Ah. Toch nog iemand anders gevonden die ook wat verder kijkt, en niet alleen naar die twee pluspunten.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vind ook niets aan Katy Perry.
Als je maar oplet. Anders wordt 't lastig: dan kan niemand de ander achterop de fiets meenemenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah ik kan ook een taxi bellen, maar dat vind ik duur voor zo n pokkestukje
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ah. Toch nog iemand anders gevonden die ook wat verder kijkt, en niet alleen naar die twee pluspunten.
*hand schudt*
Ik wil het nog niet eens horen. Ik drink m'n latte macchiato ook niet zonder melk. Omdat het dan geen latte macchiato meer is.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:58 schreef themauster het volgende:
Wat is Queen eigenlijk slecht met Paul Rodgers hoor echt liever Freddy Mercury.
mijn vader is dvd aan het kijken van Queen+Paul Rodgers ben ik maar mijn cd,s van Queen gaan opzoeken en weer bij elkaar gaan sorteren
Gisteren maar weer eens Live At Wembley gekeken met Queen/Freddie.. Van een andere planeet. Wel leuk dat Queen samen met Paul nog optredens geeft, maar Queen is toch echt een stuk minder zonder Freddie. Geen enkele artiest zal ooit het niveau van hem halen. Freddiequote:Op maandag 5 januari 2009 20:58 schreef themauster het volgende:
Wat is Queen eigenlijk slecht met Paul Rodgers hoor echt liever Freddy Mercury.
mijn vader is dvd aan het kijken van Queen+Paul Rodgers ben ik maar mijn cd,s van Queen gaan opzoeken en weer bij elkaar gaan sorteren
Psies. Is net zoiets als Guinness zonder schuim.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil het nog niet eens horen. Ik drink m'n latte macchiato ook niet zonder melk. Omdat het dan geen latte macchiato meer is.
Wat ik trouwens wel een leuk onderdeel vond van de show..quote:Op maandag 5 januari 2009 21:04 schreef Sirolf het volgende:
Toch even wennen, zo'n einde van het tweede uur zonder Singlestrijd...
Wie, wat, waar....?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Is net zoiets als Guinness zonder schuim.
Is dit trouwens een request of gewoon een plaat op de playlist? Heb het vanavond niet allemaal goed meegekregenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, dat Sex on Fire hebben we nu wel gehoord...
Die nieuwe vind ik goed (quote:Op maandag 5 januari 2009 21:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, dat Sex on Fire hebben we nu wel gehoord...
Vroeg ik mij ook al afquote:Op maandag 5 januari 2009 21:06 schreef Barend_ het volgende:
En is het eigenlijk wel een uurtje requesten nu?![]()
Dat is correct.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is dit trouwens een request of gewoon een plaat op de playlist? Heb het vanavond niet allemaal goed meegekregen. Sex on Fire kennen we inderdaad wel, maar die Use Somebody... geweldig! Maar daar ben je geloof ik ook niet zo fan van, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |