Van die lange sokken aan dat bij de rest van der pakje past en dan van die ongelooflijk lelijke laarzen aanquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:26 schreef Breathtaking het volgende:
Deze is ook niceop die laarzen na
!
[ afbeelding ]
dat haarquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:26 schreef Breathtaking het volgende:
!
[ afbeelding ]
Hmm, de geverfde vogel dus. Van een nederlandse auteur? Want dan kan ik 'm ook meteen voor mn boekverslag gebruikenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen eigenlijkhet is gewoon een heel mooi boek, en dat zegt veel als ik dat zeg
quote:
watquote:
Ik zag die laarzen niet eens, maar van dat kapsel gaat ie alweer slap hangen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:26 schreef Breathtaking het volgende:
!
[ afbeelding ]
Bijna nooit nee.quote:
Nee, Jerzy Kosinski. Maar hij is vertaald in het Nederlands. Meer info op: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Painted_Birdquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmm, de geverfde vogel dus. Van een nederlandse auteur? Want dan kan ik 'm ook meteen voor mn boekverslag gebruiken!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha je hebt al eentje die er op lijkt johalleen dan met meer kleding
!
Die laatste:quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:29 schreef reetveter het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mijn gifs zijn ook te lomp hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:31 schreef reetveter het volgende:
Als ook maar iemand ooit bij mijn afbeeldingen kijkt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |