quote:Kijk zondag 4 januari 2009 naar de eerste terugblik uitzending van Boer zoekt Vrouw.
In vier speciale afleveringen is te zien wat Boer zoekt Vrouw heeft gedaan in het leven van de dertig boeren die meededen aan het programma.
In de eerste extra BzV-uitzending kijken we hoe het Jan en Pauline vergaat. Wat is er zo emotioneel?
Teus, Jochum en Henk blikken samen terug op hun tv-optreden. En hoe gaat het met Riet (van Hans), en met Teus en de liefde?
Zondag om 20.20 uur op Nederland 1.
Kijk ook naar de andere 3 extra BzV-uitzendingen (11, 18 en 25 januari).
Mevrouw Frikandeau...quote:Op zondag 4 januari 2009 20:31 schreef Aventura het volgende:
Was even helemaal kwijt wie Pauline was.
En waarom praat ze zo hoog....???quote:Op zondag 4 januari 2009 20:38 schreef Silenus het volgende:
Jezus, deze ken ik niet. Wat is dit voor eng wijf?
Inderdaad, ik krijg nu al de kriebels van haar.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:39 schreef Michellee het volgende:
[..]
En waarom praat ze zo hoog....???(Ik ken haar ook niet)
heel interview in de KRO gidsquote:
Hmmm, misschien ga ik van de week even spieken...quote:Op zondag 4 januari 2009 20:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heel interview in de KRO gidserg leuk
Leuk voor je.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:39 schreef Juvenalis het volgende:
Ik heb nooit Boer zoekt vrouw bekeken. Lijkt mij verschrikkelijk onineteressant, zeker met Jaspers als presentator. Sowieso kan ik mijzelf echt niet identificeren met de populaire mediacultuur hier.
En hij heeft ook zijn eigen ring maar even gekocht?!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:12 schreef Kaasstengel het volgende:
omg!!
(wat een manier om iemand ten huwelijk te vragen trouwens..)
Het is Jan he, dit is al heel rosmantischquote:Op zondag 4 januari 2009 21:12 schreef Kaasstengel het volgende:
omg!!
Haha, lekker de koeienschijt om je heen. Bertha12 achter je die er nog een flinke vlaai uitperst.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:12 schreef Kaasstengel het volgende:
omg!!
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:12 schreef Leonoor het volgende:
[..]
En hij heeft ook zijn eigen ring maar even gekocht?!
Ja.quote:
Leuk zoveel afleveringenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:17 schreef Nouk het volgende:
Wat leuk zeg die terugblikken! Vind het wel leuk om te zien hoe het met iedereen gaat. Er komen er nog 3 trouwens..
Vind het erg pittig voor zo'n dochter om op die leeftijd zo'n verhuizing mee te maken, mijn hemel...quote:Op zondag 4 januari 2009 21:05 schreef Michellee het volgende:
Wat een ommekeer...van Rotterdam naar Friesland...
Nu je het zegt, ik ookquote:
Nou wat je zegt, ik zou het al vreselijk vinden om naar een boerderij in Friesland te gaan. En ik woon in Zwolle....quote:Op zondag 4 januari 2009 22:05 schreef Carmella het volgende:
[..]
Vind het erg pittig voor zo'n dochter om op die leeftijd zo'n verhuizing mee te maken, mijn hemel...
Rotterdam -> Friesland en dan ook nog niet een gewone wijk in Friesland, nee een boerderij. Het contrast had niet groter gekund binnen Nederland![]()
(Dat oma in huis woont heb ik dan nog maar weg gelaten)
Maar volgens mij is het een schat van een dochter![]()
Wil ze me samen in bed echt niet voorstellen.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Paulien is overigens ook al zwanger geweest van janneman. Is een miskraam geworden.
Ben wel blij dat jan eindelijk ontmaagd is.....quote:Op zondag 4 januari 2009 22:35 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wil ze me samen in bed echt niet voorstellen.
Heeft wel in wat media gestaan hoor. Maar ik heb het van de BZV-site waar ik nog wel eens las.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:35 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wil ze me samen in bed echt niet voorstellen.
Maar wat heb jij een inside-info!!
Ja, Klaas was zó leukquote:Op zondag 4 januari 2009 23:01 schreef Nouk het volgende:
Oh dat heb ik even helemaal gemist dan.
Volgende week Klaas..
Nou, dat scheelt een jaar of 30 hoor!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:13 schreef Viking84 het volgende:
Zouden Klaas en die dame van Hans (?) die naast Klaas zat nu iets met elkaar hebben?. Ik vond dat ze zo'n vage opm maakte
.
Tegenwoordig kan alles, had Maurice de Hond nu ook niet een vrouw bezwangerd die tientallen jaren jonger was?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, dat scheelt een jaar of 30 hoor!
Nou inderdaad! Niet die ene lerares met bruin haar?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:15 schreef rubbereend het volgende:
Klaas was doch de laatste bij Agnes die eruit moest? Die heeft toch met één van Frans zijn vrouwen gekregen?
Ja die Riet is wel veranderdquote:Op zondag 4 januari 2009 20:39 schreef Nilasha het volgende:
Die stem weer.. Ze ziet er wel stukken beter uit met d'r haar zo!
dat meisje wat uit eigen beweging weg ging volgens mijquote:Op zondag 4 januari 2009 23:51 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Niet die ene lerares met bruin haar?
Ja, die met die peerden was dat.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat meisje wat uit eigen beweging weg ging volgens mij
dat is al een tijdje uit. Wel leuk dat Henk nu iemand heeft die hem wel snapt in plaats die 2 dozen die destijds overblevenquote:Op maandag 5 januari 2009 00:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Zijn Agnes en Jurre nog bij elkaar? wat ik gelezen hebt is het uit! Hele overstap van Pauline om van Rotterdam naar Friesland te wonen.
Dan heb ik het toch goed gehoord en gelezen destijds van Agnes en Jurre..Zeker leuk voor Henk en ook voor Teus en Jochim dat ze een partner hebben.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is al een tijdje uit. Wel leuk dat Henk nu iemand heeft die hem wel snapt in plaats die 2 dozen die destijds overbleven
en al 57, dat zou je haar niet geven! (irritante stem maar verder lijkt het me een tof mens)quote:Op zondag 4 januari 2009 23:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja die Riet is wel veranderdveel mooier de haar zo.
Ze schreeuwt zo de hele tijd. Bleh.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:12 schreef evert het volgende:
[..]
en al 57, dat zou je haar niet geven! (irritante stem maar verder lijkt het me een tof mens)
Dat stukje waar Yvonne vroeg of ze het al aan voelde dat ze eruit zou moeten van Hans...quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:10 schreef Etcetera het volgende:
Agnes en Jurre waren over meen ik me te herinneren, wou niet echt lukken vanwege afstand en volgens mij ook de media.
ja hoor hoe het de stelletjes en boieren verging dook regelmatig op in kranten en internetsitesquote:Op maandag 5 januari 2009 01:10 schreef Carmella het volgende:
[..]
Vanwege de afstand, tja ze moesten het toch ergens op gooienAlsof afstand werkelijk een probleem is als je stapelgek op elkaar bent
Onzin dus
En media, welke media? Alsof er na een maand nog pers over dit programma ging
Je doet als enige vrouw mee aan een programma. Je doet mee met een programma dat miljoenen mensen kijken. Wat verwacht je dan? Dat de camera en pers stopt zodra jij je liefde gevonden hebt?quote:Op maandag 5 januari 2009 01:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja hoor hoe het de stelletjes en boieren verging dook regelmatig op in kranten en internetsites
Als ze nu 'luctor et emergo' had gezegd had ik toch een heel andere kijk op haar gehadquote:Op maandag 5 januari 2009 00:14 schreef Duderinnetje het volgende:
"JA! IK WORSTEL EN KOM BEUVE! JA! JA!"
Nou!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:22 schreef Carmella het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan alles, had Maurice de Hond nu ook niet een vrouw bezwangerd die tientallen jaren jonger was?![]()
Maar nee, hij kan wel wat leukers krijgen
quote:BOER ZOEKT VROUW SPECIALS 3.329.000
quote:
Mem is gewoon Fries voor moeder hoor. Ik heb m'n moeder ook jarenlang mem genoemdquote:Op maandag 5 januari 2009 12:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Jan kreeg wel tranen in zijn ogenHoe noemde hij zijn moeder?Mem dacht ik
Volgens mij was het nog raarderder en zei ze: Voelde je het aankomen? "JA! IK DENK VAN WÈL. JA! JA!" Dus je denkt dat je het wel voelde aankomen? "OF IK DA DENK? JA! IK DENK VAN WÈL! DA IK DA VOELDE! JA! JA!quote:Op maandag 5 januari 2009 01:09 schreef Carmella het volgende:
[..]
Dat stukje waar Yvonne vroeg of ze het al aan voelde dat ze eruit zou moeten van Hans...
Yvonne: "Maar dat je weg zou moeten, voelde je het aankomen?
"JA!!! DAT HEB IK ZEKER"
Yvonne: "Dus je had het al gezien, maar wat dan, hoe?"
"JA!!! DAT HEB IK ECHT AAN ZIEN KOMEN"
Yvonne: "Maar waarom dan?"
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Volgens mij was het nog raarderder en zei ze: Voelde je het aankomen? "JA! IK DENK VAN WÈL. JA! JA!" Dus je denkt dat je het wel voelde aankomen? "OF IK DA DENK? JA! IK DENK VAN WÈL! DA IK DA VOELDE! JA! JA!
![]()
Ik vind haar overigens een puik mens, al schreeuwt ze iedereen de oren van de kop.
Heb het net terug zitten kijken. Hoewel ze een enorm irritante stem heeft (_O-), lijkt ze me wel tof. En ik kan enorm respect hebben voor iemand die in haar eentje met haar blote handen een vrijstaand huis en een kippenboerderij heeft opgebouwd!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:56 schreef Carmella het volgende:
[..]
Ik heb nog net niet de tranen van het lachen weg moeten vegen, hij klopt zo écht helemaal
![]()
![]()
Ik kom niet uit Frieslandquote:Op maandag 5 januari 2009 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mem is gewoon Fries voor moeder hoor. Ik heb m'n moeder ook jarenlang mem genoemd.
Nou dat geeft niks hoor baaike, want ze praten daar heel gek. Ze zeggen 'beppie' tegen hun oma. Nou vraag ik je. Gekke Friezen!quote:
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heb het net terug zitten kijken. Hoewel ze een enorm irritante stem heeft (_O-), lijkt ze me wel tof. En ik kan enorm respect hebben voor iemand die in haar eentje met haar blote handen een vrijstaand huis en een kippenboerderij heeft opgebouwd!
Ik denk dat ze simpelweg heel lief is. Met de nadruk op simpelweg. En stoer is ze! Want ze laat zich mooi niet kisten!quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:03 schreef Carmella het volgende:
[..]
Helemaal mee eensZe lijkt me lief en idd respect hoe ze zoveel in haar eentje heeft gedaan
(Ik weet alleen soms even niet wanneer ze nou serieus is; óf ze dolt óf dat ze gewoon wat simpel ingesteld is...misschien moet ik een oude aflevering terugkijken om m'n geheugen op te frissen
)
ZEKER WETEN NIET, JA!! JA!quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Want ze laat zich mooi niet kisten!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:40 schreef Carmella het volgende:
[..]
JA! JA! MET MÚN NIEUWE OPROEP KOMEN DE BRIEVEN STRAKS BINNEN, IK GA LIEFDE VINDEN, JA!
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:56 schreef Teslynd het volgende:
In mei worden de nieuwe boeren gepresenteerd en in september begint de 13-delige serie weer.
of een homofiele boer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:11 schreef Carmella het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd of ze er nu elke keer 1 vrouw bij gaan doen
niet beppie, beppe en pake tegn opaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou dat geeft niks hoor baaike, want ze praten daar heel gek. Ze zeggen 'beppie' tegen hun oma. Nou vraag ik je. Gekke Friezen!
Oh!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet beppie, beppe en pake tegn opa
Dan kom jij zeker uit Frieslandquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet beppie, beppe en pake tegn opa
Ik kom niet uit Friesland en ik wist dat ook welquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan kom jij zeker uit Friesland
Precies!quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:31 schreef bloodymary het volgende:
Dan is ze toch slimmer dan ze overkomt!
Maak niks uit meidquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Friesland en ik wist dat ook welniet dat Groningen er ver vandaan ligt he
![]()
Omkopen heet datquote:Op maandag 5 januari 2009 10:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond het raar dat hij eerst de ring gaf en pas toen vroeg of ze met hem wilde trouwen.
Dat moet wel...het zou wel iets te toevallig zijn als hij dat aanzoek doet precies op een dag dat ze komen filmen. Dus daar is sowieso overleg (= script) over geweest.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:45 schreef bloodymary het volgende:
Of het stond gewoon zo in het script.
Het is toch niet alsof het hele trouwidee door een script bedacht isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:04 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Dat moet wel...het zou wel iets te toevallig zijn als hij dat aanzoek doet precies op een dag dat ze komen filmen. Dus daar is sowieso overleg (= script) over geweest.
Normaal lijkt de camera redelijk op de achtergrond in dit programma (of ik ben heel naïef), maar dit aanzoek was wel wel erg bedacht.
quote:Op zondag 11 januari 2009 14:26 schreef Goodbye het volgende:
Vanavond weer! Heerlijk die kneuterigheid
Gaan we naar Martijn en Marlies?!quote:Op zondag 11 januari 2009 20:39 schreef MevrouwLili het volgende:
Versta er niets van.. Op naar de volgende boer... laat hem moar ried'n
Hmmm vooralsnog alleen Bibi. Op de site van Martijn staat deze uitzending overigens wel genoemdquote:Op zondag 11 januari 2009 20:43 schreef MevrouwLili het volgende:
[..]
Ik hoop het, die vond ik echt geweldig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nulla verba sed acta
Ik heb 888 aanstaan...quote:Op zondag 11 januari 2009 20:37 schreef Leonoor het volgende:
Kunnen ze Frans ondertitelen? Of ben ik de enige die de helft niet verstaat?
Het is een themaquote:Op zondag 11 januari 2009 20:32 schreef Silenus het volgende:
Ik moet aan die topic uit RP denken van 'Ik heb de vriendin van mn broer geneukt'.
ja, vrij makkelijk ookquote:
Ik wíst dat die grap zou komen!quote:Op zondag 11 januari 2009 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oui, comprendre Francais n' est pas de problème!
quote:
Dan moet je er ook niet meer op reageren!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:38 schreef rubbereend het volgende:
dat is geheim
Maar ik vind Klaas toch een leuke jongen Dudequote:Op maandag 12 januari 2009 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben bij Klaas altijd bang dat hij uit zijn kaken scheurt, als hij lacht.
De hoeveelheid maakt mij niet uit, liever meer dan minder, maar dan wel over de boeren en idd niet over België en Engeland, veel te ver gezochtquote:Op maandag 12 januari 2009 17:10 schreef Loohcs het volgende:
Vier uitzendingen, met o.a. uitstapjes naar België en Engeland is imo dus een beetje overdreven.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:30 schreef woodside het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het met Gerrit is
http://boerzoektvrouw.kro.nl/quote:Kijk aanstaande zondag naar de derde extra BzV-uitzending (om 20.20 uur op Nederland 1.) Met daarin ondermeer Agnes, Gerko en Dirk-Jan.
Samen kijken naar en chatten over Boer zoekt Vrouw? Dan kan. Kom zondag vlak vóór de uitzending naar de website en doe mee aan het experiment KRO Live
Dat Frans.....quote:Op zondag 18 januari 2009 20:37 schreef Leonoor het volgende:
Nou, die taal heeft ze zeker onder de knie ja.
Ook gewoon doorgaan met het bestellen van een 'pin' ipv een 'pain'. Nah, Frans is ook een lastige taal.quote:
-Juh voedreh deus pens..quote:Op zondag 18 januari 2009 20:44 schreef Arnem_ het volgende:
[..]
Ook gewoon doorgaan met het bestellen van een 'pin' ipv een 'pain'. Nah, Frans is ook een lastige taal.'
Táámáár ofzo.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:11 schreef Leonoor het volgende:
Onze dochter Hoe?! Ik versta het werkelijk niet?!
Tamar, dacht ik....quote:Op zondag 18 januari 2009 21:11 schreef Leonoor het volgende:
Onze dochter Hoe?! Ik versta het werkelijk niet?!
Het was zelf ook best een lekker stuk. Zo'n lekkere boer heb ik in de Nederlandse seizoenen nog niet gezienquote:Op zondag 18 januari 2009 21:05 schreef Osramp het volgende:
Hmm, stukje uit Finland. Die heeft er wel een lekker stuk aan overgehouden.
Zoiets jaquote:
Ze is echt een toffe meid hoorquote:Die Agnes heeft de bedeesdheid ook uitgevonden zeg, die zou echt helemaal niks voor mij zijn.
Viel mij ook al op. Ik dacht eerst: oh, da'squote:Op zondag 18 januari 2009 21:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alleen het kale hoofd vond ik wat minder.
Het lijkt een beetje of ze nooit de 16+ leeftijd voorbij is gekomen. Vrolijk meisje met haar vriendinnetjes, die grinnikend de tijd doorbrengt, maar een willekeurige spontane jongen moet 20 muren doorbreken.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:20 schreef Etcetera het volgende:
Ze is echt een toffe meid hoorVeel lol met d'r gehad toen ik nog met haar in het team zat van handbal
Echt supergoede vriendinnen ben ik met haar nooit geweest, maar ze is wel opener dan ze op tv over komtquote:Op zondag 18 januari 2009 21:26 schreef Carmella het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje of ze nooit de 16+ leeftijd voorbij is gekomen. Vrolijk meisje met haar vriendinnetjes, die grinnikend de tijd doorbrengt, maar een willekeurige spontane jongen moet 20 muren doorbreken.
Misschien is ze ook wel een stuk relaxter als de camera niet draait en ook niet aanwezig is.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Echt supergoede vriendinnen ben ik met haar nooit geweest, maar ze is wel opener dan ze op tv over komt
Nog nooit buiten de randstad geweest?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:13 schreef Michellee het volgende:
Oh ja, het is Tamar.... Ik heb standaard bij Boer zoekt vrouw ondertiteling aan...
Woon zelf in Zwolle, dus geen randstad..maar als ik hier een boer tegenkom, versta ik die ook niet hoor...quote:Op zondag 18 januari 2009 21:50 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Nog nooit buiten de randstad geweest?
Mijn ouders wonen in een gat in Drenthe, dus ik ben wel wat gewend, maar ik versta die mensen soms echt nietquote:Op zondag 18 januari 2009 21:50 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Nog nooit buiten de randstad geweest?
Nou, ik kan over het algemeen wel een dialect/accent verstaan hoor, maar hij was echt niet goed te verstaanquote:Op zondag 18 januari 2009 21:57 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen in een gat in Drenthe, dus ik ben wel wat gewend, maar ik versta die mensen soms echt niet.
Ik vind het ook nog steeds jammer dat ze Klaas heeft laten gaan.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:44 schreef Carmella het volgende:
[..]
Misschien is ze ook wel een stuk relaxter als de camera niet draait en ook niet aanwezig is.
Jammer dat ze niet voor Klaas koos, dat lijkt me nou echt een jongen waar je je relaxt bij voelt, zeker als je zoals Agnes wat minder snel op je gemak bent. Geen verplichtingen tot gezellig of grappig doen, echt dat maatjesgevoel. Precies wat zij zoekt.Iemand die niks van haar zou verwachten... ik denk dat ze dat ook zo erg zoekt.
888 vertaalde het overigens als Tamerquote:Op zondag 18 januari 2009 21:13 schreef Michellee het volgende:
Oh ja, het is Tamar.... Ik heb standaard bij Boer zoekt vrouw ondertiteling aan...
Hoe Klaas erbij was bij de geboorte van dat kalfje.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:44 schreef Carmella het volgende:
[..]
Misschien is ze ook wel een stuk relaxter als de camera niet draait en ook niet aanwezig is.
Jammer dat ze niet voor Klaas koos, dat lijkt me nou echt een jongen waar je je relaxt bij voelt, zeker als je zoals Agnes wat minder snel op je gemak bent. Geen verplichtingen tot gezellig of grappig doen, echt dat maatjesgevoel. Precies wat zij zoekt.Iemand die niks van haar zou verwachten... ik denk dat ze dat ook zo erg zoekt.
En dan houdt het weer even op? Dit is toch de laatste van de specials?quote:
Yvon Jaspersquote:Op zondag 25 januari 2009 18:43 schreef Anneloortje het volgende:
Weet iemand wie er vanaaf inzitten?
http://boerzoektvrouw.kro.nl/quote:Op zondag 25 januari 2009 18:43 schreef Anneloortje het volgende:
Weet iemand wie er vanaaf inzitten?
Dat dacht ik ook alquote:Op zondag 25 januari 2009 20:57 schreef Cee het volgende:
Die kale heeft een vlieg op z'n kop.
(sorry, vond ik grappig)
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:54 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Dat stuk over die tafel, haha. Priceless
.
Hier ookquote:Op zondag 25 januari 2009 21:13 schreef Michellee het volgende:
Ik ben ook gestopt met die 3 "deskundigen"
Ja Joris die had ik wel willen zien.. Pros heeft niks te zeggen bij haarquote:Op maandag 26 januari 2009 09:36 schreef peterfan het volgende:
[..]
Ik ook, wat saai en oninteressant.
Ik wilde Piet uit serie 1 zo graag nog zien! En Joris..
Sowieso lijkt het mij leuker om de boeren terug te zien, die we gevolgd hebben, niet de afvallers.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:36 schreef peterfan het volgende:
Ik wilde Piet uit serie 1 zo graag nog zien! En Joris..
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:10 schreef Quispi het volgende:
Pros heeft geen vrouw gevonden, maar een tweede moeder....
En Pros was nog steeds kwaad dat die vrouw zomaar zijn kast had weggeflikkerdquote:Op maandag 26 januari 2009 08:50 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb gisteren echt met open mond zitten kijken naar die boer pros en zijn vrouw.
wat een kenau is dat. gewoon binnenkomen, trouwen en de boel overnemen.
die man heeft niks meer te zeggen in zijn eigen huis
en hij mocht het nieuwtje vertellen.... en toen schoot ik toch in de lach
(nou moet ik eerlijk zeggen dat ik nog nooit een aflevering gezien had dus misschien was deze niet echt representatief voor de hele serie)
en dat kindje van boer pros lijkt echt wel op hem hoor
zeker die blauwe ogen.
Ik heb de filmpjes van Riet nog niet gezien..quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:32 schreef JufMariska het volgende:
Haha, hebben jullie de filmpjes over de date van Riet al gezien?
Gezien zojuistquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Post hier allemaal of je de filmpjes over de date van Riet wél of níet hebt gezien!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb de filmpjes van Riet nog niet gezien..
nee, waar staan die?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:32 schreef JufMariska het volgende:
Haha, hebben jullie de filmpjes over de date van Riet al gezien?
Ik ben een beetje verliefdquote:Op zondag 17 mei 2009 20:32 schreef pleeborstel het volgende:
Haha, die Aziaat, priceless!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |