Kapper zonder afspraakquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
kapper kapper kapper kapper ..
Heb je dan geen afspraak ofzo ? Als je al om half 4 wilde vertrekken en er nu nog bent
Heb je wel eens gras gerookt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat rook ik niet kun je je beter afvragen.
Op je gezondheidquote:
Hoe krijg je dat dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hier werken gweoon alle hotlinks dus ik zie dat nooit
Welke kapper ga je dan? Kapper now? Dat is tegenwoordig toch met afspraak?quote:
Ehm, nee.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Heb je wel eens gras gerookt.?
Dat hoop ik toch waarachtig nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:57 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Welke kapper ga je dan? Kapper now? Dat is tegenwoordig toch met afspraak?
NOEM 4 SMARTLEERDOELEN EN MAAK JE POP REFLECTIE !quote:
Volgens mij wel, omdat ze die "kelder" gesloten hebbenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch waarachtig niet? Is dat serieus zo?
ik heb het hele huis schoongemaakt en vond dat ik het wel had verdiend, het ruitk hier nu naar zwembadquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op je gezondheid![]()
Het is dan ook pas 4 uur
Dat is een model, die horen toch nauwelijks tieten te hebbenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
niemands. Alleen die van doutzen half.
http://www.raymond.cc/blo(...)shack-hotlink-image/quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat dan?
De referer ergens veranderen toch ofzo?
Ik dacht dat dat alleen werkte voor sites als imageshack? (tegen bans)
Maak jij schoon met chloor?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb het hele huis schoongemaakt en vond dat ik het wel had verdiend, het ruitk hier nu naar zwembad_!
wat wtf, waarom ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:58 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Volgens mij wel, omdat ze die "kelder" gesloten hebben
Moet ik hier ook maar eens gaan doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb het hele huis schoongemaakt en vond dat ik het wel had verdiend, het ruitk hier nu naar zwembad_!
Hmmm de lucht van chloorquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
Kelder zit nu dicht en volgens mij kwam dat omdat ze tekort hadden aan werknemers. Ik zou bellen voor de zekerheid!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:59 schreef reetveter het volgende:
Volgens mij kan je óók afspraken maken, maar maakt het niet uit als je binnenloopt. Ben er al 4 maand niet geweest namelijk
ja man, alles met chloor verdunt met water in een spuitfles, beter schoonmaakmiddel is er nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |