De geverfde vogel. Boek allang uit nu het verslag aan het maken. Ik ga hem nog een keer lezen denk ikquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:18 schreef Paaskonijn het volgende:
Zomaar een citaat uit mijn boek:
“Sommigen hielden me bij de benen vast, terwijl anderen mijn broek naar beneden stroopten. Ik begreep wat ze wilden doen. Ik had gezien hoe een bende schaapsherders een jongen uit een ander dorp die toevallig op hun gebied verdwaald was, verkrachtten. Ik wist dat alleen iets onverwachts me nog kon redden. Ik liet hen mijn broek uittrekken, terwijl ik net deed of ik uitgeput was en niet meer kon vechten. Ik rekende er op dat ze mijn laarzen en schaatsen niet uit zouden doen omdat die te stevig aan mijn voeten vastzaten. Toen ze merkten dat ik slap was en geen weerstand bood, verzwakte hun greep. Twee van de grootsten hurkten neer bij mijn blote buik en sloegen me met bevroren handschoenen. Ik spande mijn spieren, trok één been een weinig terug en schopte een van de jongens die over me heengebogen stonden. Er kraakte iets in zijn hoofd. Eerst dacht ik dat het de schaats was, maar die was heel toen ik hem uit zijn ook trok. Een andere probeerde me aan mijn benen te trekken; ik schopte hem met mijn schaats tegen zijn keel. De twee jongens vielen hevig bloedend op het ijs.”
Ook nog geen jailbait gepost, volgens mij.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:17 schreef reetveter het volgende:
tvp, er was nog geen hayden gepost
[ afbeelding ]
Vanaf zijn 6e word hij mishandeld enzo en weet hij nu wel hoe zich te verweren.quote:
Ik hou niet van boeken over mishandelde kindertjes en mensen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vanaf zijn 6e word hij mishandeld enzo en weet hij nu wel hoe zich te verweren.
kwaliteit zoals het moet zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ook nog geen jailbait gepost, volgens mij.![]()
[ afbeelding ]
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hou niet van boeken over mishandelde kindertjes en mensen.
That makes BT a sad panda.
Ik ook eigenlijk nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Boeken in het algemeen maken mij een verdrietige panda.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En waarom is het dan toch nog de moeite waard?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk niethet was best wel zielig soms
ofja meestal, ik zou hem toch gaan lezen BT
Geshopped? Of haar lichaam heeft gewoon vreemde verhoudingen.quote:
Ik moest een samenvatting maken van zijn autobiografie ofzoquote:
Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen eigenlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En waarom is het dan toch nog de moeite waard?
Van de vliegeraar en duizend schitterende zonnen bijvoorbeeld heb ik me echt nog dagen slecht gevoeldte veel inlevingsvermogen ofzo.
i'm gonna cut you in to little piecesquote:
Jij leest normaal nooit?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen eigenlijkhet is gewoon een heel mooi boek, en dat zegt veel als ik dat zeg
Van die lange sokken aan dat bij de rest van der pakje past en dan van die ongelooflijk lelijke laarzen aanquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:26 schreef Breathtaking het volgende:
Deze is ook niceop die laarzen na
!
[ afbeelding ]
dat haarquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:26 schreef Breathtaking het volgende:
!
[ afbeelding ]
Hmm, de geverfde vogel dus. Van een nederlandse auteur? Want dan kan ik 'm ook meteen voor mn boekverslag gebruikenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen eigenlijkhet is gewoon een heel mooi boek, en dat zegt veel als ik dat zeg
quote:
watquote:
Ik zag die laarzen niet eens, maar van dat kapsel gaat ie alweer slap hangen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:26 schreef Breathtaking het volgende:
!
[ afbeelding ]
Bijna nooit nee.quote:
Nee, Jerzy Kosinski. Maar hij is vertaald in het Nederlands. Meer info op: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Painted_Birdquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmm, de geverfde vogel dus. Van een nederlandse auteur? Want dan kan ik 'm ook meteen voor mn boekverslag gebruiken!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha je hebt al eentje die er op lijkt johalleen dan met meer kleding
!
Die laatste:quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:29 schreef reetveter het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mijn gifs zijn ook te lomp hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:31 schreef reetveter het volgende:
Als ook maar iemand ooit bij mijn afbeeldingen kijkt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |