Verder ging het over de Essure methode ( http://www.essure.nl/ ) en de bekende, maar al een tijdje wat minder intensief bijgehouden, site Kindervrij ( http://www.kindervrij.nl/ )quote:Op woensdag 1 november 2006 17:24 schreef vencodark het volgende:
Ik wil zelf denk ik ook geen kinderen later. Ben nu 21 en niet omdat ik er nu finaal over na moet denken maar soms ben je er lichtjes mee bezig. Ook omdat veel mannen wel ooit kinders willen en je toch sneller alleen blijft denk ik.
Als ik zou moeten beargumenteren waarom ik geen kinderen wil is het omdat kinderen denk ik best wel mijn vrijheid innemen en ik denk niet dat ik daar echt mee wil leven ofzo. Neefjes/nichtjes krijgen en erop passen lijkt me best weleens leuk maar eigen kinders lijkt me zo'n werk en gedoe.![]()
Ik heb nooit veel ook met baby's gehad en nog nooit 1tje vastgehouden. Als ik in de stad loop en zie ouders met een stel zeur en schreeuw kinders, heb ik echt zoiets: voor mij echt nooit met zo'n jong over straat.![]()
Maar ja. Misschien dat ik er later anders over denk. Maar moedergevoelens heb ik totaaaaal niet ontdekt nog. Hoeft gelukkig ook niet.![]()
Ik mag toch hopen dat die kinderwens zich niet ineens aandient als ik straks 40 ben.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:54 schreef DarkElf het volgende:
standaard dooddoener: wacht maar tot je wat ouder bent![]()
"Dan zit jij uitgeblust en uitgelubberd op de bank de huisvrouw te spelen, terwijl er 3 koters schijtend en gillend om je heen rennen en je man telkens zogenaamd moet 'overwerken' en heb ik de vrijheid die ik nu heb nog steeds" Maar dan krijg je meestal ruzie met de persoon in kwestie...quote:Op woensdag 1 november 2006 17:54 schreef DarkElf het volgende:
standaard dooddoener: wacht maar tot je wat ouder bent![]()
Lotgenootjequote:Op woensdag 1 november 2006 17:50 schreef parselmouth het volgende:
Ik ben 18, heb echt 0,0% met kinderen. Ik weet gewoon echt _niet_ wat ik moet doen als er een klein kind in mijn buurt is, kan me totaal geen houding geven dan.
Sowieso altijd al een soort van afkeer gehad richting kinderen, als ik de metro moet instappen en ik zie dat er een vrouw met een kinderwagen of en kleine koter zit, stap ik bij het volgende deel in (en daar zitten ze dan soms ook).
Nooit moedergevoelens gehad, nooit vertederd geraakt door kinderen, vroeger nooit met de poppen gespeeld. Ik hou gewoon niet van kinderen.
Maar bijna iedereen in m'n omgeving van m'n eigen leeftijd zegt 'dat dat nog wel komt', omdat zij toevallig wel kinderen willen hebben. Echt, gaat heen, ik wil m'n leven gewoon anders gaan inrichten dan zij, laat me dat doen!
En ik vind het stukje op Kindervrij.nl over de 'biologische klok' wel waar klinken, volgens mij praten veel vrouwen zichzelf dat gewoon aan.
ik condoleer die mensen meestalquote:Op donderdag 2 november 2006 00:52 schreef Peekaboo het volgende:
Meestal als ik hoor dat er weer iemand zwanger is in mijn omgeving betrap ik mezelf erop dat ik denk...Shit..nee he!
ja, iedereen vindt z'n kind de beste en het meest bijzonder etc etc terwijl het eigenlijk gewoon even irritant als al die andere koters isquote:Op donderdag 2 november 2006 08:26 schreef parselmouth het volgende:
Het erge is dat moeders er ook van uit gaan dat iedereen hun kind grappig vindtDan kijken ze zo trots om zich heen van "kijk eens hoe leuk mijn Jeroentje is".
Zelfde als moeders met kinderwagens, die denken ook dat de wereld van hun is omdat ze achter zo'n kar lopen.![]()
ook als je vraagt of je er even langs mag wordt je aangekeken alsof je de duivel bent. dan is het zuchten en met moeite wordt die kar even ergens anders geparkeerd (of 3 cm verplaatst zodat je er nog amper langs kunt).quote:Op donderdag 2 november 2006 11:48 schreef vencodark het volgende:
Ja indd. Vorig jaar ofzo liep ik in de Xenos en bij de meeste Xenossen is dat pad bij de kassa redelijk smal. Nu had zo'n vrouw die kinderwagen daar zodanig gezet dat het natuurlijk nog smaller was maar ik kon er wel voorzichtig langs. Schijnbaar (zo beweerde ze) bewoog die wagen een beetje door mijn tas ofzo toen ik er langs liep. Ik was me van geen kwaad bewust maar dat mens begon ineens tegen me zo van: ja je kan toch vragen of je er langs mag, je duwt die wagen zo opzij..blabla.![]()
Heb alleen gezegt dat ik niet eens wat in de gaten had en ben weggelopen. Stuk chagerijn. Dacht ook dat de wereld van haar was.![]()
Ah, die mensen met kinderen nemen kinderen voor de kinderen, niet voor zichzelf? Ja ja...quote:Op donderdag 2 november 2006 15:44 schreef Woutervn het volgende:
Ik moet altijd wel lachen als mensen mij vragen of ik kinderen wil. Ik antwoord dan dat ik geen kinderen wil, omdat ik ze niet leuk vind. Maar bovenal dat ik liever voor dat geld een mooie auto koop of net wat mooier woon. Dan vinden ze me een egoïstische klootzak.
Ik vind mensen met kinderwagens sowieso asociaal. Ze raggen overal maar doorheen met die wagen, rijden gewoon keilomp tegen je aan als je niet snel genoeg naar hun zin aan de kant gaat. Hoe vaak ik geen kinderwagen over mijn tenen heb gekregen, en hoe vaak ik niet blauwe enkels heb gehad.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:48 schreef vencodark het volgende:
Ja indd. Vorig jaar ofzo liep ik in de Xenos en bij de meeste Xenossen is dat pad bij de kassa redelijk smal. Nu had zo'n vrouw die kinderwagen daar zodanig gezet dat het natuurlijk nog smaller was maar ik kon er wel voorzichtig langs. Schijnbaar (zo beweerde ze) bewoog die wagen een beetje door mijn tas ofzo toen ik er langs liep. Ik was me van geen kwaad bewust maar dat mens begon ineens tegen me zo van: ja je kan toch vragen of je er langs mag, je duwt die wagen zo opzij..blabla.![]()
Heb alleen gezegt dat ik niet eens wat in de gaten had en ben weggelopen. Stuk chagerijn. Dacht ook dat de wereld van haar was.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |