Net afgelopen trouwens.. maar wel engquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:12 schreef LastRequest het volgende:
Ok wtf dat meisje bij Uri Geller nu is wel freaky
Wat gebeurde erquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:12 schreef LastRequest het volgende:
Ok wtf dat meisje bij Uri Geller nu is wel freaky
Ze liet dingen bewegen enzo door er zo eng naar te kijken enzo.. zag er nogal freaky uit.quote:
Idd, dat heeft dat stomme joch vast gejatquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:03 schreef swarmahoer het volgende:
dat melodietje van home alone lijkt veradacht veel op die van harry potter
homoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:06 schreef Sander het volgende:
[..]
Idd, dat heeft dat stomme joch vast gejat
Wat heb jij ineens met homo's?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:10 schreef LastRequest het volgende:
[..]
homo
Ik heb geen zin om de kou in te gaan
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:10 schreef LastRequest het volgende:
[..]
homo
Ik heb geen zin om de kou in te gaan
Nee dat was swarma's reactie ergens op vanmiddag, vond ik grappigquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat heb jij ineens met homo's?
Chef? Ik heb niet eens personeel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:14 schreef swarmahoer het volgende:
ja op die chef die op zn gewicht enzo ging letten en wat er nog meer aan verhaal bij zat
Ook niet...quote:
Opgeleide schoenen, handig!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:18 schreef Sander het volgende:
Oh en die nieuwe schoenen van mij hebben leren zolen dus dat wordt nog een feestje aanstaande maandag
Ohquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik weet niet of ik spuit 11 ben want nog niet terug gelezen, maar Mik is er vant weekend niet omdat ie naar dublin gaat he
Firefox ftwquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ende internet explorer van mijn vader doet het niet meer, dus ik was even aant kijken of ik het kon oplossen maar kan het niet vinden, maar ondertussen zit ie dan eigenwijs te doen blabla..
Maar hij geeft de melding dat ie ieexplore.exe niet kan vinden.
En als we het opnieuw installeren blijft het hetzelfde verhaal..
en daar kom je nu achterquote:
Wat is dat nou weer voor reactiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
.. Ik zei al; ik zet de webcam wel aan dan kan je zien dat ik er niet achter zit.. Nee dat hoefde dan ook weer niet
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:42 schreef swarmahoer het volgende:
dat hele uri geller showtje is gewoon een goocheltruc
quote:
Dat is juist coolquote:
Mjah ik blijf gewoon dat schuldgevoel naar hen houden.. en ze zeiden net ook dat dat dus niet nodig is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:37 schreef Sander het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je ouders graag willen weten hoe het gaat enzo, en omdat ze je studie betalen ook, maar je bent toch geen 16 meer? Ik weet niet hoe je er zelf over denkt natuurlijk maar ik vind het een beetje.. '; 'puber' overkomen zoals je het vertelt altijd.
Wuh, bij mij weten ze gewoon dat ik er niet genoeg aan doequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is juist cool. Je moet ook weer niet opeens krampachtig contact gaan verbreken want dan gaan ze eigen theorieën vormen over waarom je 't iets evt. niet haalt enzo, ben je nog verder van huis
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |