Je moet juist heel blij zijn als mensen geen kids willen, scheelt weer kinderbijslag enzo... de wereld is al aardig vol weet je wel...
Dat vind ik eerlijk gezegd ook zo not fun voor de kinderen, met van die oude zakken als ouders (no offence verder). Maar dan begrijp je elkaar toch echt anders als je nou stelt op je 20ste een kind krijgt of op je 30ste.. Enorme generatiekloof (imo wel) die echt anders denkt en voor problemen zorgt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:04 schreef wise het volgende:
Ik wacht iig een tijdje voordat ik ze misschien wil.
hehe, ik bedoel niet dat ik kinderen neem op mijn 50stequote:Op zaterdag 9 december 2006 19:56 schreef the_idiot het volgende:
[..]
Dat vind ik eerlijk gezegd ook zo not fun voor de kinderen, met van die oude zakken als ouders (no offence verder). Maar dan begrijp je elkaar toch echt anders als je nou stelt op je 20ste een kind krijgt of op je 30ste.. Enorme generatiekloof (imo wel) die echt anders denkt en voor problemen zorgt.
Dat vind ik dus echt veel te oud, generatie kloof ed. maar dat is uiteraard aan ieder om zelf te beslissen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:58 schreef wise het volgende:
[..]
hehe, ik bedoel niet dat ik kinderen neem op mijn 50stemisschien tussen 35 en 40
Wat een onzin. Ik krijg dit jaar mijn eerste kind en ik ben 32 maar ik voel me nu echt niet belegen ofzo hoor.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:31 schreef the_idiot het volgende:
32 idd, wordt je kind 16 ben jij 48. Jij wilt rust in het huis, kinderen willen feesten (anders ruzie, pubers je weet). Zo begrijpt men elkaar niet, merk ik uit andere gezinnen in de omgeving.
Wat een BS zeg.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:31 schreef the_idiot het volgende:
32 idd, wordt je kind 16 ben jij 48. Jij wilt rust in het huis, kinderen willen feesten (anders ruzie, pubers je weet). Zo begrijpt men elkaar niet, merk ik uit andere gezinnen in de omgeving.
Tja, ik kan me nauwelijk voorstellen dat je ze wel zou willen.quote:Op zondag 26 november 2006 19:22 schreef saaw het volgende:
[..]
eensch
verder kan ik me absoluut niet voorstellen dat iemand geen kinderen zou willen. maar als je het niet wilt moet je het natuurlijk gewoon iet doen. en dan ben je volgens mij prima in orde hoor
Jij bent dus met 48 al bejaard? Wordt nog wat, tot je negentigste...quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:31 schreef the_idiot het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |