quote:
Mem is gewoon Fries voor moeder hoor. Ik heb m'n moeder ook jarenlang mem genoemdquote:Op maandag 5 januari 2009 12:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Jan kreeg wel tranen in zijn ogenHoe noemde hij zijn moeder?Mem dacht ik
Volgens mij was het nog raarderder en zei ze: Voelde je het aankomen? "JA! IK DENK VAN WÈL. JA! JA!" Dus je denkt dat je het wel voelde aankomen? "OF IK DA DENK? JA! IK DENK VAN WÈL! DA IK DA VOELDE! JA! JA!quote:Op maandag 5 januari 2009 01:09 schreef Carmella het volgende:
[..]
Dat stukje waar Yvonne vroeg of ze het al aan voelde dat ze eruit zou moeten van Hans...
Yvonne: "Maar dat je weg zou moeten, voelde je het aankomen?
"JA!!! DAT HEB IK ZEKER"
Yvonne: "Dus je had het al gezien, maar wat dan, hoe?"
"JA!!! DAT HEB IK ECHT AAN ZIEN KOMEN"
Yvonne: "Maar waarom dan?"
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Volgens mij was het nog raarderder en zei ze: Voelde je het aankomen? "JA! IK DENK VAN WÈL. JA! JA!" Dus je denkt dat je het wel voelde aankomen? "OF IK DA DENK? JA! IK DENK VAN WÈL! DA IK DA VOELDE! JA! JA!
![]()
Ik vind haar overigens een puik mens, al schreeuwt ze iedereen de oren van de kop.
Heb het net terug zitten kijken. Hoewel ze een enorm irritante stem heeft (_O-), lijkt ze me wel tof. En ik kan enorm respect hebben voor iemand die in haar eentje met haar blote handen een vrijstaand huis en een kippenboerderij heeft opgebouwd!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:56 schreef Carmella het volgende:
[..]
Ik heb nog net niet de tranen van het lachen weg moeten vegen, hij klopt zo écht helemaal
![]()
![]()
Ik kom niet uit Frieslandquote:Op maandag 5 januari 2009 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mem is gewoon Fries voor moeder hoor. Ik heb m'n moeder ook jarenlang mem genoemd.
Nou dat geeft niks hoor baaike, want ze praten daar heel gek. Ze zeggen 'beppie' tegen hun oma. Nou vraag ik je. Gekke Friezen!quote:
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heb het net terug zitten kijken. Hoewel ze een enorm irritante stem heeft (_O-), lijkt ze me wel tof. En ik kan enorm respect hebben voor iemand die in haar eentje met haar blote handen een vrijstaand huis en een kippenboerderij heeft opgebouwd!
Ik denk dat ze simpelweg heel lief is. Met de nadruk op simpelweg. En stoer is ze! Want ze laat zich mooi niet kisten!quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:03 schreef Carmella het volgende:
[..]
Helemaal mee eensZe lijkt me lief en idd respect hoe ze zoveel in haar eentje heeft gedaan
(Ik weet alleen soms even niet wanneer ze nou serieus is; óf ze dolt óf dat ze gewoon wat simpel ingesteld is...misschien moet ik een oude aflevering terugkijken om m'n geheugen op te frissen
)
ZEKER WETEN NIET, JA!! JA!quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Want ze laat zich mooi niet kisten!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:40 schreef Carmella het volgende:
[..]
JA! JA! MET MÚN NIEUWE OPROEP KOMEN DE BRIEVEN STRAKS BINNEN, IK GA LIEFDE VINDEN, JA!
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:56 schreef Teslynd het volgende:
In mei worden de nieuwe boeren gepresenteerd en in september begint de 13-delige serie weer.
of een homofiele boer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:11 schreef Carmella het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd of ze er nu elke keer 1 vrouw bij gaan doen
niet beppie, beppe en pake tegn opaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou dat geeft niks hoor baaike, want ze praten daar heel gek. Ze zeggen 'beppie' tegen hun oma. Nou vraag ik je. Gekke Friezen!
Oh!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet beppie, beppe en pake tegn opa
Dan kom jij zeker uit Frieslandquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet beppie, beppe en pake tegn opa
Ik kom niet uit Friesland en ik wist dat ook welquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan kom jij zeker uit Friesland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |