Was ik iddquote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Veel bedrijven gebruiken het idd ook om klachten op te sporen, ik zag o.a. een tijdje geleden iets met een Vodafone webteam (was jij dat niet toevallig?) en lees er ook weleens verhalen over.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik kom echt een pin drinken hoor! Anders kom ik nooit in Cork
. Zelfs na zeven keer Ierland nog niet geweest
.
Ik vind doordeweeks geen enkel probleem, maar M&M zijn dan natuurlijk druk met iets... geen idee wat.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k denk dat ik op Oudenoord 700 een heel eind kan komen, maar dat is dus alleen doordeweeks open...
Ik ook.quote:
Wat doe je daar precies eigenlijk....?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was ik idd. Probleem werd binnen een paar uur opgelost. Erg netjes. Als een klant blijft klagen is de schade nog groter
.
Zou ik ook wel willen zienquote:Op maandag 5 januari 2009 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
met al mn tiwtvriendjes is MARS roepen echt leuk![]()
heeft iemand nog een foto van Stenders zonder haar?
Soms niet meteen.. Maar dan refreshed ie weer, en dan gooit ie ze er alsnog tussen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:41 schreef Dichterbijer het volgende:
Hmnm kan het kloppen dat je niet alle tweets in Tweetdeck krijgt te zien?
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
met al mn tiwtvriendjes is MARS roepen echt leuk![]()
heeft iemand nog een foto van Stenders zonder haar?
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Doe mij die van dat slipje maar: Die zitten het volst!
Hoe bedoel jequote:Op maandag 5 januari 2009 20:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat doe je daar precies eigenlijk....?
Gewoon nieuwsgierig...
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef Marc63 het volgende:
Had ik al laten zien hoe het bij mn ouders gesneeuwd heeft?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let vooral niet op de reflectie in de ramen.
Ik denk dat dit nummer wel mooi is, wil het wel eens door een ander gezongen gehoord gehad..quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Niet qua uiterlijk en zeeeeeeeeeeeer zeker niet vanwege die 'stem'. Ver-schrik-ke-lijk
![]()
. Kan er niet een zangeres worden ingepland die wèl kan zingen
Of wordt dit gedraaid 'omdat het Duffy is', die per ongeluk es een hitje gescoord heeft
Echt ongelooflijk
.
VOlgens mij laat hij afgeschermde Tweets niet zien (die ik wel mag zien overigens..)quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef Barend_ het volgende:
[..]
Soms niet meteen.. Maar dan refreshed ie weer, en dan gooit ie ze er alsnog tussen.
Mooi! Ik wil ook wel sneeuw, maar dan ook wel sneeuwvrijquote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef Marc63 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nijsquote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef Marc63 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef Marc63 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, ik dacht dat je bij Vodafoon werktquote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoe bedoel jeIk werk niet bij Vodafone hè
. Ik was die klagende klant
.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
Mooi! Ik wil ook wel sneeuw, maar dan ook wel sneeuwvrij
Ik wil ook liever gaan schaatsen in de zomer want dan is het veel langer licht en hoef je niet zo vroeg het ijs al af!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
Mooi! Ik wil ook wel sneeuw, maar dan ook wel sneeuwvrij
Nope, bij dat grote parkeerbedrijfquote:Op maandag 5 januari 2009 20:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je bij Vodafoon werkt
Ceequote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil ook liever gaan schaatsen in de zomer want dan is het veel langer licht en hoef je niet zo vroeg het ijs al af!
En ik kon gewoon lekker warm binnen blijven zitten om de foto's te makenquote:
och, hier hebben we -1cm sneeuwquote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef drummerdude het volgende:
Weet je hoe vet... Ik wil ook meer dan 0,3 cm sneeuw
quote:
Ik vind d'r welquote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Niet qua uiterlijk en zeeeeeeeeeeeer zeker niet vanwege die 'stem'. Ver-schrik-ke-lijk
![]()
. Kan er niet een zangeres worden ingepland die wèl kan zingen
Of wordt dit gedraaid 'omdat het Duffy is', die per ongeluk es een hitje gescoord heeft
Echt ongelooflijk
.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Geen idee; nooit binnengeweest
. Wel genoeg auto's met Frans kenteken voor de deur, dus is vast goed
.
Ik ook niet. Vind ook niets aan Katy Perryquote:Op maandag 5 januari 2009 20:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik vind d'r wel!!
![]()
Smaken verschillen, gelukkig. Zo snap ik bijvoorbeeld dieKaty Perry
-posts niet.
HQquote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, bij dat grote parkeerbedrijf. Woon wel heeel dicht bij Vodafone HQ
.
Het is trouwens ook niet altijd, maar heel af en toe dat het wat trager is. Verder niet heel storend ofzoquote:Op maandag 5 januari 2009 19:57 schreef Sirolf het volgende:
Op dezelfde server staan nog meer websites, dus de traagheid kan ook daar door komen.
Verder gaat 't z'n gangetje. Niet extreem druk, maar dat hoeft van mij ook niet per sé.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
of die zit aan een doorgaande weg...makkelijk voor die buitenlanders
Komt hier niet zo vaak voorquote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
oh Roel ik ben zooo jaloers op de mensen die dat mooie sneeuw hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |