En denk dat ik het eens ben met U. Elke dag feest was wel op geloof ik. Dat onderwerp was wel klaar. Maar er zat ook nog een interview in de show, vond ik best interessant. Singlestrijd: Maakt me niet veel uit. Het is nu helemaal geen avondspits meer en dat gevoel had ik nog wel een beetje....quote:Op maandag 5 januari 2009 21:06 schreef Barend_ het volgende:
Hoorde jullie hem tussendoor..
"Dit is MetMichiel 3.0, en ik moet nu zeggen dat Kings of Leon komt" of iets dergelijks.. Volgens mij moet ie zelf ook nog wennen.
En mening: Ik mis: Iedere dag feest in *land* . Singlesstrijd. En vooral, het praten. Volgens mij zit er een plaat per uur meer in ofzo.. En juist het praten is leuk bij M. Veenstra. Niet dat de muziek slecht is, maar jullie begrijpen mijn punt.
En is het eigenlijk wel een uurtje requesten nu?![]()
@ + gebruikersnaam (zonder spaties ertussen) en daarachteraan je berichtquote:Op maandag 5 januari 2009 21:07 schreef Cee het volgende:
Oh ik snap er geen kaplaars van, hoe twitter je mensen terug? Stom pokketwitter.![]()
ga mij er ook van de week is in verdiepen, heb hem al op mijn ipod touch gezet.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
@ + gebruikersnaam (zonder spaties ertussen) en daarachteraan je bericht.
Of omdat het gewoon een prima opvolger is.. Sorry, maar er zijn toch echt genoeg mensen die het wel een goede single vinden. Ben het vrij vaak met je eens, maar in dit geval toch echt nietquote:Op maandag 5 januari 2009 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is correct.
Ook weer een gevalletje 'we draaien 'm omdat het de opvolger van een relatief grote hit van deze band is'.
Mijn theorie: de 5 Mega Top 50-platen aan het begin is om de mensen die een beetje jolige olijke hahaha-dj's-moe zijn terwijl ze in de file staan of aan het koken zijn, bij 3fm te houden. Kunnen ze een beetje bijkomen van de dag onder het genot van een populair plaatje of 4, 5. Ik begrijp het wel. Natuurlijk hoor ik liever Veenstra een uur in de ruimte kletsen met mensen uit Papua Nieuw Guinea, maar ik heb nooit bij de meerderheid gehoord.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:06 schreef Barend_ het volgende:
En mening: Ik mis: Iedere dag feest in *land* . Singlesstrijd. En vooral, het praten. Volgens mij zit er een plaat per uur meer in ofzo.. En juist het praten is leuk bij M. Veenstra. Niet dat de muziek slecht is, maar jullie begrijpen mijn punt.
En is het eigenlijk wel een uurtje requesten nu?![]()
Die jij had gewonnen.....quote:Op maandag 5 januari 2009 21:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ga mij er ook van de week is in verdiepen, heb hem al op mijn ipod touch gezet.
Eensch.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is correct.
Ook weer een gevalletje 'we draaien 'm omdat het de opvolger van een relatief grote hit van deze band is'.
Topquote:Op maandag 5 januari 2009 21:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ga mij er ook van de week is in verdiepen, heb hem al op mijn ipod touch gezet.
ben er ook happy de peppy meequote:Op maandag 5 januari 2009 21:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die jij had gewonnen.....(voor jou:
)
Nou dan ga ik 'm nog eens op jou uittesten (ooh kinky) want net ging het verkeerd volgens mij.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
@ + gebruikersnaam (zonder spaties ertussen) en daarachteraan je bericht.
Ik ben graag kritischquote:Op maandag 5 januari 2009 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Of omdat het gewoon een prima opvolger is.. Sorry, maar er zijn toch echt genoeg mensen die het wel een goede single vinden. Ben het vrij vaak met je eens, maar in dit geval toch echt niet.
Oehquote:Op maandag 5 januari 2009 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou dan ga ik 'm nog eens op jou uittesten (ooh kinky) want net ging het verkeerd volgens mij.
En daar is niets meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |