quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:31 schreef Krentenbol. het volgende:
Nikki Cox, nu getrouwd met Jay Mohr, dus nu heet ze Nikki Mohr Cox.
[ afbeelding ]
Doe eens een foto van jou zonder make-up.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Jeeeezus, wat ziet ze daar uit als een wandelend skelet.
Serieus?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:31 schreef Krentenbol. het volgende:
Nikki Cox, nu getrouwd met Jay Mohr, dus nu heet ze Nikki Mohr Cox.
[ afbeelding ]
Niet meer hoor. Is inmiddels al een aantal jaar geloof ik MILF.quote:
Daar is ze volgens mij 12 ofzo?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Het waren twee willekeurige foto's.
Maar zelfs zonder make-up
[ afbeelding ]
vind ik Doutzen een mooier gezicht hebben.
MILFSquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Niet meer hoor. Is inmiddels al een aantal jaar geloof ik MILF.
Ik lijk wel gek.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Doe eens een foto van jou zonder make-up.
Mja, ze was al moeder op dr 23ste oid inderdaad.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Niet meer hoor. Is inmiddels al een aantal jaar geloof ik MILF.
Ik doe lekker met je mee.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Genoeg lekkere vrouwen, ik ga weer aan de studie
En toch kun je zien dat het een mooie vrouw is. Mooie ogen, goede huid, mooie lippen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Daar is ze volgens mij 12 ofzo?
beetje mager, slechte zithouding, wenkbrauwen beetje vreemd en het lijkt net alsof ze super lelijke tieten heeft.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:36 schreef IQM het volgende:
[..]
En toch kun je zien dat het een mooie vrouw is. Mooie ogen, goede huid, mooie lippen.
Beetje mager?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
beetje mager, slechte zithouding, wenkbrauwen beetje vreemd en het lijkt net alsof ze super lelijke tieten heeft.
Maarja op die andere fotos wel lekker
Dat is waar, alleen ze is in zn totaliteit nou niet echt ''geil''.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:36 schreef IQM het volgende:
[..]
En toch kun je zien dat het een mooie vrouw is. Mooie ogen, goede huid, mooie lippen.
Wel een raar hoofd hoor op deze fotoquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Het waren twee willekeurige foto's.
Maar zelfs zonder make-up
[ afbeelding ]
vind ik Doutzen een mooier gezicht hebben.
Slechte zithouding: who gives a flying fuck?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
beetje mager, slechte zithouding, wenkbrauwen beetje vreemd en het lijkt net alsof ze super lelijke tieten heeft.
Maarja op die andere fotos wel lekker
Dat mouzur er geen verstand van heeft kan best, maar komop, je kan niet zeggen dat die tetten er daar goed uitzien toch?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Slechte zithouding: who gives a flying fuck?
"Het lijkt alsof ze super lellijke tieten heeft" Ja, dat is ook zó goed te zien. En was jij het niet die een stukje plant aanzag voor een tepel? Please.
Enige wat ik zeg is dat ik haar er zelfs zonder make-up goed uit vind zien. En dat is best een prestatie, als je sommige vrouwen zónder ziet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |