Ah, dan onderhoud jij dus de ProFM website?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:00 schreef Dichterbijer het volgende:
En ik ben hier te vinden: http://twitter.com/intheweb.nl
quote:
Ja, klopt...quote:Op maandag 5 januari 2009 20:03 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ah, dan onderhoud jij dus de ProFM website?
Klopt, maar ik heb -als ik geen wifi heb- trage gprs. En dan is zo'n app wel handig, heb het idee dat bijvoorbeeld nu.nl langzamer is dan zijn app... Vandaar.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind al die aparte apps onzin.
Via Mobile Safari kan je toch gewoon de webpagina bekijken?
Sommige apps zijn erg strak en handigquote:Op maandag 5 januari 2009 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind al die aparte apps onzin.
Via Mobile Safari kan je toch gewoon de webpagina bekijken?
Hmm, is dat nog steeds bezig dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:03 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Schop je dan eerst wel dat korenslag gebeuren uit die studio?
Klopt... doe het anders in 21... gelijk er lekker bij etenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:05 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm, is dat nog steeds bezig dan?
Nouja, studio's genoeg daar, staat er altijd wel eentje leeg is mijn ervaring
Ik had het er net met mn broertje over (die weer mee zou zijn gegaan als ik een uitnodiging had gekregen) dat ik het ook wel eerlijk vind hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, sorry, heb je wel gelijk in eigenlijk.
Ik bekijk 'm zelf ook af en toe mobiel en dat gaat prima via GPRS (weliswaar via Opera Mini).quote:Op maandag 5 januari 2009 20:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb -als ik geen wifi heb- trage gprs. En dan is zo'n app wel handig, heb het idee dat bijvoorbeeld nu.nl langzamer is dan zijn app... Vandaar.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sommige apps zijn erg strak en handig.
Opzich heb je daar wel een punt.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had het er net met mn broertje over (die weer mee zou zijn gegaan als ik een uitnodiging had gekregen) dat ik het ook wel eerlijk vind hoor.
Op een andere manier dan maar een 3FM-FOK!-meet regelen?
mequote:Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef Dichterbijer het volgende:
wtf... ik heb volgers op Twitter erbij
Nou, dat hoeft niet natuurlijk. De hyve van die Emiel (?), waarvan iedereen dacht dat 't dé Otto was die tijdens de Freaknacht belde, is daarna ook volgekrabbeld met de meest kansloze reacties.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ze zullen er vast zelf om gevraagd hebben dan![]()
Oh, ben jij dat. 'k vroeg me al af wie het wasquote:
Gewoon proberen en meedoenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef Cee het volgende:
Ik snap nog steeds geen butt van dat Twitter. Ik vind het alleen maar irritant eruit zien.En dat terwijl ik toch computer/webtechnisch gezien echt geen debiel ben.
quote:Michiel zei zojuist On Air het volgende:
2009, het jaar waarin Krezip uit elkaar gaat klappen. En Jacqueline ook.
Ik vond er geen zak aan en zag er het nut niet van inquote:Op maandag 5 januari 2009 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewoon proberen en meedoen. En genoeg online-apps als alternatief voor de homepage van twitter. Check http://www.tweetdeck.com
.
Ik ging ook vooral voor de meet. GEM heb ik de laatste weken al 2x gezien.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Opzich heb je daar wel een punt.
Michiel riep immers na het MetMichiel 2 Jaar feestje nog "Volgende keer bij ons, uhm, jullie dan maar?"
Ik zal me morgen aanmelden op twitter als me dat lukt.quote:
Mij lijkt het gezellig! Het was toen ook erg gezellig, dat is dus ook niet de reden dat de meesten van jullie niet zijn uitgenodigdquote:Op maandag 5 januari 2009 20:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Opzich heb je daar wel een punt.
Michiel riep immers na het MetMichiel 2 Jaar feestje nog "Volgende keer bij ons, uhm, jullie dan maar?"
goedenavondquote:Op maandag 5 januari 2009 20:12 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik zal me morgen aanmelden op twitter als me dat lukt.
Maar ik ga er nu vandoor. Prettige avond nog.
Meeeeega hit....quote:Op maandag 5 januari 2009 20:11 schreef Sirolf het volgende:
Nieuwe single van Lily Allen is idd erg goed. Komt de afgelopen dagen ook al opvallend vaak voorbij op 3.
Psiesquote:Op maandag 5 januari 2009 20:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vond er geen zak aan en zag er het nut niet van in. Nu ik wat mensen volg begint dat te komen
.
Tot later!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:12 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik zal me morgen aanmelden op twitter als me dat lukt.
Maar ik ga er nu vandoor. Prettige avond nog.
Gaat me een vliegticket kosten ben ik bangquote:Op maandag 5 januari 2009 20:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
Mij lijkt het gezellig! Het was toen ook erg gezellig, dat is dus ook niet de reden dat de meesten van jullie niet zijn uitgenodigd
top app! Ik heb het al weken en baal onwijs dat ik het hier in de studio en beneden op kantoor niet mag installeren. Al mocht Michiel dat laatste ook installeren, dus ga ik het ook aanvragenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewoon proberen en meedoen. En genoeg online-apps als alternatief voor de homepage van twitter. Check http://www.tweetdeck.com
.
Heel vervelend.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:16 schreef Barend_ het volgende:
Ohh.. Vervelend..
Word ik net gebeld door een vriendin.. Heeft zij wél een uitnodiging gehad voor de nieuwjaarsreceptie!![]()
Ik ga vast de accu van mijn SLR opladen! Die had ik vorig jaar niet mee, en daar had ik wel spijt van..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |