Ik gok mams, paps of zijn vriendinnetjequote:
dat vind ik wel jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:05 schreef Biogarde het volgende:
En mên, wat ruikt bruislijm (Bison) lekker![]()
standje 3quote:
?quote:
ik denk mams.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:07 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik gok mams, paps of zijn vriendinnetje
Kan je het al dan? Of wordt reetveter je eerste slachtoffer?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Laat mij het doen? Ik ben daar goed in. Plan B voor als mijn hele leven faalt is kapster worden
!
Ik kan het me voorstellen.quote:
laat zien wie de baas isquote:
Ik zeg toch net dat ik er heel goed in benquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Kan je het al dan? Of wordt reetveter je eerste slachtoffer?
Zwavelzuur snuiven is ook focking lekkerquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:09 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, gek, tanken is een uitje voor het reukorgaan.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen.
Andersom zou jij het ook niet tof vinden
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zwavelzuur snuiven is ook focking lekker![]()
Je kan wel meer dingen beweren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat ik er heel goed in ben? Ik heb Mandy's haar al heel vaak gedaan (die heeft krullen, dus als ik het verpest valt het toch niet op
) en een paar jongens.
Nee.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
wie de fuckneuk is mandy nou weerquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat ik er heel goed in ben? Ik heb Mandy's haar al heel vaak gedaan (die heeft krullen, dus als ik het verpest valt het toch niet op
) en een paar jongens.
Jaahaa... mmmmm lekker ...quote:
Extreme haargroei?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:11 schreef PeZu het volgende:
mijn kop word twee keer in de week geschoren, super lekker man
Haar BFF.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
wie de fuckneuk is mandy nou weer
neequote:
quote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wel verhelderend maar zoals 4ebe zegt moet je het maar niet te vaak doenquote:
Dat linker jongetje probeert zijn erectie te verbergen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:16 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er nu met zijn aangifte gebeurd?
Nico de clown.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:16 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehe.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:16 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wel verhelderend maar zoals 4ebe zegt moet je het maar niet te vaak doen
KICKUHHHHH.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:18 schreef Paaskonijn het volgende:
Zomaar een citaat uit mijn boek:
“Sommigen hielden me bij de benen vast, terwijl anderen mijn broek naar beneden stroopten. Ik begreep wat ze wilden doen. Ik had gezien hoe een bende schaapsherders een jongen uit een ander dorp die toevallig op hun gebied verdwaald was, verkrachtten. Ik wist dat alleen iets onverwachts me nog kon redden. Ik liet hen mijn broek uittrekken, terwijl ik net deed of ik uitgeput was en niet meer kon vechten. Ik rekende er op dat ze mijn laarzen en schaatsen niet uit zouden doen omdat die te stevig aan mijn voeten vastzaten. Toen ze merkten dat ik slap was en geen weerstand bood, verzwakte hun greep. Twee van de grootsten hurkten neer bij mijn blote buik en sloegen me met bevroren handschoenen. Ik spande mijn spieren, trok één been een weinig terug en schopte een van de jongens die over me heengebogen stonden. Er kraakte iets in zijn hoofd. Eerst dacht ik dat het de schaats was, maar die was heel toen ik hem uit zijn ook trok. Een andere probeerde me aan mijn benen te trekken; ik schopte hem met mijn schaats tegen zijn keel. De twee jongens vielen hevig bloedend op het ijs.”
Zielig hè? Dat jongetje is maar 8 jaar oud ofzo.quote:
Welk boek is dat?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:18 schreef Paaskonijn het volgende:
Zomaar een citaat uit mijn boek:
“Sommigen hielden me bij de benen vast, terwijl anderen mijn broek naar beneden stroopten. Ik begreep wat ze wilden doen. Ik had gezien hoe een bende schaapsherders een jongen uit een ander dorp die toevallig op hun gebied verdwaald was, verkrachtten. Ik wist dat alleen iets onverwachts me nog kon redden. Ik liet hen mijn broek uittrekken, terwijl ik net deed of ik uitgeput was en niet meer kon vechten. Ik rekende er op dat ze mijn laarzen en schaatsen niet uit zouden doen omdat die te stevig aan mijn voeten vastzaten. Toen ze merkten dat ik slap was en geen weerstand bood, verzwakte hun greep. Twee van de grootsten hurkten neer bij mijn blote buik en sloegen me met bevroren handschoenen. Ik spande mijn spieren, trok één been een weinig terug en schopte een van de jongens die over me heengebogen stonden. Er kraakte iets in zijn hoofd. Eerst dacht ik dat het de schaats was, maar die was heel toen ik hem uit zijn ook trok. Een andere probeerde me aan mijn benen te trekken; ik schopte hem met mijn schaats tegen zijn keel. De twee jongens vielen hevig bloedend op het ijs.”
En eigenlijk was dit nog niks.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zielig hè? Dat jongetje is maar 8 jaar oud ofzo.
Wel een slimme achtjarige.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zielig hè? Dat jongetje is maar 8 jaar oud ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |