Live in the HmH tijdens haar optreden: Nelly Fquote:Op maandag 5 januari 2009 20:52 schreef muisje-eliza het volgende:
ik hoorde nog net een stukje van C&S sjow over dat ze crazy (the cooks???) zouden draaien, iemand wel eens Crazy van Furtado gehoord? die is echt 100x mooier
Succes!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga morgen met mn man naar de huisarts, omdat ie niet kan lopen neem ik hem achterop de fiets
Eens andersom fietsenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga morgen met mn man naar de huisarts, omdat ie niet kan lopen neem ik hem achterop de fiets
Met deze gladheid?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
Kunnen we het beter aan jou vragen...?? Was het leuk en waar??quote:Op maandag 5 januari 2009 20:56 schreef Christiaan het volgende:
Nog spannende dingen gebeurd de afgelopen week? Ik was op vakantie.
jah ik kan ook een taxi bellen, maar dat vind ik duur voor zo n pokkestukjequote:Op maandag 5 januari 2009 20:56 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Met deze gladheid?Succes inderdaad
Beter dan metquote:Op maandag 5 januari 2009 20:58 schreef themauster het volgende:
Wat is Queen eigenlijk slecht met Paul Rodgers hoor echt liever Freddy Mercury.
mijn vader is dvd aan het kijken van Queen+Paul Rodgers ben ik maar mijn cd,s van Queen gaan opzoeken en weer bij elkaar gaan sorteren
Michiel woont nu in de 3fm studio!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:56 schreef Christiaan het volgende:
Nog spannende dingen gebeurd de afgelopen week? Ik was op vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |