Ah ok. Klonk best goedquote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef Tovaho het volgende:
[..]
Leona lewis ? zij heeft hem gecovered....
Tot morgenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:44 schreef themauster het volgende:
ik ga douchen en daarna lekker onder de warme dekens liggen tot morgen
Van mijn -ik wil geen hyves- geloof ben ik nog niet afgevallen.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig maar. was al een beetje bang buiten de boot te vallen zonder Hyves, Twitter
. Thanks voor je antwoord!
Discovery World.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoe kan jij iets anders zien op Discovery
Ik vind smsen eigenlijk al klote via een telefoon en daar is dat hele Twitter gedoe toch een beetje op gebaseerd. Ik ben vaak 5 minuten bezig om een klein berichtje te smsen. Daarnaast, Twitter en een Swing.. zou dat werken?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Van mijn -ik wil geen hyves- geloof ben ik nog niet afgevallen.
Twiiter vind ik fun, als je het mij vraagt.
Tong is uit , niet leuk meerquote:Op maandag 5 januari 2009 21:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat tong nog niet aan twitter doet
absoluut nietquote:Op maandag 5 januari 2009 21:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daarnaast, Twitter en een Swing.. zou dat werken?
uuhhm 2 bad. voorlopig dus geen Twitter hiero.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
absoluut niet, misschien swing 3.0
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef Tovaho het volgende:
[..]
Leona lewis ? zij heeft hem gecovered... verkracht
Nice!!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:47 schreef Timo20 het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/41185701![]()
Ja smsen met een *Swing.... Ik denk niet dat twitter daar op werktquote:Op maandag 5 januari 2009 21:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind smsen eigenlijk al klote via een telefoon en daar is dat hele Twitter gedoe toch een beetje op gebaseerd. Ik ben vaak 5 minuten bezig om een klein berichtje te smsen. Daarnaast, Twitter en een Swing.. zou dat werken?
dat gaan we eens even terugluisterenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:47 schreef Timo20 het volgende:
Dat was echt tof: Veenstra bellen met een zatte Corton
Ik moet altijd een beetje huilen wanneer ik dat gejammer van dat kind hoor. Ze kan wel zingen maar ze loeit zo ontzettend.quote:
quote:
Dus het kan ook vanaf een pc?! oh, dat is dan wel weer geinigquote:Op maandag 5 januari 2009 21:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja smsen met een *Swing.... Ik denk niet dat twitter daar op werkt
Maar twitter kan ook met safari/ firefox of IE....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |