ja die rare tik heb ik ook, chloor vind ik echt lekker ruikenquote:
quote:
Ben jij dan zo iemand die benzine ook lekker vindt ruiken?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die rare tik heb ik ook, chloor vind ik echt lekker ruiken
Straks heeft Reetveter een afroquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:02 schreef reetveter het volgende:
Je hebt gelijk, komt omdat ze verbouwen onderin. Nouja, dan maar paar dagen wachten, dan is de verbouwing klaar.
Check.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij dan zo iemand die benzine ook lekker vindt ruiken?
Uhm. We waren aan het zwemmen ofzo in de zomer in het ijsselmeer en ik was een beetje half lam. En toen gingen we even liggen en toen hing er zo'n pluk gras voor mijn neus. En toen wilde ik een shaggie draaien maar het wilde niet, dus toen deed ik er gras in en toen lukte het wel. Dus ging ik even proeven of dat lekker was maar dat was het niet en ik stikte bijna.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goh, lijkt mij ook niet nee! Geplukt en in een vloeitje gestopt
?
Neequote:
ik welquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou van de geur van benzine.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:05 schreef Biogarde het volgende:
En mên, wat ruikt bruislijm (Bison) lekker![]()
Hahahaquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Uhm. We waren aan het zwemmen ofzo in de zomer in het ijsselmeer en ik was een beetje half lam. En toen gingen we even liggen en toen hing er zo'n pluk gras voor mijn neus. En toen wilde ik een shaggie draaien maar het wilde niet, dus toen deed ik er gras in en toen lukte het wel. Dus ging ik even proeven of dat lekker was maar dat was het niet en ik stikte bijna.
van wie niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:05 schreef reetveter het volgende:
Ik wil tondeuze er overheen roppen maar mag niet
van wie niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:05 schreef reetveter het volgende:
Laat mij het doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:05 schreef reetveter het volgende:
gewoon doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:05 schreef reetveter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |