Hmmm vooralsnog alleen Bibi. Op de site van Martijn staat deze uitzending overigens wel genoemdquote:Op zondag 11 januari 2009 20:43 schreef MevrouwLili het volgende:
[..]
Ik hoop het, die vond ik echt geweldig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nulla verba sed acta
Ik heb 888 aanstaan...quote:Op zondag 11 januari 2009 20:37 schreef Leonoor het volgende:
Kunnen ze Frans ondertitelen? Of ben ik de enige die de helft niet verstaat?
Het is een themaquote:Op zondag 11 januari 2009 20:32 schreef Silenus het volgende:
Ik moet aan die topic uit RP denken van 'Ik heb de vriendin van mn broer geneukt'.
ja, vrij makkelijk ookquote:
Ik wíst dat die grap zou komen!quote:Op zondag 11 januari 2009 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oui, comprendre Francais n' est pas de problème!
quote:
Dan moet je er ook niet meer op reageren!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:38 schreef rubbereend het volgende:
dat is geheim
Maar ik vind Klaas toch een leuke jongen Dudequote:Op maandag 12 januari 2009 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben bij Klaas altijd bang dat hij uit zijn kaken scheurt, als hij lacht.
De hoeveelheid maakt mij niet uit, liever meer dan minder, maar dan wel over de boeren en idd niet over België en Engeland, veel te ver gezochtquote:Op maandag 12 januari 2009 17:10 schreef Loohcs het volgende:
Vier uitzendingen, met o.a. uitstapjes naar België en Engeland is imo dus een beetje overdreven.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:30 schreef woodside het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het met Gerrit is
http://boerzoektvrouw.kro.nl/quote:Kijk aanstaande zondag naar de derde extra BzV-uitzending (om 20.20 uur op Nederland 1.) Met daarin ondermeer Agnes, Gerko en Dirk-Jan.
Samen kijken naar en chatten over Boer zoekt Vrouw? Dan kan. Kom zondag vlak vóór de uitzending naar de website en doe mee aan het experiment KRO Live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |