Hier ookquote:Op zondag 25 januari 2009 21:13 schreef Michellee het volgende:
Ik ben ook gestopt met die 3 "deskundigen"
Ja Joris die had ik wel willen zien.. Pros heeft niks te zeggen bij haarquote:Op maandag 26 januari 2009 09:36 schreef peterfan het volgende:
[..]
Ik ook, wat saai en oninteressant.
Ik wilde Piet uit serie 1 zo graag nog zien! En Joris..
Sowieso lijkt het mij leuker om de boeren terug te zien, die we gevolgd hebben, niet de afvallers.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:36 schreef peterfan het volgende:
Ik wilde Piet uit serie 1 zo graag nog zien! En Joris..
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:10 schreef Quispi het volgende:
Pros heeft geen vrouw gevonden, maar een tweede moeder....
En Pros was nog steeds kwaad dat die vrouw zomaar zijn kast had weggeflikkerdquote:Op maandag 26 januari 2009 08:50 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb gisteren echt met open mond zitten kijken naar die boer pros en zijn vrouw.
wat een kenau is dat. gewoon binnenkomen, trouwen en de boel overnemen.
die man heeft niks meer te zeggen in zijn eigen huis
en hij mocht het nieuwtje vertellen.... en toen schoot ik toch in de lach
(nou moet ik eerlijk zeggen dat ik nog nooit een aflevering gezien had dus misschien was deze niet echt representatief voor de hele serie)
en dat kindje van boer pros lijkt echt wel op hem hoor
zeker die blauwe ogen.
Ik heb de filmpjes van Riet nog niet gezien..quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:32 schreef JufMariska het volgende:
Haha, hebben jullie de filmpjes over de date van Riet al gezien?
Gezien zojuistquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Post hier allemaal of je de filmpjes over de date van Riet wél of níet hebt gezien!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb de filmpjes van Riet nog niet gezien..
nee, waar staan die?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:32 schreef JufMariska het volgende:
Haha, hebben jullie de filmpjes over de date van Riet al gezien?
Ik ben een beetje verliefdquote:Op zondag 17 mei 2009 20:32 schreef pleeborstel het volgende:
Haha, die Aziaat, priceless!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |