Oh!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet beppie, beppe en pake tegn opa
Dan kom jij zeker uit Frieslandquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet beppie, beppe en pake tegn opa
Ik kom niet uit Friesland en ik wist dat ook welquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan kom jij zeker uit Friesland
Precies!quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:31 schreef bloodymary het volgende:
Dan is ze toch slimmer dan ze overkomt!
Maak niks uit meidquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Friesland en ik wist dat ook welniet dat Groningen er ver vandaan ligt he
![]()
Omkopen heet datquote:Op maandag 5 januari 2009 10:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond het raar dat hij eerst de ring gaf en pas toen vroeg of ze met hem wilde trouwen.
Dat moet wel...het zou wel iets te toevallig zijn als hij dat aanzoek doet precies op een dag dat ze komen filmen. Dus daar is sowieso overleg (= script) over geweest.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:45 schreef bloodymary het volgende:
Of het stond gewoon zo in het script.
Het is toch niet alsof het hele trouwidee door een script bedacht isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:04 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Dat moet wel...het zou wel iets te toevallig zijn als hij dat aanzoek doet precies op een dag dat ze komen filmen. Dus daar is sowieso overleg (= script) over geweest.
Normaal lijkt de camera redelijk op de achtergrond in dit programma (of ik ben heel naïef), maar dit aanzoek was wel wel erg bedacht.
quote:Op zondag 11 januari 2009 14:26 schreef Goodbye het volgende:
Vanavond weer! Heerlijk die kneuterigheid
Gaan we naar Martijn en Marlies?!quote:Op zondag 11 januari 2009 20:39 schreef MevrouwLili het volgende:
Versta er niets van.. Op naar de volgende boer... laat hem moar ried'n
Hmmm vooralsnog alleen Bibi. Op de site van Martijn staat deze uitzending overigens wel genoemdquote:Op zondag 11 januari 2009 20:43 schreef MevrouwLili het volgende:
[..]
Ik hoop het, die vond ik echt geweldig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nulla verba sed acta
Ik heb 888 aanstaan...quote:Op zondag 11 januari 2009 20:37 schreef Leonoor het volgende:
Kunnen ze Frans ondertitelen? Of ben ik de enige die de helft niet verstaat?
Het is een themaquote:Op zondag 11 januari 2009 20:32 schreef Silenus het volgende:
Ik moet aan die topic uit RP denken van 'Ik heb de vriendin van mn broer geneukt'.
ja, vrij makkelijk ookquote:
Ik wíst dat die grap zou komen!quote:Op zondag 11 januari 2009 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oui, comprendre Francais n' est pas de problème!
quote:
Dan moet je er ook niet meer op reageren!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:38 schreef rubbereend het volgende:
dat is geheim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |