quote:Michiel zei zojuist On Air het volgende:
2009, het jaar waarin Krezip uit elkaar gaat klappen. En Jacqueline ook.
Ik vond er geen zak aan en zag er het nut niet van inquote:Op maandag 5 januari 2009 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewoon proberen en meedoen. En genoeg online-apps als alternatief voor de homepage van twitter. Check http://www.tweetdeck.com
.
Ik ging ook vooral voor de meet. GEM heb ik de laatste weken al 2x gezien.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Opzich heb je daar wel een punt.
Michiel riep immers na het MetMichiel 2 Jaar feestje nog "Volgende keer bij ons, uhm, jullie dan maar?"
Ik zal me morgen aanmelden op twitter als me dat lukt.quote:
Mij lijkt het gezellig! Het was toen ook erg gezellig, dat is dus ook niet de reden dat de meesten van jullie niet zijn uitgenodigdquote:Op maandag 5 januari 2009 20:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Opzich heb je daar wel een punt.
Michiel riep immers na het MetMichiel 2 Jaar feestje nog "Volgende keer bij ons, uhm, jullie dan maar?"
goedenavondquote:Op maandag 5 januari 2009 20:12 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik zal me morgen aanmelden op twitter als me dat lukt.
Maar ik ga er nu vandoor. Prettige avond nog.
Meeeeega hit....quote:Op maandag 5 januari 2009 20:11 schreef Sirolf het volgende:
Nieuwe single van Lily Allen is idd erg goed. Komt de afgelopen dagen ook al opvallend vaak voorbij op 3.
Psiesquote:Op maandag 5 januari 2009 20:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vond er geen zak aan en zag er het nut niet van in. Nu ik wat mensen volg begint dat te komen
.
Tot later!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:12 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik zal me morgen aanmelden op twitter als me dat lukt.
Maar ik ga er nu vandoor. Prettige avond nog.
Gaat me een vliegticket kosten ben ik bangquote:Op maandag 5 januari 2009 20:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
Mij lijkt het gezellig! Het was toen ook erg gezellig, dat is dus ook niet de reden dat de meesten van jullie niet zijn uitgenodigd
top app! Ik heb het al weken en baal onwijs dat ik het hier in de studio en beneden op kantoor niet mag installeren. Al mocht Michiel dat laatste ook installeren, dus ga ik het ook aanvragenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewoon proberen en meedoen. En genoeg online-apps als alternatief voor de homepage van twitter. Check http://www.tweetdeck.com
.
Heel vervelend.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:16 schreef Barend_ het volgende:
Ohh.. Vervelend..
Word ik net gebeld door een vriendin.. Heeft zij wél een uitnodiging gehad voor de nieuwjaarsreceptie!![]()
Ik ga vast de accu van mijn SLR opladen! Die had ik vorig jaar niet mee, en daar had ik wel spijt van..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |