gelukkig staat er wel patat.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:22 schreef Krentenbol. het volgende:
Je bent de friet vergeten in de OP.
Kankergeil, je zegt friet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:22 schreef Krentenbol. het volgende:
Je bent de friet vergeten in de OP.
Ik wilde het net gaan verbeteren, maar toen dacht ik: oh Krentenbol. is er ook.quote:
Ik zie wel patat.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zie anders geen friet in de OP.
Ik zie toch liever het gezicht van Doutzen Kroes.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En verdomd goede TT
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde het net gaan verbeteren, maar toen dacht ik: oh Krentenbol. is er ook.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zie toch liever het gezicht van Doutzen Kroes.
Ik heb liever Doutzenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En verdomd goede TT
Ik niet, vind Nicole Kidman kankergeil!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zie toch liever het gezicht van Doutzen Kroes.
Figures.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik niet, vind Nicole Kidman kankergeil!
Twee geile vrouwen met elkaar vergelijken, en dan van de ene een lelijke foto pakkenquote:
Nicole staat stijf van de botox. Als iets niet aantrekkelijk is...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:27 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Heeft nicole haar lippen daar laten inspuiten?
Ik vraag me altijd af of die mensen wel vergaan als ze dood zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Nicole staat stijf van de botox. Als iets niet aantrekkelijk is...
Het waren twee willekeurige foto's.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Twee geile vrouwen met elkaar vergelijken, en dan van de ene een lelijke foto pakken
Makkelijk winnen zo
Hihi hoezo dat?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of die mensen wel vergaan als ze dood zijn.
wtfquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Het waren twee willekeurige foto's.
Maar zelfs zonder make-up
[ afbeelding ]
vind ik Doutzen een mooier gezicht hebben.
jezus wat een junkiekopquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:29 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn scheikunde leraar zei: mensen zouden eigenlijk niet begraven moeten worden, maar bij het klein chemisch afval verwerkt worden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of die mensen wel vergaan als ze dood zijn.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:29 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:31 schreef Krentenbol. het volgende:
Nikki Cox, nu getrouwd met Jay Mohr, dus nu heet ze Nikki Mohr Cox.
[ afbeelding ]
Gast, zij is daar toch ook veel ouderquote:
Jeeeezus, wat ziet ze daar uit als een wandelend skelet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:29 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[ afbeelding ]
Doe eens een foto van jou zonder make-up.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Jeeeezus, wat ziet ze daar uit als een wandelend skelet.
Serieus?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[ afbeelding ]
Niet meer hoor. Is inmiddels al een aantal jaar geloof ik MILF.quote:
Daar is ze volgens mij 12 ofzo?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:29 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MILFSquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Niet meer hoor. Is inmiddels al een aantal jaar geloof ik MILF.
Ik lijk wel gek.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Doe eens een foto van jou zonder make-up.
Mja, ze was al moeder op dr 23ste oid inderdaad.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Niet meer hoor. Is inmiddels al een aantal jaar geloof ik MILF.
Ik doe lekker met je mee.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Genoeg lekkere vrouwen, ik ga weer aan de studie
En toch kun je zien dat het een mooie vrouw is. Mooie ogen, goede huid, mooie lippen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Daar is ze volgens mij 12 ofzo?
beetje mager, slechte zithouding, wenkbrauwen beetje vreemd en het lijkt net alsof ze super lelijke tieten heeft.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:36 schreef IQM het volgende:
[..]
En toch kun je zien dat het een mooie vrouw is. Mooie ogen, goede huid, mooie lippen.
Beetje mager?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
beetje mager, slechte zithouding, wenkbrauwen beetje vreemd en het lijkt net alsof ze super lelijke tieten heeft.
Maarja op die andere fotos wel lekker
Dat is waar, alleen ze is in zn totaliteit nou niet echt ''geil''.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:36 schreef IQM het volgende:
[..]
En toch kun je zien dat het een mooie vrouw is. Mooie ogen, goede huid, mooie lippen.
Wel een raar hoofd hoor op deze fotoquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:29 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slechte zithouding: who gives a flying fuck?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
beetje mager, slechte zithouding, wenkbrauwen beetje vreemd en het lijkt net alsof ze super lelijke tieten heeft.
Maarja op die andere fotos wel lekker
Dat mouzur er geen verstand van heeft kan best, maar komop, je kan niet zeggen dat die tetten er daar goed uitzien toch?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Slechte zithouding: who gives a flying fuck?
"Het lijkt alsof ze super lellijke tieten heeft" Ja, dat is ook zó goed te zien. En was jij het niet die een stukje plant aanzag voor een tepel? Please.
Enige wat ik zeg is dat ik haar er zelfs zonder make-up goed uit vind zien. En dat is best een prestatie, als je sommige vrouwen zónder ziet...
Ze draagt waarschijnlijk geen beha. En ook dan zien de 'tetten' er vaak al anders / minder mooi uit.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:42 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat mouzur er geen verstand van heeft kan best, maar komop, je kan niet zeggen dat die tetten er daar goed uitzien toch?
Als je ook als een quasimodo rondloopt wel jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:41 schreef IQM het volgende:
[..]
"Het lijkt alsof ze super lellijke tieten heeft" Ja, dat is ook zó goed te zien. En was jij het niet die een stukje plant aanzag voor een tepel? Please.
Enige wat ik zeg is dat ik haar er zelfs zonder make-up goed uit vind zien. En dat is best een prestatie, als je sommige vrouwen zónder ziet...
Inderdaad, ik was vanmorgen te lui om make-up op te doen en ik zie er niet uit vandaagquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt ooit tieten voor je neus gezienquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als je ook als een quasimodo rondloopt wel ja![]()
Tieten ... je ziet een soort puntjes(het shirt is daar strak) , maar voor de rest flabbert het shirtje maar een beetje.. Ziet er iig niet zo mooi en vol uit.
Ga nou maar naar de kapperquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt ooit tieten voor je neus gezien
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als je ook als een quasimodo rondloopt wel ja![]()
Tieten ... je ziet een soort puntjes(het shirt is daar strak) , maar voor de rest flabbert het shirtje maar een beetje.. Ziet er iig niet zo mooi en vol uit.
Tijd voor theequote:
wat heb jij gerookt BTquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA.
God, wat ben jij toch geniaal.
BP?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het is gewoon een vraag hoorBoeien als je maagd bent enzo
Maar dat is niet meer dan logisch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kapper kapper kapper kapper ..quote:
dat was mijn eerste biertjequote:
Een Mauser maar dan anders geschrevenquote:
ja hier werken gweoon alle hotlinks dus ik zie dat nooitquote:
Kapper zonder afspraakquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
kapper kapper kapper kapper ..
Heb je dan geen afspraak ofzo ? Als je al om half 4 wilde vertrekken en er nu nog bent
Heb je wel eens gras gerookt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat rook ik niet kun je je beter afvragen.
Op je gezondheidquote:
Hoe krijg je dat dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hier werken gweoon alle hotlinks dus ik zie dat nooit
Welke kapper ga je dan? Kapper now? Dat is tegenwoordig toch met afspraak?quote:
Ehm, nee.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Heb je wel eens gras gerookt.?
Dat hoop ik toch waarachtig nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:57 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Welke kapper ga je dan? Kapper now? Dat is tegenwoordig toch met afspraak?
NOEM 4 SMARTLEERDOELEN EN MAAK JE POP REFLECTIE !quote:
Volgens mij wel, omdat ze die "kelder" gesloten hebbenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch waarachtig niet? Is dat serieus zo?
ik heb het hele huis schoongemaakt en vond dat ik het wel had verdiend, het ruitk hier nu naar zwembadquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op je gezondheid![]()
Het is dan ook pas 4 uur
Dat is een model, die horen toch nauwelijks tieten te hebbenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
niemands. Alleen die van doutzen half.
http://www.raymond.cc/blo(...)shack-hotlink-image/quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat dan?
De referer ergens veranderen toch ofzo?
Ik dacht dat dat alleen werkte voor sites als imageshack? (tegen bans)
Maak jij schoon met chloor?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb het hele huis schoongemaakt en vond dat ik het wel had verdiend, het ruitk hier nu naar zwembad_!
wat wtf, waarom ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:58 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Volgens mij wel, omdat ze die "kelder" gesloten hebben
Moet ik hier ook maar eens gaan doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb het hele huis schoongemaakt en vond dat ik het wel had verdiend, het ruitk hier nu naar zwembad_!
Hmmm de lucht van chloorquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
Kelder zit nu dicht en volgens mij kwam dat omdat ze tekort hadden aan werknemers. Ik zou bellen voor de zekerheid!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:59 schreef reetveter het volgende:
Volgens mij kan je óók afspraken maken, maar maakt het niet uit als je binnenloopt. Ben er al 4 maand niet geweest namelijk
ja man, alles met chloor verdunt met water in een spuitfles, beter schoonmaakmiddel is er nietquote:
ja die rare tik heb ik ook, chloor vind ik echt lekker ruikenquote:
quote:
Ben jij dan zo iemand die benzine ook lekker vindt ruiken?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die rare tik heb ik ook, chloor vind ik echt lekker ruiken
Straks heeft Reetveter een afroquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:02 schreef reetveter het volgende:
Je hebt gelijk, komt omdat ze verbouwen onderin. Nouja, dan maar paar dagen wachten, dan is de verbouwing klaar.
Check.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij dan zo iemand die benzine ook lekker vindt ruiken?
Uhm. We waren aan het zwemmen ofzo in de zomer in het ijsselmeer en ik was een beetje half lam. En toen gingen we even liggen en toen hing er zo'n pluk gras voor mijn neus. En toen wilde ik een shaggie draaien maar het wilde niet, dus toen deed ik er gras in en toen lukte het wel. Dus ging ik even proeven of dat lekker was maar dat was het niet en ik stikte bijna.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goh, lijkt mij ook niet nee! Geplukt en in een vloeitje gestopt
?
Neequote:
ik welquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou van de geur van benzine.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:05 schreef Biogarde het volgende:
En mên, wat ruikt bruislijm (Bison) lekker![]()
Hahahaquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Uhm. We waren aan het zwemmen ofzo in de zomer in het ijsselmeer en ik was een beetje half lam. En toen gingen we even liggen en toen hing er zo'n pluk gras voor mijn neus. En toen wilde ik een shaggie draaien maar het wilde niet, dus toen deed ik er gras in en toen lukte het wel. Dus ging ik even proeven of dat lekker was maar dat was het niet en ik stikte bijna.
van wie niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:05 schreef reetveter het volgende:
Ik wil tondeuze er overheen roppen maar mag niet
van wie niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:05 schreef reetveter het volgende:
Laat mij het doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:05 schreef reetveter het volgende:
gewoon doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:05 schreef reetveter het volgende:
Ik gok mams, paps of zijn vriendinnetjequote:
dat vind ik wel jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:05 schreef Biogarde het volgende:
En mên, wat ruikt bruislijm (Bison) lekker![]()
standje 3quote:
?quote:
ik denk mams.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:07 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik gok mams, paps of zijn vriendinnetje
Kan je het al dan? Of wordt reetveter je eerste slachtoffer?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Laat mij het doen? Ik ben daar goed in. Plan B voor als mijn hele leven faalt is kapster worden
!
Ik kan het me voorstellen.quote:
laat zien wie de baas isquote:
Ik zeg toch net dat ik er heel goed in benquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Kan je het al dan? Of wordt reetveter je eerste slachtoffer?
Zwavelzuur snuiven is ook focking lekkerquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:09 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, gek, tanken is een uitje voor het reukorgaan.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen.
Andersom zou jij het ook niet tof vinden
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zwavelzuur snuiven is ook focking lekker![]()
Je kan wel meer dingen beweren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat ik er heel goed in ben? Ik heb Mandy's haar al heel vaak gedaan (die heeft krullen, dus als ik het verpest valt het toch niet op
) en een paar jongens.
Nee.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
wie de fuckneuk is mandy nou weerquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat ik er heel goed in ben? Ik heb Mandy's haar al heel vaak gedaan (die heeft krullen, dus als ik het verpest valt het toch niet op
) en een paar jongens.
Jaahaa... mmmmm lekker ...quote:
Extreme haargroei?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:11 schreef PeZu het volgende:
mijn kop word twee keer in de week geschoren, super lekker man
Haar BFF.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
wie de fuckneuk is mandy nou weer
neequote:
quote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wel verhelderend maar zoals 4ebe zegt moet je het maar niet te vaak doenquote:
Dat linker jongetje probeert zijn erectie te verbergen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:16 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er nu met zijn aangifte gebeurd?
Nico de clown.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:16 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehe.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:16 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wel verhelderend maar zoals 4ebe zegt moet je het maar niet te vaak doen
KICKUHHHHH.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:18 schreef Paaskonijn het volgende:
Zomaar een citaat uit mijn boek:
“Sommigen hielden me bij de benen vast, terwijl anderen mijn broek naar beneden stroopten. Ik begreep wat ze wilden doen. Ik had gezien hoe een bende schaapsherders een jongen uit een ander dorp die toevallig op hun gebied verdwaald was, verkrachtten. Ik wist dat alleen iets onverwachts me nog kon redden. Ik liet hen mijn broek uittrekken, terwijl ik net deed of ik uitgeput was en niet meer kon vechten. Ik rekende er op dat ze mijn laarzen en schaatsen niet uit zouden doen omdat die te stevig aan mijn voeten vastzaten. Toen ze merkten dat ik slap was en geen weerstand bood, verzwakte hun greep. Twee van de grootsten hurkten neer bij mijn blote buik en sloegen me met bevroren handschoenen. Ik spande mijn spieren, trok één been een weinig terug en schopte een van de jongens die over me heengebogen stonden. Er kraakte iets in zijn hoofd. Eerst dacht ik dat het de schaats was, maar die was heel toen ik hem uit zijn ook trok. Een andere probeerde me aan mijn benen te trekken; ik schopte hem met mijn schaats tegen zijn keel. De twee jongens vielen hevig bloedend op het ijs.”
Zielig hè? Dat jongetje is maar 8 jaar oud ofzo.quote:
Welk boek is dat?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:18 schreef Paaskonijn het volgende:
“Sommigen hielden me bij de benen vast, terwijl anderen mijn broek naar beneden stroopten. Ik begreep wat ze wilden doen. Ik had gezien hoe een bende schaapsherders een jongen uit een ander dorp die toevallig op hun gebied verdwaald was, verkrachtten. Ik wist dat alleen iets onverwachts me nog kon redden. Ik liet hen mijn broek uittrekken, terwijl ik net deed of ik uitgeput was en niet meer kon vechten. Ik rekende er op dat ze mijn laarzen en schaatsen niet uit zouden doen omdat die te stevig aan mijn voeten vastzaten. Toen ze merkten dat ik slap was en geen weerstand bood, verzwakte hun greep. Twee van de grootsten hurkten neer bij mijn blote buik en sloegen me met bevroren handschoenen. Ik spande mijn spieren, trok één been een weinig terug en schopte een van de jongens die over me heengebogen stonden. Er kraakte iets in zijn hoofd. Eerst dacht ik dat het de schaats was, maar die was heel toen ik hem uit zijn ook trok. Een andere probeerde me aan mijn benen te trekken; ik schopte hem met mijn schaats tegen zijn keel. De twee jongens vielen hevig bloedend op het ijs.”
En eigenlijk was dit nog niks.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zielig hè? Dat jongetje is maar 8 jaar oud ofzo.
Wel een slimme achtjarige.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zielig hè? Dat jongetje is maar 8 jaar oud ofzo.
De geverfde vogel. Boek allang uit nu het verslag aan het maken. Ik ga hem nog een keer lezen denk ikquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:18 schreef Paaskonijn het volgende:
Ook nog geen jailbait gepost, volgens mij.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:17 schreef reetveter het volgende:
tvp, er was nog geen hayden gepost
[ afbeelding ]
Vanaf zijn 6e word hij mishandeld enzo en weet hij nu wel hoe zich te verweren.quote:
Ik hou niet van boeken over mishandelde kindertjes en mensen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vanaf zijn 6e word hij mishandeld enzo en weet hij nu wel hoe zich te verweren.
kwaliteit zoals het moet zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ook nog geen jailbait gepost, volgens mij.![]()
[ afbeelding ]
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hou niet van boeken over mishandelde kindertjes en mensen.
That makes BT a sad panda.
Ik ook eigenlijk nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Boeken in het algemeen maken mij een verdrietige panda.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En waarom is het dan toch nog de moeite waard?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk niethet was best wel zielig soms
ofja meestal, ik zou hem toch gaan lezen BT
Geshopped? Of haar lichaam heeft gewoon vreemde verhoudingen.quote:
Ik moest een samenvatting maken van zijn autobiografie ofzoquote:
Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen eigenlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En waarom is het dan toch nog de moeite waard?
Van de vliegeraar en duizend schitterende zonnen bijvoorbeeld heb ik me echt nog dagen slecht gevoeldte veel inlevingsvermogen ofzo.
i'm gonna cut you in to little piecesquote:
Jij leest normaal nooit?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen eigenlijkhet is gewoon een heel mooi boek, en dat zegt veel als ik dat zeg
Van die lange sokken aan dat bij de rest van der pakje past en dan van die ongelooflijk lelijke laarzen aanquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:26 schreef Breathtaking het volgende:
Deze is ook niceop die laarzen na
!
[ afbeelding ]
dat haarquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:26 schreef Breathtaking het volgende:
!
[ afbeelding ]
Hmm, de geverfde vogel dus. Van een nederlandse auteur? Want dan kan ik 'm ook meteen voor mn boekverslag gebruikenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen eigenlijkhet is gewoon een heel mooi boek, en dat zegt veel als ik dat zeg
quote:
watquote:
Ik zag die laarzen niet eens, maar van dat kapsel gaat ie alweer slap hangen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:26 schreef Breathtaking het volgende:
!
[ afbeelding ]
Bijna nooit nee.quote:
Nee, Jerzy Kosinski. Maar hij is vertaald in het Nederlands. Meer info op: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Painted_Birdquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmm, de geverfde vogel dus. Van een nederlandse auteur? Want dan kan ik 'm ook meteen voor mn boekverslag gebruiken!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha je hebt al eentje die er op lijkt johalleen dan met meer kleding
!
Die laatste:quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:29 schreef reetveter het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mijn gifs zijn ook te lomp hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:31 schreef reetveter het volgende:
Als ook maar iemand ooit bij mijn afbeeldingen kijkt![]()
Dat zou zo de dochter van Rachel Hazes kunnen zijnquote:
AHhhhHhhquote:
ik moest denken aan de dochter van haagse sjonniequote:Op woensdag 7 januari 2009 16:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat zou zo de dochter van Rachel Hazes kunnen zijn
Godver net mênnus hard zitten trainen, ik zweette echt hard en ik rook echt lekker daarnaquote:
Klopt, maar zonder die 'sokken' graag.quote:
Breezers zijn geen JB-sletjes.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:33 schreef Cypress_Hill het volgende:
Nice, dus nu heeft fok definitief 2 breezer topics?
hadden we al, maar deze werd even overgenomen door newbs. maar de oude garde herstelt zichquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:33 schreef Cypress_Hill het volgende:
Nice, dus nu heeft fok definitief 2 breezer topics?
Daarnaast is JB al sinds het begin de essentie van KLB-SC.quote:
Dubble bubble.quote:
De fundering van de SCquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Daarnaast is JB al sinds het begin de essentie van KLB-SC.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:01 schreef qonmann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maria Sharapova. die wacht op de service van haar tegenstandster
quote:
beter manquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Godver net mênnus hard zitten trainen, ik zweette echt hard en ik rook echt lekker daarna
Zweet ruikt zo fucking heerlijk van jezelf![]()
![]()
Toen moest ik zo teruglopen maar m'n maag knorde, wat als een goed teken was want dat is mij nog niet overkomen de afgelopen dagen
DUS TOEN ZAG IK ZO DE MCDONALDS IN DE VERTE![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht echt bij mezelf: ''Het is nu of nooit! Als je niet eens een McKroket naar binnen kunt werken dan trek je je kleren maar uit, gaat met je lul in een uitlaatpijp hangen en zo achter een auto aan rennen''
Maar onderweg kwam ik zo langs de ROC en er liepen me toch een partij figuren rondBen blij dat ik daar niet op zit
!!! Fucking lelijke wijven enzo
En toen werd het nog beter
![]()
![]()
Ik bedacht me opeesn dat NG ook op het MBO zit en toen moest ik echt hard op lachen op straat
![]()
![]()
![]()
Maar ik zo bij de McDonalds aangekomen, 2 McKrokets en een grote Ice Tea besteld! Ondertussen nog ff het personeel uitgelachen want dat zijn me toch een stelletje mongolenmaarja, ik ben ook niet moeders mooiste
Dus ik zo beginnen aan mijn eerste McKroket, ging goed. Bij de 2de werd het lastiger! Mara het lukte me![]()
![]()
![]()
. Ik was wel mênnus misselijk maar dat deerde niet, ik had veel caloireen binnen
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb even je smilies van alle tekst ontdaan.
En dan hopelijk vanavond weer veel calorieen binnen met bier drinkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter man![]()
ik moest vanmiddag aan je dneken toen ik den supermarkt tartaar voor de hamburgers kocht_!
quote:
Bier!quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En dan hopelijk vanavond weer veel calorieen binnen met bier drinken
Die 3e moet echt geneukt wordenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:33 schreef De_Ananas het volgende:
Ik dacht echt bij mezelf: ''Het is nu of nooit! Als je niet eens een McKroket naar binnen kunt werken dan trek je je kleren maar uit, gaat met je lul in een uitlaatpijp hangen en zo achter een auto aan rennen''
Ondertussen nog ff het personeel uitgelachen want dat zijn me toch een stelletje mongolenmaarja, ik ben ook niet moeders mooiste
Mooi lichaam, that's for surequote:
Meh, valt mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |