'k wil best eens zoiets organiseren, vraag blijft alleen wat het gunstigste tijdstip is. Op een doordeweekse avond wordt het sowieso al lastig, of het moet een MetMichiel Op Locatie uitzending wordenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
Mij lijkt het gezellig! Het was toen ook erg gezellig, dat is dus ook niet de reden dat de meesten van jullie niet zijn uitgenodigd
Posten van foto's kan je nog beter doen met Pixelpipe. Dan kan je ze ook meteen naar andere webservices gooien, wat best makkelijk is.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind Twitter tegenwoordig vooral leuk om foto's te posten. Terwijl je ergens bent, kun je al een foto via Mobypicture (www.mobypicture) de wereld in sturen. Wordt gepost @ twitter, flickr en/of hyves enz. enz.
ik heb jou wel, maar kan niet ruiken dat je op twitter zo heetquote:Op maandag 5 januari 2009 20:18 schreef Feivel1 het volgende:
Doe ik dan ook even mee. Mijn twitter is RiccardoNL
Voor de FOK!ker die me nog niet heeft.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
top app! Ik heb het al weken en baal onwijs dat ik het hier in de studio en beneden op kantoor niet mag installeren. Al mocht Michiel dat laatste ook installeren, dus ga ik het ook aanvragen
in mn winkelquote:Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k wil best eens zoiets organiseren, vraag blijft alleen wat het gunstigste tijdstip is. Op een doordeweekse avond wordt het sowieso al lastig, of het moet een MetMichiel Op Locatie uitzending worden
Die ken ik alquote:Op maandag 5 januari 2009 20:18 schreef Feivel1 het volgende:
Doe ik dan ook even mee. Mijn twitter is RiccardoNL
Voor de FOK!ker die me nog niet heeft.
Denk dat 't dan vergelijkbaar is met Mobypicturequote:Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Posten van foto's kan je nog beter doen met Pixelpipe. Dan kan je ze ook meteen naar andere webservices gooien, wat best makkelijk is.
Ik mail naar een mailadres van Pixelpipe, en die stuurt het dan door naar Twitpic (en dus naar Twitter), Flickr en m'n weblog.
Veel bedrijven gebruiken het idd ook om klachten op te sporen, ik zag o.a. een tijdje geleden iets met een Vodafone webteam (was jij dat niet toevallig?) en lees er ook weleens verhalen over.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Als Veenstra het gebruikt, mag jij 't vast ook wel
.
Vind 't vooral errrug handig dat je op bepaalde termen kunt filteren. Zo gebruik ik 't ook zakelijk; om te zien of iemand klaagt over 'ons' bedrijf bijvoorbeeld.
Ben je jaloers?quote:
bij ons ongeveer -2 maar t voelt echt veel kouwerquote:Op maandag 5 januari 2009 20:22 schreef Litton-Lane het volgende:
Het is nu al -5 hier, in Brabant [ afbeelding ]
Volgens het KNMI weerstation Amsterdam Schiphol (dat hier vlakbij ligt) is het hier nu -1,3 graden... nog niet genoeg dus!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:22 schreef Litton-Lane het volgende:
Weer in Steenwijkquote:Op maandag 5 januari 2009 20:22 schreef Litton-Lane het volgende:
Mijn broertje kwam net ook met een goeie suggestie: "Goh, dus eigenlijk had ík me aan moeten melden."quote:Op maandag 5 januari 2009 20:16 schreef Barend_ het volgende:
Ohh.. Vervelend..
Word ik net gebeld door een vriendin.. Heeft zij wél een uitnodiging gehad voor de nieuwjaarsreceptie!![]()
Ik ga vast de accu van mijn SLR opladen! Die had ik vorig jaar niet mee, en daar had ik wel spijt van..
*bekertje over microfoon* Vroegahh dus!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:25 schreef Sirolf het volgende:
Ohja, Nailpin! Daar was ik toen ook bij, de receptie was toen in de Peperbus op de begane grond.
Eerste keer dat ik Maricha sprak. We waren toen net een week of 2 begonnen met deze topicreeks.
Ook benieuwd is.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:20 schreef DaMook het volgende:
Ook maar weer een twitter app op mijn iphone geinstaleerd, welke gebruik jij roel ?
Heeft te maken met de koude wind, daardoor is de gevoelstemperatuur veel lager.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:28 schreef themauster het volgende:
Het is hier in het noorden van de provincie groningen ook verbeneden het vriespunt teminste zo voelt het
Mwah, misschien een beetje te krap?quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mwah, misschien een beetje te krap?
ik heb in mn winkel nog een boek met enge ogenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, dan zullen er in ieder geval geen mensen klagen dat ze het niet kunnen zien...
Weet iemand anders nog een goeie locatie?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb in mn winkel nog een boek met enge ogen
Hij's fijn!quote:
Ik heb nog een volledig leeg appartement in Schiedam..quote:Op maandag 5 januari 2009 20:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Weet iemand anders nog een goeie locatie?
Vaak gewoon de mobiele layout van twitter.com en heb o.a. Twitterrific geïnstalleerdquote:Op maandag 5 januari 2009 20:20 schreef DaMook het volgende:
Ook maar weer een twitter app op mijn iphone geinstaleerd, welke gebruik jij roel ?
'k denk dat ik op Oudenoord 700 een heel eind kan komen, maar dat is dus alleen doordeweeks open...quote:Op maandag 5 januari 2009 20:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
CORK!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
quote:
Was ik iddquote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Veel bedrijven gebruiken het idd ook om klachten op te sporen, ik zag o.a. een tijdje geleden iets met een Vodafone webteam (was jij dat niet toevallig?) en lees er ook weleens verhalen over.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik kom echt een pin drinken hoor! Anders kom ik nooit in Cork
. Zelfs na zeven keer Ierland nog niet geweest
.
Ik vind doordeweeks geen enkel probleem, maar M&M zijn dan natuurlijk druk met iets... geen idee wat.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k denk dat ik op Oudenoord 700 een heel eind kan komen, maar dat is dus alleen doordeweeks open...
Ik ook.quote:
Wat doe je daar precies eigenlijk....?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was ik idd. Probleem werd binnen een paar uur opgelost. Erg netjes. Als een klant blijft klagen is de schade nog groter
.
Zou ik ook wel willen zienquote:Op maandag 5 januari 2009 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
met al mn tiwtvriendjes is MARS roepen echt leuk![]()
heeft iemand nog een foto van Stenders zonder haar?
Soms niet meteen.. Maar dan refreshed ie weer, en dan gooit ie ze er alsnog tussen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:41 schreef Dichterbijer het volgende:
Hmnm kan het kloppen dat je niet alle tweets in Tweetdeck krijgt te zien?
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
met al mn tiwtvriendjes is MARS roepen echt leuk![]()
heeft iemand nog een foto van Stenders zonder haar?
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Doe mij die van dat slipje maar: Die zitten het volst!
Hoe bedoel jequote:Op maandag 5 januari 2009 20:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat doe je daar precies eigenlijk....?
Gewoon nieuwsgierig...
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef Marc63 het volgende:
Had ik al laten zien hoe het bij mn ouders gesneeuwd heeft?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let vooral niet op de reflectie in de ramen.
Ik denk dat dit nummer wel mooi is, wil het wel eens door een ander gezongen gehoord gehad..quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Niet qua uiterlijk en zeeeeeeeeeeeer zeker niet vanwege die 'stem'. Ver-schrik-ke-lijk
![]()
. Kan er niet een zangeres worden ingepland die wèl kan zingen
Of wordt dit gedraaid 'omdat het Duffy is', die per ongeluk es een hitje gescoord heeft
Echt ongelooflijk
.
VOlgens mij laat hij afgeschermde Tweets niet zien (die ik wel mag zien overigens..)quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef Barend_ het volgende:
[..]
Soms niet meteen.. Maar dan refreshed ie weer, en dan gooit ie ze er alsnog tussen.
Mooi! Ik wil ook wel sneeuw, maar dan ook wel sneeuwvrijquote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef Marc63 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nijsquote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef Marc63 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef Marc63 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, ik dacht dat je bij Vodafoon werktquote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoe bedoel jeIk werk niet bij Vodafone hè
. Ik was die klagende klant
.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
Mooi! Ik wil ook wel sneeuw, maar dan ook wel sneeuwvrij
Ik wil ook liever gaan schaatsen in de zomer want dan is het veel langer licht en hoef je niet zo vroeg het ijs al af!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
Mooi! Ik wil ook wel sneeuw, maar dan ook wel sneeuwvrij
Nope, bij dat grote parkeerbedrijfquote:Op maandag 5 januari 2009 20:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je bij Vodafoon werkt
Ceequote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil ook liever gaan schaatsen in de zomer want dan is het veel langer licht en hoef je niet zo vroeg het ijs al af!
En ik kon gewoon lekker warm binnen blijven zitten om de foto's te makenquote:
och, hier hebben we -1cm sneeuwquote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef drummerdude het volgende:
Weet je hoe vet... Ik wil ook meer dan 0,3 cm sneeuw
quote:
Ik vind d'r welquote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Niet qua uiterlijk en zeeeeeeeeeeeer zeker niet vanwege die 'stem'. Ver-schrik-ke-lijk
![]()
. Kan er niet een zangeres worden ingepland die wèl kan zingen
Of wordt dit gedraaid 'omdat het Duffy is', die per ongeluk es een hitje gescoord heeft
Echt ongelooflijk
.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Geen idee; nooit binnengeweest
. Wel genoeg auto's met Frans kenteken voor de deur, dus is vast goed
.
Ik ook niet. Vind ook niets aan Katy Perryquote:Op maandag 5 januari 2009 20:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik vind d'r wel!!
![]()
Smaken verschillen, gelukkig. Zo snap ik bijvoorbeeld dieKaty Perry
-posts niet.
HQquote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, bij dat grote parkeerbedrijf. Woon wel heeel dicht bij Vodafone HQ
.
Het is trouwens ook niet altijd, maar heel af en toe dat het wat trager is. Verder niet heel storend ofzoquote:Op maandag 5 januari 2009 19:57 schreef Sirolf het volgende:
Op dezelfde server staan nog meer websites, dus de traagheid kan ook daar door komen.
Verder gaat 't z'n gangetje. Niet extreem druk, maar dat hoeft van mij ook niet per sé.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
of die zit aan een doorgaande weg...makkelijk voor die buitenlanders
Komt hier niet zo vaak voorquote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
oh Roel ik ben zooo jaloers op de mensen die dat mooie sneeuw hebben
Live in the HmH tijdens haar optreden: Nelly Fquote:Op maandag 5 januari 2009 20:52 schreef muisje-eliza het volgende:
ik hoorde nog net een stukje van C&S sjow over dat ze crazy (the cooks???) zouden draaien, iemand wel eens Crazy van Furtado gehoord? die is echt 100x mooier
Succes!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga morgen met mn man naar de huisarts, omdat ie niet kan lopen neem ik hem achterop de fiets
Eens andersom fietsenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga morgen met mn man naar de huisarts, omdat ie niet kan lopen neem ik hem achterop de fiets
Met deze gladheid?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
Kunnen we het beter aan jou vragen...?? Was het leuk en waar??quote:Op maandag 5 januari 2009 20:56 schreef Christiaan het volgende:
Nog spannende dingen gebeurd de afgelopen week? Ik was op vakantie.
jah ik kan ook een taxi bellen, maar dat vind ik duur voor zo n pokkestukjequote:Op maandag 5 januari 2009 20:56 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Met deze gladheid?Succes inderdaad
Beter dan metquote:Op maandag 5 januari 2009 20:58 schreef themauster het volgende:
Wat is Queen eigenlijk slecht met Paul Rodgers hoor echt liever Freddy Mercury.
mijn vader is dvd aan het kijken van Queen+Paul Rodgers ben ik maar mijn cd,s van Queen gaan opzoeken en weer bij elkaar gaan sorteren
Michiel woont nu in de 3fm studio!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:56 schreef Christiaan het volgende:
Nog spannende dingen gebeurd de afgelopen week? Ik was op vakantie.
Ah. Toch nog iemand anders gevonden die ook wat verder kijkt, en niet alleen naar die twee pluspunten.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vind ook niets aan Katy Perry.
Als je maar oplet. Anders wordt 't lastig: dan kan niemand de ander achterop de fiets meenemenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah ik kan ook een taxi bellen, maar dat vind ik duur voor zo n pokkestukje
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ah. Toch nog iemand anders gevonden die ook wat verder kijkt, en niet alleen naar die twee pluspunten.
*hand schudt*
Ik wil het nog niet eens horen. Ik drink m'n latte macchiato ook niet zonder melk. Omdat het dan geen latte macchiato meer is.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:58 schreef themauster het volgende:
mijn vader is dvd aan het kijken van Queen+Paul Rodgers ben ik maar mijn cd,s van Queen gaan opzoeken en weer bij elkaar gaan sorteren
Gisteren maar weer eens Live At Wembley gekeken met Queen/Freddie.. Van een andere planeet. Wel leuk dat Queen samen met Paul nog optredens geeft, maar Queen is toch echt een stuk minder zonder Freddie. Geen enkele artiest zal ooit het niveau van hem halen. Freddiequote:Op maandag 5 januari 2009 20:58 schreef themauster het volgende:
Psies. Is net zoiets als Guinness zonder schuim.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil het nog niet eens horen. Ik drink m'n latte macchiato ook niet zonder melk. Omdat het dan geen latte macchiato meer is.
Wat ik trouwens wel een leuk onderdeel vond van de show..quote:Op maandag 5 januari 2009 21:04 schreef Sirolf het volgende:
Toch even wennen, zo'n einde van het tweede uur zonder Singlestrijd...
Wie, wat, waar....?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Is net zoiets als Guinness zonder schuim.
Is dit trouwens een request of gewoon een plaat op de playlist? Heb het vanavond niet allemaal goed meegekregenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, dat Sex on Fire hebben we nu wel gehoord...
Die nieuwe vind ik goed (quote:Op maandag 5 januari 2009 21:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, dat Sex on Fire hebben we nu wel gehoord...
Vroeg ik mij ook al afquote:Op maandag 5 januari 2009 21:06 schreef Barend_ het volgende:
En is het eigenlijk wel een uurtje requesten nu?![]()
Dat is correct.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is dit trouwens een request of gewoon een plaat op de playlist? Heb het vanavond niet allemaal goed meegekregen. Sex on Fire kennen we inderdaad wel, maar die Use Somebody... geweldig! Maar daar ben je geloof ik ook niet zo fan van, toch?
En denk dat ik het eens ben met U. Elke dag feest was wel op geloof ik. Dat onderwerp was wel klaar. Maar er zat ook nog een interview in de show, vond ik best interessant. Singlestrijd: Maakt me niet veel uit. Het is nu helemaal geen avondspits meer en dat gevoel had ik nog wel een beetje....quote:Op maandag 5 januari 2009 21:06 schreef Barend_ het volgende:
Hoorde jullie hem tussendoor..
"Dit is MetMichiel 3.0, en ik moet nu zeggen dat Kings of Leon komt" of iets dergelijks.. Volgens mij moet ie zelf ook nog wennen.
En mening: Ik mis: Iedere dag feest in *land* . Singlesstrijd. En vooral, het praten. Volgens mij zit er een plaat per uur meer in ofzo.. En juist het praten is leuk bij M. Veenstra. Niet dat de muziek slecht is, maar jullie begrijpen mijn punt.
@ + gebruikersnaam (zonder spaties ertussen) en daarachteraan je berichtquote:Op maandag 5 januari 2009 21:07 schreef Cee het volgende:
Oh ik snap er geen kaplaars van, hoe twitter je mensen terug? Stom pokketwitter.![]()
ga mij er ook van de week is in verdiepen, heb hem al op mijn ipod touch gezet.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
@ + gebruikersnaam (zonder spaties ertussen) en daarachteraan je bericht.
Of omdat het gewoon een prima opvolger is.. Sorry, maar er zijn toch echt genoeg mensen die het wel een goede single vinden. Ben het vrij vaak met je eens, maar in dit geval toch echt nietquote:Op maandag 5 januari 2009 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is correct.
Ook weer een gevalletje 'we draaien 'm omdat het de opvolger van een relatief grote hit van deze band is'.
Mijn theorie: de 5 Mega Top 50-platen aan het begin is om de mensen die een beetje jolige olijke hahaha-dj's-moe zijn terwijl ze in de file staan of aan het koken zijn, bij 3fm te houden. Kunnen ze een beetje bijkomen van de dag onder het genot van een populair plaatje of 4, 5. Ik begrijp het wel. Natuurlijk hoor ik liever Veenstra een uur in de ruimte kletsen met mensen uit Papua Nieuw Guinea, maar ik heb nooit bij de meerderheid gehoord.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:06 schreef Barend_ het volgende:
En mening: Ik mis: Iedere dag feest in *land* . Singlesstrijd. En vooral, het praten. Volgens mij zit er een plaat per uur meer in ofzo.. En juist het praten is leuk bij M. Veenstra. Niet dat de muziek slecht is, maar jullie begrijpen mijn punt.
Die jij had gewonnen.....quote:Op maandag 5 januari 2009 21:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ga mij er ook van de week is in verdiepen, heb hem al op mijn ipod touch gezet.
Eensch.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is correct.
Ook weer een gevalletje 'we draaien 'm omdat het de opvolger van een relatief grote hit van deze band is'.
Topquote:Op maandag 5 januari 2009 21:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ga mij er ook van de week is in verdiepen, heb hem al op mijn ipod touch gezet.
ben er ook happy de peppy meequote:Op maandag 5 januari 2009 21:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die jij had gewonnen.....(voor jou:
)
Nou dan ga ik 'm nog eens op jou uittesten (ooh kinky) want net ging het verkeerd volgens mij.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
@ + gebruikersnaam (zonder spaties ertussen) en daarachteraan je bericht.
Ik ben graag kritischquote:Op maandag 5 januari 2009 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Of omdat het gewoon een prima opvolger is.. Sorry, maar er zijn toch echt genoeg mensen die het wel een goede single vinden. Ben het vrij vaak met je eens, maar in dit geval toch echt niet.
Oehquote:Op maandag 5 januari 2009 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou dan ga ik 'm nog eens op jou uittesten (ooh kinky) want net ging het verkeerd volgens mij.
En daar is niets meequote:
Hoezo niet je doet aan alle andere onzin ook meequote:Op maandag 5 januari 2009 21:14 schreef D. het volgende:
Als ik het zo lees ga ik niet aan die Twitter onzin beginnen
iets met plakband wat voor jou?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:14 schreef D. het volgende:
Als ik het zo lees ga ik niet aan die Twitter onzin beginnen
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[FORUM STATS] Maandcijfers - December 2008 mooie score voor 3fm
Top 10 snelst volgebaggerde topics
De afgelopen maand zaten de volgende 10 topics het snelst vol:
Plaats / Tijd / Aantal posts per minuut / Topic
001. 0:04:47 (63.14 posts p/m) [SR @3FM #994] VOL!
002. 0:04:59 (60.60 posts p/m) [SR @ 3FM #995] Nog FF!!!
003. 0:05:03 (60.00 posts p/m) [SR @ 3FM #993] hakkuhhhh !!!
004. 0:06:58 (43.21 posts p/m) [SR @ 3FM #1074] It's the FINAL countdown van SR 2008 !
005. 0:08:36 (35.35 posts p/m) [SR @ 3FM #1042] FOK! op 3FM en 3FM op FOK!
006. 0:10:35 (28.44 posts p/m) [SR @ 3FM #1073] It's the FINAL countdown van SR 2008 !
007. 0:10:45 (28.19 posts p/m) [SR @ 3FM #992] hakkuhhhh !!!
008. 0:11:48 (25.51 posts p/m) [SR @ 3FM #1071] Laatste 20 minuutjes!!
009. 0:12:56 (23.27 posts p/m) [SR @ 3FM #1072] It's the FINAL countdown van SR 2008 !
010. 0:14:54 (20.20 posts p/m) [SR @ 3FM #1041] VEILING TV
Grassy Knoll!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:15 schreef Barend_ het volgende:
Geen uurtje requesten dus.. Maar smsjes zijn welkom.
In principe hetzelfde idee dus, want volgens mij heeft Michiel ook gewoon altijd tussen 9 & 10 een playlist gehad.. Aangezien de hits toch wel worden aangevraagd konden die in het laatste uur worden ingepland.. En dan maar smsjes voorlezen van iemand die hem toevallig aanvraagt.. En dan nog twee vrije keuze's in het uur, die uit de smsbox worden gehaald.
Of ben ik complot theorieën aan het verzinnen?
Dat kan ik ontkrachten, de playlist voor tussen 21h en 22h was echt leeg en niet van te voren vastgesteld.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:15 schreef Barend_ het volgende:
Geen uurtje requesten dus.. Maar smsjes zijn welkom.
In principe hetzelfde idee dus, want volgens mij heeft Michiel ook gewoon altijd tussen 9 & 10 een playlist gehad.. Aangezien de hits toch wel worden aangevraagd konden die in het laatste uur worden ingepland.. En dan maar smsjes voorlezen van iemand die hem toevallig aanvraagt.. En dan nog twee vrije keuze's in het uur, die uit de smsbox worden gehaald.
Of ben ik complot theorieën aan het verzinnen?
Nee, ik heb een hekel aan onzinquote:Op maandag 5 januari 2009 21:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoezo niet je doet aan alle andere onzin ook mee
Klinkt cool, wat is dat voor progje??quote:Op maandag 5 januari 2009 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
iets met plakband wat voor jou?
dat had ik ook net....quote:Op maandag 5 januari 2009 20:41 schreef Dichterbijer het volgende:
Hmnm kan het kloppen dat je niet alle tweets in Tweetdeck krijgt te zien?
mail Maricha voor die vraagquote:Op maandag 5 januari 2009 21:18 schreef -Hans- het volgende:
Maaruh, een request mailen zit er dus niet meer in? Michiel, Maricha, iemand??
is ook niet zo dat je sommige nummers wel leuk vindquote:Op maandag 5 januari 2009 21:21 schreef Christiaan het volgende:
Keane is bij mij een beetje hetzelfde als Snow Patrol. Het eerste album mag ik graag luisteren, maar de rest is kut.
Mensen aan wiens posts ik gehecht ben geraakt en die dan hun naam veranderen waardoor ik helemaal confuus word.quote:
zou het gewoon doen, kan maricha ook weer is lachenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maricha mailen met de vraag of ik nog mag mailen. Humor
Ofcourse not, dan kan je 'm ook niet meer afspelen!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
een cd dan over een kam scheren is dan overdone.
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
zou het gewoon doen, kan maricha ook weer is lachen
Maar...maar.... ik hed dezelfde avatar nogquote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Mensen aan wiens posts ik gehecht ben geraakt en die dan hun naam veranderen waardoor ik helemaal confuus word.
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:25 schreef borisz het volgende:de eerste oliebollen calorieën zijn verbrand
.
Nog 35 minuten mm meepakken. Zijn de MMnieuwjaarsreceptiemails al de deur uit trouwens ?
We zijn niet lief genoeg geweestquote:Op maandag 5 januari 2009 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]. ELiza heeft er al een, maar de rest nog niet.
Ik ook nietquote:
Daar ben ik ook bang voorquote:Op maandag 5 januari 2009 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We zijn niet lief genoeg geweest
Het viel me in de Quote pas op...quote:Op maandag 5 januari 2009 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Maar...maar.... ik hed dezelfde avatar nog
en tijdelijk een tagje
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het viel me in de Quote pas op...
Op Phono.nl was het altijd lastig te zien, was je net gewent aan de avatar en dan namen ze een nieuwe, moest je weer namen gaan leren....
Maar ik wil ook weer een nieuwe avatar... Morgen eens naar kijken, zit nu op de bank en morgen moet ik toch poster photoshoppen...quote:Op maandag 5 januari 2009 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
daar heb ik ook altijd last van
Oké, dan is dat in ieder geval duidelijk..quote:Op maandag 5 januari 2009 21:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat kan ik ontkrachten, de playlist voor tussen 21h en 22h was echt leeg en niet van te voren vastgesteld.
Ik heb met je te doen.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:28 schreef 3FMaster het volgende:
HeyHey
Hehe, wat een dag. Ben je om 1715 thuis en moet je om 1800 werken, hoor ik ineens een gek geluid in de schuur. Ik kijken: staat de helft van de schuur blank. Kabel geknapt. Ouders gebeld, terug gebeld, wat moet ik doen, ondertussen Broodje Unox binnenstauwen, en dan gaan werken. Om 2100 eindelijk klaar, zit ik een beetje te 'fucken' met mijn fiets (bandjes van ongeveer 5 cm), druk ik iets te hard in mijn achterrem. Hup! Val ik recht op mn kont. Nu nog even een presentatie voorbereiden (lees: Wikipedia kopieren+plakken) en lang in bad, want dat heb ik wel verdient. KOUD!
Zo, dat was het KLB-gedeelte. Onee:
[..]
Ik ook niet![]()
Eindelijk klaar. Tot straks
* 3FMaster neemt eerst een lang, warm, rustgevend bad
Ik krijg er zin in de zomer van.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:31 schreef -Hans- het volgende:
Oh my god.. die andere Jason Mraz kloon.
Roosbiefquote:Op maandag 5 januari 2009 21:28 schreef muisje-eliza het volgende:
hoi Timo![]()
wie weet van wie t liedje is wat Rob draaide vanmiddag?
Echt een sjago wief die nederlandstalig zingt en Rob kreeg daarna heeeeleboel onaardige smsjes
Ik kijk naar Survivorman op Discovery, zien hoe mensen écht kou lijden.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza kijkt nu die krabvissers op discovery
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:37 schreef drummerdude het volgende:
Ga ook discovery kijken![]()
Tot morgen!
requestjes kun je altijd mailen, je weet maar nooit!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maricha mailen met de vraag of ik nog mag mailen. Humor
hoe kan jij iets anders zien op Discoveryquote:Op maandag 5 januari 2009 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kijk naar Survivorman op Discovery, zien hoe mensen écht kou lijden.
Maar jullie wisten dat natuurlijk al, dat ik dat keek.
quote:
Educatieve mensen hier: Ik kijk NGC - Journey to the Edge of the Universequote:Op maandag 5 januari 2009 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kijk naar Survivorman op Discovery, zien hoe mensen écht kou lijden.
Maar jullie wisten dat natuurlijk al, dat ik dat keek.
Disco World, las ik ergens......quote:Op maandag 5 januari 2009 21:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoe kan jij iets anders zien op Discovery
Gelukkig maarquote:Op maandag 5 januari 2009 21:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
requestjes kun je altijd mailen, je weet maar nooit!
en daarom heb ik het maar weer stug geprobeerdquote:Op maandag 5 januari 2009 21:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
requestjes kun je altijd mailen, je weet maar nooit!
dat tong nog niet aan twitter doetquote:Op maandag 5 januari 2009 21:41 schreef borisz het volgende:
Twitter is wel gemaakt voor mij, lekker korte berichtjes op het net slingeren.
Nu wil ze ook je telefoonnummer wetenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
en daarom heb ik het maar weer stug geprobeerd
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat tong nog niet aan twitter doet
Een maand of 5...help!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]duurt nog maar een maand of 5
van wie was die versie van Run van Snow Patrol die Rabbering vanmiddag draaide?? iemand die dat heeft gehoord?
Three louder!!![]()
![]()
Leona lewis ? zij heeft hem gecovered....quote:Op maandag 5 januari 2009 21:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
van wie was die versie van Run van Snow Patrol die Rabbering vanmiddag draaide?? iemand die dat heeft gehoord?
Die snapt dat nietquote:Op maandag 5 januari 2009 21:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah ok. Klonk best goedquote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef Tovaho het volgende:
[..]
Leona lewis ? zij heeft hem gecovered....
Tot morgenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:44 schreef themauster het volgende:
ik ga douchen en daarna lekker onder de warme dekens liggen tot morgen
Van mijn -ik wil geen hyves- geloof ben ik nog niet afgevallen.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig maar. was al een beetje bang buiten de boot te vallen zonder Hyves, Twitter
. Thanks voor je antwoord!
Discovery World.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoe kan jij iets anders zien op Discovery
Ik vind smsen eigenlijk al klote via een telefoon en daar is dat hele Twitter gedoe toch een beetje op gebaseerd. Ik ben vaak 5 minuten bezig om een klein berichtje te smsen. Daarnaast, Twitter en een Swing.. zou dat werken?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Van mijn -ik wil geen hyves- geloof ben ik nog niet afgevallen.
Twiiter vind ik fun, als je het mij vraagt.
Tong is uit , niet leuk meerquote:Op maandag 5 januari 2009 21:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
absoluut nietquote:Op maandag 5 januari 2009 21:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daarnaast, Twitter en een Swing.. zou dat werken?
uuhhm 2 bad. voorlopig dus geen Twitter hiero.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
absoluut niet, misschien swing 3.0
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef Tovaho het volgende:
[..]
Leona lewis ? zij heeft hem gecovered... verkracht
Nice!!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:47 schreef Timo20 het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/41185701![]()
Ja smsen met een *Swing.... Ik denk niet dat twitter daar op werktquote:Op maandag 5 januari 2009 21:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind smsen eigenlijk al klote via een telefoon en daar is dat hele Twitter gedoe toch een beetje op gebaseerd. Ik ben vaak 5 minuten bezig om een klein berichtje te smsen. Daarnaast, Twitter en een Swing.. zou dat werken?
dat gaan we eens even terugluisterenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:47 schreef Timo20 het volgende:
Dat was echt tof: Veenstra bellen met een zatte Corton
Ik moet altijd een beetje huilen wanneer ik dat gejammer van dat kind hoor. Ze kan wel zingen maar ze loeit zo ontzettend.quote:
quote:
Dus het kan ook vanaf een pc?! oh, dat is dan wel weer geinigquote:Op maandag 5 januari 2009 21:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja smsen met een *Swing.... Ik denk niet dat twitter daar op werkt
Maar twitter kan ook met safari/ firefox of IE....
Fail!quote:
Heb ik ook altijd en ze komen 2x. En ik ben 2x nooit thuis... (geen goede Nederlandse zin, maar jullie begrijpen het wel)quote:Op maandag 5 januari 2009 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
weer dhl gemist moet nu pakketje ophalen op een uithoek in Utrecht
I knowquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |