gelukkig staat er wel patat.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:22 schreef Krentenbol. het volgende:
Je bent de friet vergeten in de OP.
Kankergeil, je zegt friet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:22 schreef Krentenbol. het volgende:
Je bent de friet vergeten in de OP.
Ik wilde het net gaan verbeteren, maar toen dacht ik: oh Krentenbol. is er ook.quote:
Ik zie wel patat.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zie anders geen friet in de OP.
Ik zie toch liever het gezicht van Doutzen Kroes.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En verdomd goede TT
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde het net gaan verbeteren, maar toen dacht ik: oh Krentenbol. is er ook.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zie toch liever het gezicht van Doutzen Kroes.
Ik heb liever Doutzenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En verdomd goede TT
Ik niet, vind Nicole Kidman kankergeil!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zie toch liever het gezicht van Doutzen Kroes.
Figures.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik niet, vind Nicole Kidman kankergeil!
Twee geile vrouwen met elkaar vergelijken, en dan van de ene een lelijke foto pakkenquote:
Nicole staat stijf van de botox. Als iets niet aantrekkelijk is...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:27 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Heeft nicole haar lippen daar laten inspuiten?
Ik vraag me altijd af of die mensen wel vergaan als ze dood zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Nicole staat stijf van de botox. Als iets niet aantrekkelijk is...
Het waren twee willekeurige foto's.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Twee geile vrouwen met elkaar vergelijken, en dan van de ene een lelijke foto pakken
Makkelijk winnen zo
Hihi hoezo dat?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of die mensen wel vergaan als ze dood zijn.
wtfquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Het waren twee willekeurige foto's.
Maar zelfs zonder make-up
[ afbeelding ]
vind ik Doutzen een mooier gezicht hebben.
jezus wat een junkiekopquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:29 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn scheikunde leraar zei: mensen zouden eigenlijk niet begraven moeten worden, maar bij het klein chemisch afval verwerkt worden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of die mensen wel vergaan als ze dood zijn.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:29 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:31 schreef Krentenbol. het volgende:
Nikki Cox, nu getrouwd met Jay Mohr, dus nu heet ze Nikki Mohr Cox.
[ afbeelding ]
Gast, zij is daar toch ook veel ouderquote:
Jeeeezus, wat ziet ze daar uit als een wandelend skelet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:29 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |