Ze draagt waarschijnlijk geen beha. En ook dan zien de 'tetten' er vaak al anders / minder mooi uit.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:42 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat mouzur er geen verstand van heeft kan best, maar komop, je kan niet zeggen dat die tetten er daar goed uitzien toch?
Als je ook als een quasimodo rondloopt wel jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Slechte zithouding: who gives a flying fuck?
"Het lijkt alsof ze super lellijke tieten heeft" Ja, dat is ook zó goed te zien. En was jij het niet die een stukje plant aanzag voor een tepel? Please.
Enige wat ik zeg is dat ik haar er zelfs zonder make-up goed uit vind zien. En dat is best een prestatie, als je sommige vrouwen zónder ziet...
Inderdaad, ik was vanmorgen te lui om make-up op te doen en ik zie er niet uit vandaagquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Slechte zithouding: who gives a flying fuck?
"Het lijkt alsof ze super lellijke tieten heeft" Ja, dat is ook zó goed te zien. En was jij het niet die een stukje plant aanzag voor een tepel? Please.
Enige wat ik zeg is dat ik haar er zelfs zonder make-up goed uit vind zien. En dat is best een prestatie, als je sommige vrouwen zónder ziet...
Heb jij überhaupt ooit tieten voor je neus gezienquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als je ook als een quasimodo rondloopt wel ja![]()
Tieten ... je ziet een soort puntjes(het shirt is daar strak) , maar voor de rest flabbert het shirtje maar een beetje.. Ziet er iig niet zo mooi en vol uit.
Ga nou maar naar de kapperquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt ooit tieten voor je neus gezien
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als je ook als een quasimodo rondloopt wel ja![]()
Tieten ... je ziet een soort puntjes(het shirt is daar strak) , maar voor de rest flabbert het shirtje maar een beetje.. Ziet er iig niet zo mooi en vol uit.
Tijd voor theequote:
wat heb jij gerookt BTquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA.
God, wat ben jij toch geniaal.
BP?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het is gewoon een vraag hoorBoeien als je maagd bent enzo
Maar dat is niet meer dan logisch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kapper kapper kapper kapper ..quote:
dat was mijn eerste biertjequote:
Een Mauser maar dan anders geschrevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |