euhm...via de site van MM een meel gestuurd zoals iedereen en heeeel hard geduimd dat het door gingquote:Op maandag 5 januari 2009 19:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dat je een uitnodiging hebt gekregen?
Dan weet de rest van ons dat voor volgend jaar
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:37 schreef muisje-eliza het volgende:
Misschien kan ik m nog koppelen aan een mooie dame daar![]()
Thanks voor de aanvulling en gelukkig maar. 't klinkt als een leuk item maar wordt dan de Mega Top 50 lijst op zaterdag dan niet een formaliteit? Aangezien de meest opvallende verschuivingen tijdens MetMichiel worden besproken.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:30 schreef MichielV het volgende:
Het is een top 5 van de meest opvallende verschuivingen in de Mega Top 50. Dat kan dus ook een binnenkomer op nr 43 zijn, of een stijger op 21. Ik ga dus niet elke dag de bovenste 5 afraggen.
Zeggehh.. Had jij al iemand om mee te gaan trouwens?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:31 schreef muisje-eliza het volgende:
wauw ik voel me echt vereerd dat ik woensdag mag komen
Hoiquote:Op maandag 5 januari 2009 19:39 schreef Cee het volgende:
Hey DiedjeeJ.
Hey iedereen.
Het is een winter wonderland in Brabant.
Merry Christmas.
Zo.
jaquote:Op maandag 5 januari 2009 19:40 schreef Barend_ het volgende:
[..]
Zeggehh.. Had jij al iemand om mee te gaan trouwens? :p
Ik hoop het voor je ja!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ja![]()
ik beloof dat iik mooie foto's maak en jullie up to date hou met twitter

Het is zeker dit jaar weer in het Net3-gebouw? Daar was het vorig jaar iig, en volgens mij was dat wel bevallen.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ja![]()
ik beloof dat iik mooie foto's maak en jullie up to date hou met twitter
Klopt! denk inderdaad dat ik mijn beltegoed maar eens moet gaan opwaarderen en dan lekker veel smsenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:42 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hans, jij wilde toch ook nog heen? Dat wordt deze week SMS'en dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |