Nou, dat scheelt een jaar of 30 hoor!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:13 schreef Viking84 het volgende:
Zouden Klaas en die dame van Hans (?) die naast Klaas zat nu iets met elkaar hebben?. Ik vond dat ze zo'n vage opm maakte
.
Tegenwoordig kan alles, had Maurice de Hond nu ook niet een vrouw bezwangerd die tientallen jaren jonger was?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, dat scheelt een jaar of 30 hoor!
Nou inderdaad! Niet die ene lerares met bruin haar?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:15 schreef rubbereend het volgende:
Klaas was doch de laatste bij Agnes die eruit moest? Die heeft toch met één van Frans zijn vrouwen gekregen?
Ja die Riet is wel veranderdquote:Op zondag 4 januari 2009 20:39 schreef Nilasha het volgende:
Die stem weer.. Ze ziet er wel stukken beter uit met d'r haar zo!
dat meisje wat uit eigen beweging weg ging volgens mijquote:Op zondag 4 januari 2009 23:51 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Niet die ene lerares met bruin haar?
Ja, die met die peerden was dat.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat meisje wat uit eigen beweging weg ging volgens mij
dat is al een tijdje uit. Wel leuk dat Henk nu iemand heeft die hem wel snapt in plaats die 2 dozen die destijds overblevenquote:Op maandag 5 januari 2009 00:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Zijn Agnes en Jurre nog bij elkaar? wat ik gelezen hebt is het uit! Hele overstap van Pauline om van Rotterdam naar Friesland te wonen.
Dan heb ik het toch goed gehoord en gelezen destijds van Agnes en Jurre..Zeker leuk voor Henk en ook voor Teus en Jochim dat ze een partner hebben.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is al een tijdje uit. Wel leuk dat Henk nu iemand heeft die hem wel snapt in plaats die 2 dozen die destijds overbleven
en al 57, dat zou je haar niet geven! (irritante stem maar verder lijkt het me een tof mens)quote:Op zondag 4 januari 2009 23:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja die Riet is wel veranderdveel mooier de haar zo.
Ze schreeuwt zo de hele tijd. Bleh.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:12 schreef evert het volgende:
[..]
en al 57, dat zou je haar niet geven! (irritante stem maar verder lijkt het me een tof mens)
Dat stukje waar Yvonne vroeg of ze het al aan voelde dat ze eruit zou moeten van Hans...quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:10 schreef Etcetera het volgende:
Agnes en Jurre waren over meen ik me te herinneren, wou niet echt lukken vanwege afstand en volgens mij ook de media.
ja hoor hoe het de stelletjes en boieren verging dook regelmatig op in kranten en internetsitesquote:Op maandag 5 januari 2009 01:10 schreef Carmella het volgende:
[..]
Vanwege de afstand, tja ze moesten het toch ergens op gooienAlsof afstand werkelijk een probleem is als je stapelgek op elkaar bent
Onzin dus
En media, welke media? Alsof er na een maand nog pers over dit programma ging
Je doet als enige vrouw mee aan een programma. Je doet mee met een programma dat miljoenen mensen kijken. Wat verwacht je dan? Dat de camera en pers stopt zodra jij je liefde gevonden hebt?quote:Op maandag 5 januari 2009 01:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja hoor hoe het de stelletjes en boieren verging dook regelmatig op in kranten en internetsites
Als ze nu 'luctor et emergo' had gezegd had ik toch een heel andere kijk op haar gehadquote:Op maandag 5 januari 2009 00:14 schreef Duderinnetje het volgende:
"JA! IK WORSTEL EN KOM BEUVE! JA! JA!"
Nou!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:22 schreef Carmella het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan alles, had Maurice de Hond nu ook niet een vrouw bezwangerd die tientallen jaren jonger was?![]()
Maar nee, hij kan wel wat leukers krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |