hahahquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah joh, als je zegt dat je nu aan het chillen bent met die leuke gozert van de wepkem, vindt ze vast alles goed
aan wie? swarmi? D_K? Mikkie?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee want leuke gozert van de wepkem dan denken ze aan iemand anders
En Swarmi, ik wil wat daar staat zelf ook. Dat had ik zelf al aangegeven.. Ik heb me echt schuldig en dom gevoeld deze tentamenperiode..
euh...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben net weze informeren morgane en handmatig verwijderen werkt ook niet.
Dat wist ze nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow Moblo, even een note naar jou. Als IB bij je komt eten, en je weet dat ie daarna plannen heeft om naar mij te gaan.. voer hem dan geen 10 ton knoflook.
Dank u
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ruik voor mijn gevoel nog overal IB
Nee, jij wel?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:31 schreef swarmahoer het volgende:
is tie al bij je ouders geweest yas
wel bijnaquote:
Wat dacht je van zélf op de blaren zitten in plaats van gedeelde smart is halve smart?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Papa zat ook echt mee te denken hoe ik mijn disciplineprobleem een beetje op kan lossen enzo![]()
Precies wat ik dachtquote:
Je trekt hem aan, ik heb hem namelijk nog steeds nog nooit gezien, behalve jouw links hier.. waarop ik nog nooit geklikt hebquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:50 schreef swarmahoer het volgende:
ik kijk shownieuws (dont ask) komt dat kankerventje jordy van loon langswat een kutjoch met zn bijdehande vlotte babbel
Ben je niet in orde als je geen kinderen wilt? #3quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind ze allemaal lelijk, eigenlijk
euh... geen kleine, oh ja, wacht, mijn nicht heeft twee kinderen, waarvan ik de jongste nog nooit gezien heb maar ik de oudste echt wel neer zou willen knallen, verwend kutkindquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:04 schreef swarmahoer het volgende:
maargoed dat jij geen kinderen neemt moblodie zouden bang van je worden
heb je eigelijk neefjes of nichtjes? en vind je die wel leuk
Niet schattig en een extreme aversie is toch echt wat anders.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en als er mensen met kinderen voorbij komen, op 't werk ofzo, net geboren babies, echt![]()
ik kan ze niet schattig vinden, op geen enkele manier
Ja, want ik vind jou ook niet schattig, maar een extreme aversie tegen jou heb ik nou ook weer nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet schattig en een extreme aversie is toch echt wat anders.
ik heb in de meeste gevallen ook een extreme aversiequote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet schattig en een extreme aversie is toch echt wat anders.
Zou je dan niet eens naar de dokter gaan ofzo?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:47 schreef LastRequest het volgende:
Jeuzes ik heb echt weer last van m'n hoofd en alles
dat zegt iedereen jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:47 schreef LastRequest het volgende:
Jeuzes ik heb echt weer last van m'n hoofd en alles
Nog even ding afmaken en dan kap ik met laptoppen.
Wat een leuk stukje van René trouwens Moblo, heel erg lief
Maar die kan niet echt iets he.. dan reis ik daar helemaal heen (hier nog geen dokter), betaal ik hem weer bakken met geld om alleen te horen dat ik rust moet houdenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zou je dan niet eens naar de dokter gaan ofzo?
Je hebt gelijk, dat betekent natuurlijk niet meteen dat iedereen een leven heeft.. dom van mequote:
Precies! Ik moest gewoon even een nieuwe voeding in de pc zetten.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1240343[quote]
[b]Op zaterdag 10 januari 2009 16:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat betekent natuurlijk niet meteen dat iedereen een leven heeft.. dom van me
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, vooral aan het overschrijven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |