Dat Frans.....quote:Op zondag 18 januari 2009 20:37 schreef Leonoor het volgende:
Nou, die taal heeft ze zeker onder de knie ja.
Ook gewoon doorgaan met het bestellen van een 'pin' ipv een 'pain'. Nah, Frans is ook een lastige taal.quote:
-Juh voedreh deus pens..quote:Op zondag 18 januari 2009 20:44 schreef Arnem_ het volgende:
[..]
Ook gewoon doorgaan met het bestellen van een 'pin' ipv een 'pain'. Nah, Frans is ook een lastige taal.'
Táámáár ofzo.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:11 schreef Leonoor het volgende:
Onze dochter Hoe?! Ik versta het werkelijk niet?!
Tamar, dacht ik....quote:Op zondag 18 januari 2009 21:11 schreef Leonoor het volgende:
Onze dochter Hoe?! Ik versta het werkelijk niet?!
Het was zelf ook best een lekker stuk. Zo'n lekkere boer heb ik in de Nederlandse seizoenen nog niet gezienquote:Op zondag 18 januari 2009 21:05 schreef Osramp het volgende:
Hmm, stukje uit Finland. Die heeft er wel een lekker stuk aan overgehouden.
Zoiets jaquote:
Ze is echt een toffe meid hoorquote:Die Agnes heeft de bedeesdheid ook uitgevonden zeg, die zou echt helemaal niks voor mij zijn.
Viel mij ook al op. Ik dacht eerst: oh, da'squote:Op zondag 18 januari 2009 21:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alleen het kale hoofd vond ik wat minder.
Het lijkt een beetje of ze nooit de 16+ leeftijd voorbij is gekomen. Vrolijk meisje met haar vriendinnetjes, die grinnikend de tijd doorbrengt, maar een willekeurige spontane jongen moet 20 muren doorbreken.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:20 schreef Etcetera het volgende:
Ze is echt een toffe meid hoorVeel lol met d'r gehad toen ik nog met haar in het team zat van handbal
Echt supergoede vriendinnen ben ik met haar nooit geweest, maar ze is wel opener dan ze op tv over komtquote:Op zondag 18 januari 2009 21:26 schreef Carmella het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje of ze nooit de 16+ leeftijd voorbij is gekomen. Vrolijk meisje met haar vriendinnetjes, die grinnikend de tijd doorbrengt, maar een willekeurige spontane jongen moet 20 muren doorbreken.
Misschien is ze ook wel een stuk relaxter als de camera niet draait en ook niet aanwezig is.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Echt supergoede vriendinnen ben ik met haar nooit geweest, maar ze is wel opener dan ze op tv over komt
Nog nooit buiten de randstad geweest?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:13 schreef Michellee het volgende:
Oh ja, het is Tamar.... Ik heb standaard bij Boer zoekt vrouw ondertiteling aan...
Woon zelf in Zwolle, dus geen randstad..maar als ik hier een boer tegenkom, versta ik die ook niet hoor...quote:Op zondag 18 januari 2009 21:50 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Nog nooit buiten de randstad geweest?
Mijn ouders wonen in een gat in Drenthe, dus ik ben wel wat gewend, maar ik versta die mensen soms echt nietquote:Op zondag 18 januari 2009 21:50 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Nog nooit buiten de randstad geweest?
Nou, ik kan over het algemeen wel een dialect/accent verstaan hoor, maar hij was echt niet goed te verstaanquote:Op zondag 18 januari 2009 21:57 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen in een gat in Drenthe, dus ik ben wel wat gewend, maar ik versta die mensen soms echt niet.
Ik vind het ook nog steeds jammer dat ze Klaas heeft laten gaan.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:44 schreef Carmella het volgende:
[..]
Misschien is ze ook wel een stuk relaxter als de camera niet draait en ook niet aanwezig is.
Jammer dat ze niet voor Klaas koos, dat lijkt me nou echt een jongen waar je je relaxt bij voelt, zeker als je zoals Agnes wat minder snel op je gemak bent. Geen verplichtingen tot gezellig of grappig doen, echt dat maatjesgevoel. Precies wat zij zoekt.Iemand die niks van haar zou verwachten... ik denk dat ze dat ook zo erg zoekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |