*bekertje over microfoon* Vroegahh dus!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:25 schreef Sirolf het volgende:
Ohja, Nailpin! Daar was ik toen ook bij, de receptie was toen in de Peperbus op de begane grond.
Eerste keer dat ik Maricha sprak. We waren toen net een week of 2 begonnen met deze topicreeks.
Ook benieuwd is.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:20 schreef DaMook het volgende:
Ook maar weer een twitter app op mijn iphone geinstaleerd, welke gebruik jij roel ?
Heeft te maken met de koude wind, daardoor is de gevoelstemperatuur veel lager.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:28 schreef themauster het volgende:
Het is hier in het noorden van de provincie groningen ook verbeneden het vriespunt teminste zo voelt het
Mwah, misschien een beetje te krap?quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mwah, misschien een beetje te krap?
ik heb in mn winkel nog een boek met enge ogenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, dan zullen er in ieder geval geen mensen klagen dat ze het niet kunnen zien...
Weet iemand anders nog een goeie locatie?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb in mn winkel nog een boek met enge ogen
Hij's fijn!quote:
Ik heb nog een volledig leeg appartement in Schiedam..quote:Op maandag 5 januari 2009 20:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Weet iemand anders nog een goeie locatie?
Vaak gewoon de mobiele layout van twitter.com en heb o.a. Twitterrific geïnstalleerdquote:Op maandag 5 januari 2009 20:20 schreef DaMook het volgende:
Ook maar weer een twitter app op mijn iphone geinstaleerd, welke gebruik jij roel ?
'k denk dat ik op Oudenoord 700 een heel eind kan komen, maar dat is dus alleen doordeweeks open...quote:Op maandag 5 januari 2009 20:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
CORK!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |