Heb toen een paar keer gevraagd hoe ik de wiki kon wijzigen, maar helaas geen antwoord. De veranderingen moeten dus opnieuwquote:Op maandag 5 januari 2009 17:53 schreef Wombcat het volgende:
Is ook nog de oude OP, dacht dat die aangepast was?
Ik vind het ook vervelend, ik heb het onderin me voet zitten, gelukkig hersteld het aardig dankzij wat middelen van de dokter.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:49 schreef superbient het volgende:
Pijnscheut van zondag in mijn hamstring lijkt nu serieuzer. Had er gister nagenoeg geen last van maar sinds vanmorgen voelt t niet super en lopen gaat niet vloeiend. Maar even wat extra rust inbouwen. Wie dat heeft uitgevonden, een blessure, is echt niet goed wijs. Echt jammer dat er elke keer wel wat is:-(
Nee dit is 1ste keer hamstrings, na heup, knie, scheen en voet 2x...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:52 schreef computergirl het volgende:
maar het is toch steeds je hamstrings Superbient, of ben ik nou in de war met iemand anders?
Nou op een gegeven moment heb je alles onder de navel wel gehad zoquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:32 schreef superbient het volgende:
[..]
Nee dit is 1ste keer hamstrings, na heup, knie, scheen en voet 2x...
Wat een apparaat zeg, volgens mij kan je ondertussen nog telewerken ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:38 schreef JortK het volgende:
Iemand trouwens hier de Garmin Forerunner 305 ?
Ik ben op het punt om er een te kopen, maar ik wil even wat meningen van mensen horen
Ik vind dat je wel gelijk hebt, maar ik denk dat dat ding ook wel handig is, want ik fiets nogal eens en daar kun je dan die gegevens ook wel goed voor gebruiken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:32 schreef superbient het volgende:
[..]
Wat een apparaat zeg, volgens mij kan je ondertussen nog telewerken ook![]()
Ik zelf loop met Polar RS200 ofzo en dan nog zonder footpod. Ik merkte dat het best aardig is al die info, maar dat je ook heel goed op gevoel kunt lopen. Die GPS functie, tja, als je veel loopt ken je alle rondjes en blokjes om en bijbehorende afstand uit je hoofd. Op mapmyrun.com kan je ook fit to road aankruisen voor hele precieze berekeningen van afstanden van je rondje. Voor wielrennen geldt eigenlijk hetzelfde denk ik...
Ik zou, tenzij je dat nu al doet en daarom specifiek een beter metertje wilt, gewoon voor een redelijk eenvoudige hartslagmeter gaan met lap-times en stopwatch etc. Dit samen met gevoel en ervaring moet genoeg zijn om lekker te kunnen trainen en niet afgeleid te raken door al die metertjes die weer een ander getal aangeven.
suc6 met de keuze
edit: aanbieding voor jortk
Hee Amstel, daar loop ik ook soms maar dan die weg in het midden en via de Machineweg MP weer terug naar amstel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:56 schreef Remake het volgende:
Misschien ook leuk als we hardloop routes delen?
Dit is mijn route, maar soms ga ik ook naar amsterdamse bos als het goed weer is.
[ afbeelding ]
Hoe komt dat ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 08:12 schreef computergirl het volgende:
Alleen wel onderweg weer flinke kramp recht in mijn buik.
Als ik dat wist....quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
Als ik dat wist....
heb er wel vaker last van na 45/50 minuten lopen, maar niet zo erg als gisteren.
Het was trouwens maar 12 km, blijkbaar is mijn polar-geval niet accuraat als je wandelt tussendoor
Yep !quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:41 schreef Remake het volgende:
teveel of te weinig gegeten voor het lopen waarschijnlijk.
Of te kort voor het lopen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Yep !
Te weinig dus.
Maar 1 banaan![]()
Damn !
In m ijn geval klopt dat niet. De pijn zit ook in de buurt van mijn navel (maar dan rechts) dus heeft niks met de (vulling van) maag te maken.quote:
Kan darmgas zijn. Je maag is niet alleen als het op spijsvertering aankomtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:05 schreef computergirl het volgende:
[..]
In m ijn geval klopt dat niet. De pijn zit ook in de buurt van mijn navel (maar dan rechts) dus heeft niks met de (vulling van) maag te maken.
hehe je loopt netjes om de dag, goed bezigquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:01 schreef star_gazer het volgende:
Kent iemand een programma als trailrunner, maar dan voor de PC? Ik krijg al koude rillingen als ik aan een Mac denk, maar er is voor dit ogenschijnlijke juweeltje geen PC-versie...
En trouwens; de site slowgeek is veel beter dan de standaard nikeplus-site. Al je runs staan er op en in veel meer detail. Daarnaast zijn de grafieken op een zinvolle wijze geïnterpoleerd, zodat je ook iets aan je grafiek hebt
Hier mijn profiel.
De meest waarschijnlijk boosdoener is de dikke darm want de pijn zit in een vertikale zone rechts naast/boven mijn navel, maar de factor 'te weinig/te veel/te kort na het eten hardlopen' speelt dan geen rol.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:48 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Kan darmgas zijn. Je maag is niet alleen als het op spijsvertering aankomt
quote:Op zondag 11 januari 2009 12:13 schreef beertenderrr het volgende:
wat denken jullie: 3 maanden genoeg om te trainen voor een marathon?
quote:
verstandig, CPC daar staat het WR halve marathon dacht ik, dus razendsnel parcours. Lijkt me een mooie gelegenheid om er een PR te lopen. Er wordt gelet op history dus je staat sowieso in een goed startvak met mensen die hetzelfde PR hebbenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:35 schreef beertenderrr het volgende:
[..]vroeg het me af, heb weer een uitdaging nodig, zit nu teveel stil
![]()
edit: zag dat de city-pier-ciy eraan komt, ga daar wel voor trainen, misschien verstandiger
Ik had ongeveer 4 maanden voorbereidingstijd. Alleen liep ik al wedstrijden van 10-15 km toen.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:35 schreef beertenderrr het volgende:
[..]vroeg het me af, heb weer een uitdaging nodig, zit nu teveel stil
![]()
edit: zag dat de city-pier-ciy eraan komt, ga daar wel voor trainen, misschien verstandiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |