quote:Op maandag 5 januari 2009 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
zou het gewoon doen, kan maricha ook weer is lachen
Maar...maar.... ik hed dezelfde avatar nogquote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Mensen aan wiens posts ik gehecht ben geraakt en die dan hun naam veranderen waardoor ik helemaal confuus word.
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:25 schreef borisz het volgende:de eerste oliebollen calorieën zijn verbrand
.
Nog 35 minuten mm meepakken. Zijn de MMnieuwjaarsreceptiemails al de deur uit trouwens ?
We zijn niet lief genoeg geweestquote:Op maandag 5 januari 2009 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]. ELiza heeft er al een, maar de rest nog niet.
Ik ook nietquote:
Daar ben ik ook bang voorquote:Op maandag 5 januari 2009 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We zijn niet lief genoeg geweest
Het viel me in de Quote pas op...quote:Op maandag 5 januari 2009 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Maar...maar.... ik hed dezelfde avatar nog
en tijdelijk een tagje
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het viel me in de Quote pas op...
Op Phono.nl was het altijd lastig te zien, was je net gewent aan de avatar en dan namen ze een nieuwe, moest je weer namen gaan leren....
Maar ik wil ook weer een nieuwe avatar... Morgen eens naar kijken, zit nu op de bank en morgen moet ik toch poster photoshoppen...quote:Op maandag 5 januari 2009 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
daar heb ik ook altijd last van
Oké, dan is dat in ieder geval duidelijk..quote:Op maandag 5 januari 2009 21:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat kan ik ontkrachten, de playlist voor tussen 21h en 22h was echt leeg en niet van te voren vastgesteld.
Ik heb met je te doen.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:28 schreef 3FMaster het volgende:
HeyHey
Hehe, wat een dag. Ben je om 1715 thuis en moet je om 1800 werken, hoor ik ineens een gek geluid in de schuur. Ik kijken: staat de helft van de schuur blank. Kabel geknapt. Ouders gebeld, terug gebeld, wat moet ik doen, ondertussen Broodje Unox binnenstauwen, en dan gaan werken. Om 2100 eindelijk klaar, zit ik een beetje te 'fucken' met mijn fiets (bandjes van ongeveer 5 cm), druk ik iets te hard in mijn achterrem. Hup! Val ik recht op mn kont. Nu nog even een presentatie voorbereiden (lees: Wikipedia kopieren+plakken) en lang in bad, want dat heb ik wel verdient. KOUD!
Zo, dat was het KLB-gedeelte. Onee:
[..]
Ik ook niet![]()
Eindelijk klaar. Tot straks
* 3FMaster neemt eerst een lang, warm, rustgevend bad
Ik krijg er zin in de zomer van.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:31 schreef -Hans- het volgende:
Oh my god.. die andere Jason Mraz kloon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |