Roosbiefquote:Op maandag 5 januari 2009 21:28 schreef muisje-eliza het volgende:
hoi Timo![]()
wie weet van wie t liedje is wat Rob draaide vanmiddag?
Echt een sjago wief die nederlandstalig zingt en Rob kreeg daarna heeeeleboel onaardige smsjes
Ik kijk naar Survivorman op Discovery, zien hoe mensen écht kou lijden.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza kijkt nu die krabvissers op discovery
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:37 schreef drummerdude het volgende:
Ga ook discovery kijken![]()
Tot morgen!
requestjes kun je altijd mailen, je weet maar nooit!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maricha mailen met de vraag of ik nog mag mailen. Humor
hoe kan jij iets anders zien op Discoveryquote:Op maandag 5 januari 2009 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kijk naar Survivorman op Discovery, zien hoe mensen écht kou lijden.
Maar jullie wisten dat natuurlijk al, dat ik dat keek.
quote:
Educatieve mensen hier: Ik kijk NGC - Journey to the Edge of the Universequote:Op maandag 5 januari 2009 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kijk naar Survivorman op Discovery, zien hoe mensen écht kou lijden.
Maar jullie wisten dat natuurlijk al, dat ik dat keek.
Disco World, las ik ergens......quote:Op maandag 5 januari 2009 21:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoe kan jij iets anders zien op Discovery
Gelukkig maarquote:Op maandag 5 januari 2009 21:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
requestjes kun je altijd mailen, je weet maar nooit!
en daarom heb ik het maar weer stug geprobeerdquote:Op maandag 5 januari 2009 21:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
requestjes kun je altijd mailen, je weet maar nooit!
dat tong nog niet aan twitter doetquote:Op maandag 5 januari 2009 21:41 schreef borisz het volgende:
Twitter is wel gemaakt voor mij, lekker korte berichtjes op het net slingeren.
Nu wil ze ook je telefoonnummer wetenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
en daarom heb ik het maar weer stug geprobeerd
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat tong nog niet aan twitter doet
Een maand of 5...help!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]duurt nog maar een maand of 5
van wie was die versie van Run van Snow Patrol die Rabbering vanmiddag draaide?? iemand die dat heeft gehoord?
Three louder!!![]()
![]()
Leona lewis ? zij heeft hem gecovered....quote:Op maandag 5 januari 2009 21:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
van wie was die versie van Run van Snow Patrol die Rabbering vanmiddag draaide?? iemand die dat heeft gehoord?
Die snapt dat nietquote:Op maandag 5 januari 2009 21:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat tong nog niet aan twitter doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |