Dan heb je gewoon een heel ander soort contact met je ouders. Op zich prima als je dat zelf ok vindt, maar niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:45 schreef IrishBastard het volgende:
Wuh, bij mij weten ze gewoon dat ik er niet genoeg aan doeZou er niet aan moeten denken ze op msn te hebben
!
True thatquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een heel ander soort contact met je ouders. Op zich prima als je dat zelf ok vindt, maar niet te vergelijken.
Ja ik snap het wel hoor, dat is het ook niet. Ik heb hetzelfde nog steeds met geld. Da's een lang verhaal, maar het komt er op neer, vroeger kon ik niet met geld om gaan. Ik had geen schulden, helemaal niks. Mocht niet eens rood staan. Maar ik gaf wat ik had, gewoon meteen uit, aan zooi, echt zooi gewoon. Nu heb ik dus nog steeds dat als ik een grote uitgave doe, ik thuis niet durf te zeggen hoe duur het was. Zelfs als mijn moeder het aanbiedt (hoe duur was dat of dat? dan betaal ik het) durf ik het niet eensquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mjah ik blijf gewoon dat schuldgevoel naar hen houden.. en ze zeiden net ook dat dat dus niet nodig is.
Maar op de een of andere manier heb ik de goedkeuring van mijn ouders nodig ofzo.. En daar ben ik nu wel steeds meer van aant "losbreken" maar ik wil ze gewoon niet nog een keer teleurstellen net zoals ik deed toen ik zakte. En eigenlijk kunnen ze me niks maken want ik woon niet meer thuis, enige consequentie is dat ik het zelf moet gaan dokken maarja dat overleven vele van jullie ook dus dat moet ik ook wel kunnen![]()
Maar geloof niet dat ze zover zullen komen.
Maar mn vader zei ook van dat het moeilijk is voor hen om te begrijpen omdat ze allebei geen universiteit hebben gedaan dus ook niet kunnen weten hoe het zit enzo.
failquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Now comes the money out of the sleeve.
Ik bedenk het me ook nu pas. Maar mijn vader was altijd zuiniger, én kritischer over mijn meuk dan mijn moeder. Dat gat in mijn hand heeft zij namelijk ook, dus ze snapt het wel, maar dat had hij nooitquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Now comes the money out of the sleeve.
LR zou zeggen, je bent liefquote:
homoquote:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1329546quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oke, net systeemherstel gedaan en wat gebeurt er. We krijgen een melding van een virus
wkgszvx.exe. en daarna doet internetexplorer het dus niet. dus nu maar even googlen op dat virus maar als jullie tips hebben.
Je verwacht nu echt dat iemand anders 't voor jou gaat opzoeken hequote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:21 schreef swarmahoer het volgende:
komen de andere home alone fiilms nog komende week?
Ik had net op jullie site gezien dat jullie daar wel naar aan het kijken warenquote:
ik denk dat jij t misschien wel uit je hoofd wistquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je verwacht nu echt dat iemand anders 't voor jou gaat opzoeken he.
ik had 'm bij Termaat zien staan, hij is echt HUGE! Srsly!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik had net op jullie site gezien dat jullie daar wel naar aan het kijken warenLeuke dingetjes
Het werkt wel! alleen hadden we het virus nog niet verwijderdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1329546
Wel ingewikkeld enzo.
edit - te laat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sterf...quote:
Over virussen gesprokenquote:
Wel een reden om een dag de computer uit te laten staanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:54 schreef morgane het volgende:
Ah joh, nog ffanders komt t er echt niet van, en richt 'ie ondertussen nog meer schade aan.
Moet je eigenlijk nagaan wat dat over jou zegt!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:41 schreef motorbloempje het volgende:
laatst was René nog toffer dan ik
Tis niet mijn pc dus #carequote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:54 schreef morgane het volgende:
Ah joh, nog ffanders komt t er echt niet van, en richt 'ie ondertussen nog meer schade aan.
Ik had pas een virus dat heel sneaky mijn virusscanner verwijderde, héél fijn. Er stond alleen nog een lege map bij Program Files.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |