Het is Jan he, dit is al heel rosmantischquote:Op zondag 4 januari 2009 21:12 schreef Kaasstengel het volgende:
omg!!
(wat een manier om iemand ten huwelijk te vragen trouwens..)
Haha, lekker de koeienschijt om je heen. Bertha12 achter je die er nog een flinke vlaai uitperst.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:12 schreef Kaasstengel het volgende:
omg!!
(wat een manier om iemand ten huwelijk te vragen trouwens..)
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:12 schreef Leonoor het volgende:
[..]
En hij heeft ook zijn eigen ring maar even gekocht?!
Ja.quote:
Leuk zoveel afleveringenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:17 schreef Nouk het volgende:
Wat leuk zeg die terugblikken! Vind het wel leuk om te zien hoe het met iedereen gaat. Er komen er nog 3 trouwens..
Vind het erg pittig voor zo'n dochter om op die leeftijd zo'n verhuizing mee te maken, mijn hemel...quote:Op zondag 4 januari 2009 21:05 schreef Michellee het volgende:
Wat een ommekeer...van Rotterdam naar Friesland...
Nu je het zegt, ik ookquote:
Nou wat je zegt, ik zou het al vreselijk vinden om naar een boerderij in Friesland te gaan. En ik woon in Zwolle....quote:Op zondag 4 januari 2009 22:05 schreef Carmella het volgende:
[..]
Vind het erg pittig voor zo'n dochter om op die leeftijd zo'n verhuizing mee te maken, mijn hemel...
Rotterdam -> Friesland en dan ook nog niet een gewone wijk in Friesland, nee een boerderij. Het contrast had niet groter gekund binnen Nederland![]()
(Dat oma in huis woont heb ik dan nog maar weg gelaten)
Maar volgens mij is het een schat van een dochter![]()
Wil ze me samen in bed echt niet voorstellen.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Paulien is overigens ook al zwanger geweest van janneman. Is een miskraam geworden.
Ben wel blij dat jan eindelijk ontmaagd is.....quote:Op zondag 4 januari 2009 22:35 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wil ze me samen in bed echt niet voorstellen.
Heeft wel in wat media gestaan hoor. Maar ik heb het van de BZV-site waar ik nog wel eens las.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:35 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wil ze me samen in bed echt niet voorstellen.
Maar wat heb jij een inside-info!!
Ja, Klaas was zó leukquote:Op zondag 4 januari 2009 23:01 schreef Nouk het volgende:
Oh dat heb ik even helemaal gemist dan.
Volgende week Klaas..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |