Tja dat weet ik dan weer niet maar ik vind het onnodig om allerlei info over jezelf op het net te zetten...quote:Op maandag 5 januari 2009 19:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kwestie van de rechten goed instellen op je Hyve.
ze zullen er vast zelf om gevraagd hebben danquote:Op maandag 5 januari 2009 19:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van Twitter weet ik het nog niet maar bijvoorbeeld aan Hyves zal ik nooit beginnen... heb alleen de afgelopen 24 uur al 4 keer een bericht gelezen dat mensen via Hyves aan de schandpaal worden genageld omdat ze iets zouden hebben misdaan... hoe minder er van je zelf op het web te vinden is hoe beter... niet dat ik nou zoveel op mijn kerfstok heb trouwens maar toch...
Misschien dat we de rest van het jaar al te nardrukkelijk aanwezig zijn via FOK!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:57 schreef Barend_ het volgende:
[..]
Mja.. Maar wij zijn allemaal zó leuk.. Hoe kunnen ze ons nou gemist hebben?
Ik bedoel, wat is een nieuwjaarsreceptie zonder Barend .. ? Tsja.. Spreekt voorzich!
Ik ben hier te vindenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor alle beginnende twitterazzi: hier ben ik.
En dit ben ikquote:Op maandag 5 januari 2009 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor alle beginnende twitterazzi: hier ben ik.
Klopt, en ben uitgegaan van mensen die nooit eerder zijn geweest. Er waren zoveel aanmeldingen, leek me wel zo eerlijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Maricha de uitnodigingen verzond
Och, ik kan 't op z'n minste proberen.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:59 schreef Feivel1 het volgende:
Floris: Je hoeft niet te twitteren naar denware. Die luistert toch niet naar je. Die weet het zelf beter.
Over 3fmfan gesprokenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op dezelfde server staan nog meer websites, dus de traagheid kan ook daar door komen.
Verder gaat 't z'n gangetje. Niet extreem druk, maar dat hoeft van mij ook niet per sé.
Is het ookquote:Op maandag 5 januari 2009 19:59 schreef Maricha het volgende:
[..]
Klopt, en ben uitgegaan van mensen die nooit eerder zijn geweest. Er waren zoveel aanmeldingen, leek me wel zo eerlijk.
Ah, zit wat in idd.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:59 schreef Maricha het volgende:
[..]
Klopt, en ben uitgegaan van mensen die nooit eerder zijn geweest. Er waren zoveel aanmeldingen, leek me wel zo eerlijk.
En het is wel in het Net3 gebouw, Sirolf, maar andere locatie van vorig jaar
kijk, en ik ben nog nooit geweestquote:Op maandag 5 januari 2009 19:59 schreef Maricha het volgende:
[..]
En het is wel in het Net3 gebouw, Sirolf, maar andere locatie van vorig jaar
Nah, Studio 22 is misschien wat overdreven. Studio 24 zou echter prima kunnenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, zit wat in idd.
Andere locatie... nóg groter dan vorig jaar? Dan staan jullie over een paar jaar in Studio 22!
Mjah, sorry, heb je wel gelijk in eigenlijk.quote:
Ik vind al die aparte apps onzin.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Over 3fmfan gesprokenkomt er ook een Iphone (web)app
euh die doet t niequote:Op maandag 5 januari 2009 20:00 schreef Dichterbijer het volgende:
En ik ben hier te vinden: http://twitter.com/intheweb.nl
Schop je dan eerst wel dat korenslag gebeuren uit die studio?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:01 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nah, Studio 22 is misschien wat overdreven. Studio 24 zou echter prima kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |