AHhhhHhhquote:
ik moest denken aan de dochter van haagse sjonniequote:Op woensdag 7 januari 2009 16:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat zou zo de dochter van Rachel Hazes kunnen zijn
Godver net mênnus hard zitten trainen, ik zweette echt hard en ik rook echt lekker daarnaquote:
Klopt, maar zonder die 'sokken' graag.quote:
Breezers zijn geen JB-sletjes.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:33 schreef Cypress_Hill het volgende:
Nice, dus nu heeft fok definitief 2 breezer topics?
hadden we al, maar deze werd even overgenomen door newbs. maar de oude garde herstelt zichquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:33 schreef Cypress_Hill het volgende:
Nice, dus nu heeft fok definitief 2 breezer topics?
Daarnaast is JB al sinds het begin de essentie van KLB-SC.quote:
Dubble bubble.quote:
De fundering van de SCquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Daarnaast is JB al sinds het begin de essentie van KLB-SC.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:01 schreef qonmann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maria Sharapova. die wacht op de service van haar tegenstandster
quote:
beter manquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Godver net mênnus hard zitten trainen, ik zweette echt hard en ik rook echt lekker daarna
Zweet ruikt zo fucking heerlijk van jezelf![]()
![]()
Toen moest ik zo teruglopen maar m'n maag knorde, wat als een goed teken was want dat is mij nog niet overkomen de afgelopen dagen
DUS TOEN ZAG IK ZO DE MCDONALDS IN DE VERTE![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht echt bij mezelf: ''Het is nu of nooit! Als je niet eens een McKroket naar binnen kunt werken dan trek je je kleren maar uit, gaat met je lul in een uitlaatpijp hangen en zo achter een auto aan rennen''
Maar onderweg kwam ik zo langs de ROC en er liepen me toch een partij figuren rondBen blij dat ik daar niet op zit
!!! Fucking lelijke wijven enzo
En toen werd het nog beter
![]()
![]()
Ik bedacht me opeesn dat NG ook op het MBO zit en toen moest ik echt hard op lachen op straat
![]()
![]()
![]()
Maar ik zo bij de McDonalds aangekomen, 2 McKrokets en een grote Ice Tea besteld! Ondertussen nog ff het personeel uitgelachen want dat zijn me toch een stelletje mongolenmaarja, ik ben ook niet moeders mooiste
Dus ik zo beginnen aan mijn eerste McKroket, ging goed. Bij de 2de werd het lastiger! Mara het lukte me![]()
![]()
![]()
. Ik was wel mênnus misselijk maar dat deerde niet, ik had veel caloireen binnen
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb even je smilies van alle tekst ontdaan.
En dan hopelijk vanavond weer veel calorieen binnen met bier drinkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter man![]()
ik moest vanmiddag aan je dneken toen ik den supermarkt tartaar voor de hamburgers kocht_!
quote:
Bier!quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En dan hopelijk vanavond weer veel calorieen binnen met bier drinken
Die 3e moet echt geneukt wordenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:33 schreef De_Ananas het volgende:
Ik dacht echt bij mezelf: ''Het is nu of nooit! Als je niet eens een McKroket naar binnen kunt werken dan trek je je kleren maar uit, gaat met je lul in een uitlaatpijp hangen en zo achter een auto aan rennen''
Ondertussen nog ff het personeel uitgelachen want dat zijn me toch een stelletje mongolenmaarja, ik ben ook niet moeders mooiste
Mooi lichaam, that's for surequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |