Ah, dan onderhoud jij dus de ProFM website?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:00 schreef Dichterbijer het volgende:
En ik ben hier te vinden: http://twitter.com/intheweb.nl
quote:
Ja, klopt...quote:Op maandag 5 januari 2009 20:03 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ah, dan onderhoud jij dus de ProFM website?
Klopt, maar ik heb -als ik geen wifi heb- trage gprs. En dan is zo'n app wel handig, heb het idee dat bijvoorbeeld nu.nl langzamer is dan zijn app... Vandaar.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind al die aparte apps onzin.
Via Mobile Safari kan je toch gewoon de webpagina bekijken?
Sommige apps zijn erg strak en handigquote:Op maandag 5 januari 2009 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind al die aparte apps onzin.
Via Mobile Safari kan je toch gewoon de webpagina bekijken?
Hmm, is dat nog steeds bezig dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:03 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Schop je dan eerst wel dat korenslag gebeuren uit die studio?
Klopt... doe het anders in 21... gelijk er lekker bij etenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:05 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm, is dat nog steeds bezig dan?
Nouja, studio's genoeg daar, staat er altijd wel eentje leeg is mijn ervaring
Ik had het er net met mn broertje over (die weer mee zou zijn gegaan als ik een uitnodiging had gekregen) dat ik het ook wel eerlijk vind hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, sorry, heb je wel gelijk in eigenlijk.
Ik bekijk 'm zelf ook af en toe mobiel en dat gaat prima via GPRS (weliswaar via Opera Mini).quote:Op maandag 5 januari 2009 20:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb -als ik geen wifi heb- trage gprs. En dan is zo'n app wel handig, heb het idee dat bijvoorbeeld nu.nl langzamer is dan zijn app... Vandaar.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sommige apps zijn erg strak en handig.
Opzich heb je daar wel een punt.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had het er net met mn broertje over (die weer mee zou zijn gegaan als ik een uitnodiging had gekregen) dat ik het ook wel eerlijk vind hoor.
Op een andere manier dan maar een 3FM-FOK!-meet regelen?
mequote:Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef Dichterbijer het volgende:
wtf... ik heb volgers op Twitter erbij
Nou, dat hoeft niet natuurlijk. De hyve van die Emiel (?), waarvan iedereen dacht dat 't dé Otto was die tijdens de Freaknacht belde, is daarna ook volgekrabbeld met de meest kansloze reacties.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ze zullen er vast zelf om gevraagd hebben dan![]()
Oh, ben jij dat. 'k vroeg me al af wie het wasquote:
Gewoon proberen en meedoenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef Cee het volgende:
Ik snap nog steeds geen butt van dat Twitter. Ik vind het alleen maar irritant eruit zien.En dat terwijl ik toch computer/webtechnisch gezien echt geen debiel ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |