Hihiiiiiiihihihi!quote:
Wees blij!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
tvp
op mn mobiel kan ik jullie niet volgen hoor
Doet een rel je opvrolijken dan moet je het vorige topic even terug lezenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:48 schreef Merel het volgende:
Ja hoi, ik heb zonder aanwijsbare reden een pesthumeur, zijn er vrijwilligers om me op te vrolijken?
Getver, wat ben jij toch een allejez*s liev wijfquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:45 schreef Greys het volgende:
Loveli, eensch met je post, maar dat is in deze vast geen verrassing
Gewoon leven en laten leven.
Al is dat soms (ook voor mij!) best wel eens moeilijk.
quote:
* Abbadon geeft Merel een aai over haar bolletje...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:48 schreef Merel het volgende:
Ja hoi, ik heb zonder aanwijsbare reden een pesthumeur, zijn er vrijwilligers om me op te vrolijken?
Ja dat vroeg ik me echt af, is PF haar 'echte naam' King? Of is dat gewoon omdat ze zo in het lijstje staat?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ook hier mis ik iets.....
(of eigenlijk wel meeeeeer)
En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:
Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby
zwahiel = Wiel
Moet dit er uberhaupt nog steeds in?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ook hier mis ik iets.....
(of eigenlijk wel meeeeeer)
En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:
Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby
zwahiel = Wiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bij een gek hoedje hoort een gekke foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vraag is alleen hoe vaak ik hem ga dragen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Nee tutje, goed lezenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik ga wel nog op iedereen reageren hoormaar bijlezen en quoten is geen doen op de telefoon!
maar loveli negeert me dus gewoon?ok
en bedankt voor de WB's
dat vraag ik me ook af eigenlijk... oud en achterhaald lijkt mequote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Moet dit er uberhaupt nog steeds in?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yaaay go DML, nu had je hem wel!
En foto's van het gekke hoedjeIk had hem voor de gein opgezet en toen kon ik hem voor die prijs niet laten liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bij een gek hoedje hoort een gekke foto
Met een veer erin natuurlijk!! Die Indianen bij Kuifje hebben dat ok altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vraag is alleen hoe vaak ik hem ga dragen
het lijkt niet wat het is
O: afbakbroodje (ene helft met beetje seleriesalade en half plakje 30+ kaas en augurk, andere helft met beetje kipsatesalade en andere helft van plakje kaas en slaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
hebben we al lijstjes voor She vandaag???
Mambo de Machaguay!!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zo nee doet Maria even een mambo dansje voor je
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yaaay go DML, nu had je hem wel!
En foto's van het gekke hoedjeIk had hem voor de gein opgezet en toen kon ik hem voor die prijs niet laten liggen
knapperdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vraag is alleen hoe vaak ik hem ga dragen
en het hoedje staat je tof
je kan het hebben .....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
yepppppsquote:
Vond ik dus ook!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maria, wat een grappig hoedje!
Een jaar of wat geleden was er een programma op de BBC. Vergelijkbaar met zo'n opvoedprogramma waarin de pedagoge via een oortje wanhopige ouders tips influistert. In dit programma fluisterde een hondentrainster een oudere dame tips in om haar man af te richten. "Wil je dat hij de borden naar de keuken brengt? Geef hem dan een duidelijke opdracht." "Hij heeft de borden in de keuken gezet, dus nu moet je hem belonen, geef hem een complimentje."quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]Met honden gaat dat makkelijker dan met mannen. Je kunt met je man ook niet op zo'n cursus.
Look who's talking!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Getver, wat ben jij toch een allejez*s liev wijf
Je gaat de award met gemak ende terecht winnen
Nauwelijksquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef Abbadon het volgende:
* Abbadon geeft Merel een aai over haar bolletje...
helpt dat?
Ik was een (tuttig) cadeautje kopen voor jou, gewoon omdat ik daar zin an hadquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Die hebben vast een geheime beyond-Puppel-meeting
Foto!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:57 schreef neen het volgende:
Ik heb ook een H&M hoedje maar hij staat me niet
Dat programma is nu niet meer op tv zeker?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Een jaar of wat geleden was er een programma op de BBC. Vergelijkbaar met zo'n opvoedprogramma waarin de pedagoge via een oortje wanhopige ouders tips influistert. In dit programma fluisterde een hondentrainster een oudere dame tips in om haar man af te richten. "Wil je dat hij de borden naar de keuken brengt? Geef hem dan een duidelijke opdracht." "Hij heeft de borden in de keuken gezet, dus nu moet je hem belonen, geef hem een complimentje."
Geweldig programma.
Maria, als ik zo leuk op foto's stond als jij had ik een terrabite aan geheugen nodig.
Zo, nu ga ik verder met het negeren van wat mensen.
nou, als dit je niet opvrolijkt, dan weet ik het niet meer!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:00 schreef Merel het volgende:
[..]
Nauwelijks
Maar daar kan jij ook niks aan doen hoor
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys, een andere kerel dan anders dan wel graag
Inkopper alert!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:05 schreef Merel het volgende:
Hoe komen jullie toch altijd aan al die you tube fillmpjes?
Die staan op Youtube!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:05 schreef Merel het volgende:
je bent al vrolijker, he?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:05 schreef Merel het volgende:
echt niet....dikke indiers zijn het beste medicijn!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee ben je gek! Ze wil het filmpje van 'I hate you so much right now' posten
das idd een gemiste kans MoBloquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:08 schreef motorbloempje het volgende:
nee Grijsje, die inboxer
De douche daar was ook heerlijk overigens, echt huuuuuge, hadden we eigenlijk gebruik van moeten makenmaar ik douche ultiem heet, hij heel koud
![]()
en nu, wil ik het liefst naar mn eigen bed en goed uitziekenmaar dat kan morgen pas
Jaaaaa dat liedje! Dat dansje! Ik ga altijd meehopsen als ik deze clip zie!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
echt niet....dikke indiers zijn het beste medicijn!
Er is niks zo lekker als uitzieken in je eigen huis!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:08 schreef motorbloempje het volgende:
nee Grijsje, die inboxer
De douche daar was ook heerlijk overigens, echt huuuuuge, hadden we eigenlijk gebruik van moeten makenmaar ik douche ultiem heet, hij heel koud
![]()
en nu, wil ik het liefst naar mn eigen bed en goed uitziekenmaar dat kan morgen pas
ik ben altijd weer sprakeloos van de special effectsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaaaaa dat liedje! Dat dansje! Ik ga altijd meehopsen als ik deze clip zie!![]()
Wat erg eigenlijk
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:02 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nou, als dit je niet opvrolijkt, dan weet ik het niet meer!
er gaat niets boven een vrolijk rondhopsende indier met een snor!
Wel goed! Afgelopen ma-woe waren best zwaar, met woensdag als dieptepunt. Toen schoot ik bijna in paniek en had ik een zware sessie. Dus ik was nogal van de wap en heb de gemoederen hier beziggehouden door niets van me te laten horenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
en ik zag net eindelijk de mutsenfoto!
leuk!!!!
En hoe is het met Muis inmiddels?? Hoe was de eerste meuk?(telefoon ey
teruglezen is nogmaals een hel
)
...en nu allemaal!!!quote:
Geen idee, ik heb Digitenne, dus geen BBC meer. Bummer.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat programma is nu niet meer op tv zeker?![]()
Klinkt briljant.
OMG! Ze zijn met zn drieeen!!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:11 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ben altijd weer sprakeloos van de special effects
Die met die Indier heeft iets met World of Warcraft te maken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:05 schreef Merel het volgende:
Ja dan lig ik lekker warm op de bank hier en staat de stofzuiger aan. En dan word ik altijd fuzzy en val ik heerlijk in slaap met dat geluid op de achtergrondquote:
heftig Muis!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wel goed! Afgelopen ma-woe waren best zwaar, met woensdag als dieptepunt. Toen schoot ik bijna in paniek en had ik een zware sessie. Dus ik was nogal van de wap en heb de gemoederen hier beziggehouden door niets van me te laten horen![]()
Gisteren had ik een dagje vrij ivm Nieuwjaar, maar vandaag moest ik weer. Het ging erg goed vandaag en ik had voor de verandering geen hoofdpijn achteraf! Nog 4 volle weken en 1 halve week en het zit erop
doesn't that just, like, blow you away?!!!!quote:
Nope, is ook nog eens de verkeerde kleur roze!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:12 schreef Vivi het volgende:
Muis, ik heb geen medelijden met je hoor, maar wel medeleven, mag dat wel dan? Ik vind het gewoon supergoed hoe je met alles omgaat, daar heb ik gewoon heel veel respect voor![]()
En ik vind je los daarvan ook een leuk en grappig mensje![]()
Kijken of we Co écht niet kunnen bekeren..
[ afbeelding ]
takkeherrie altijdquote:
Oh my!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:17 schreef Vivi het volgende:
Mijnes is idd mooier.
Koraal.
Zo, nu ff ijs pakken en dan installeren voor 90210:') .
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:17 schreef Muis006 het volgende:
Stofzuigers FTW!
Wij hebben een Dysonén een Dyson kruimeldief!
[ afbeelding ]
Ik hups wel eens met dat ding door de kamer terwijl ik de Ghostbusters theme zing:
When there's something wrong in your neighbourhood
Who you gonna call? Ghostbusters!
En dan druk ik op het knopje en gaat ie zoemen en kakel ik er lustig op los!
overweldigend, he?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:19 schreef conleche het volgende:OMG ik had m'n geluid per ongeluk op z'n hardst staan bij de tulband-dude!!
Soms he... ben je echt net een wijf!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
doesn't that just, like, blow you away?!!!!
Welcome to my brainquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
XD
OMG I like, LoL-ed. Srsly.
waarom dat nu weer?quote:
jij natuurlijk ookquote:
ik weet het, lieverd...maar ja, ik trek het me toch ergens gewoon weer aan...en ik weet wel dat ik dat niet moet doen, maar...tja....weet je...het is gewoon niet altijd even makkelijk...ik ben ook wel eens onzeker enzo...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ach meid, je moet niet naar Greysie luisteren!
Kom schat, neem een Pims en vertel me álles. Álles!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:24 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik weet het, lieverd...maar ja, ik trek het me toch ergens gewoon weer aan...en ik weet wel dat ik dat niet moet doen, maar...tja....weet je...het is gewoon niet altijd even makkelijk...ik ben ook wel eens onzeker enzo...![]()
I WANT HALF!!!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kom schat, neem een Pims en vertel me álles. Álles!
Doet je vent weer moeilijk? Stap op hem af en vraag hem:
WHAT HAVE YOU DONE FOR ME LATELY?
Eddiequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
I WANT HALF!!!!
jij begrijpt me ten minsteGreys is soms zo....zo..... *stampvoet*
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kom schat, neem een Pims en vertel me álles. Álles!
Doet je vent weer moeilijk? Stap op hem af en vraag hem:
WHAT HAVE YOU DONE FOR ME LATELY?
Hahaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:26 schreef conleche het volgende:
Ik moet wel koken natuurlijk. Het is niet zo dat dat stuk koe zo gebraden en al m'n mond binnen waait.....
Ik wil ook shoppen maar d'r is niks leuks!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
ga zo maar eens offlinebeetje tv kijken enzo
en morgen dus lekker samen met vriendlief en een ander stel lekker shoppen en gezellig doen in de stad
Boo-fuckin-hoo!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
I WANT HALF!!!!
jij begrijpt me ten minsteGreys is soms zo....zo..... *stampvoet*
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:26 schreef conleche het volgende:
Ik moet wel koken natuurlijk. Het is niet zo dat dat stuk koe zo gebraden en al m'n mond binnen waait.....
Oooh, such an interesting place! *starts exploring, Sherlock-Holmes-Style*quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oooh, such an interesting place! *starts exploring, Sherlock-Holmes-Style*
[ afbeelding ]
In Twister vlogen ze ook gewoon rond.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha
*Er steekt een wind op*
/thunder in the distance
MMMMMOOOOOOOOOOOOOOOOO
ik hoop toch nog wat leuke dingen te scorenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wil ook shoppen maar d'r is niks leuks!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha
*Er steekt een wind op*
/thunder in the distance
MMMMMOOOOOOOOOOOOOOOOO
Ik zag een leuk jurkje op de site van H&M!! Zo'n jaren '50 gevalletje. Het is dat ik al bijna zoiets heb, want hij zat alweer in m'n winkelmandje: maar ik heb 'm er weer uitgeflikkerd.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wil ook shoppen maar d'r is niks leuks!
ja, al die mensen die je lief noemen...die kennen je ware gezicht niet...jij....jij....treurwilg!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:29 schreef Greys het volgende:
Boo-fuckin-hoo!
Rotwijf he, die Greys!
Een echte náárling!![]()
Ssssssssssssht!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, al die mensen die je lief noemen...die kennen je ware gezicht niet...jij....jij....treurwilg!
http://i.fokzine.net/s/nosmile.gif
Hosanna!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zag een leuk jurkje op de site van H&M!! Zo'n jaren '50 gevalletje. Het is dat ik al bijna zoiets heb, want hij zat alweer in m'n winkelmandje: maar ik heb 'm er weer uitgeflikkerd.
*trots is!
sorry....zo bedoelde ik het nietquote:
Hij was niet in de uitverkoop though, maar then again: bij de H&M is niks duur.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hosanna!
Jubel ende dinges!
Ik ga effe kijken welke je bedoelt
Hahaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
!!! Ik zag ook al van die cartoonsteaks met vleugels in mn geestesoog! You 'n me, Muis. We are teh same.
![]()
Oh en living on the edge enzo! *explores*
Ik ga heel politiek correct doen en zeggen:quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey en mij dan?.
En je kunt maar één persoon de liefste vinden.
ok, dan wel....ik ben zo flexibel vanavondquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Wellus!![]()
Je openbaart hier veel te veel van mijn ware aard!
Ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:38 schreef conleche het volgende:
Vik: admit het : je ziet gewoon groen!!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:38 schreef motorbloempje het volgende:
Vik!
Oh, en ik ben ook 2 keer bijna verdronken, overigens, kan beamen dat 't eng is ja
Ik vind jou ook behóorlijk lief!! Je staat zeker in mijn top 10!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja.
Ik wil ook iemands liefste zijn.
Moet je even bij MarkyMark aankloppen!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja.
Ik wil ook iemands liefste zijn.
Wie staan er allemaal boven mij? Lijstjes wil ik!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind jou ook behóorlijk lief!! Je staat zeker in mijn top 10!!
Mark en ik doen alleen aan keiharde neuqseks. No liefde involvedquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Moet je even bij MarkyMark aankloppen!
ik, obviously...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wie staan er allemaal boven mij? Lijstjes wil ik!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:38 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat ik een boterham ga smeren. Koken is overrated.
* Abbadon mompelt iets met een aap en een mouw...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mark en ik doen alleen aan keiharde neuqseks. No liefde involved.
"Yes! We fucked! Is that what you wanna hear? We fucked! But I make love to you!"quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mark en ik doen alleen aan keiharde neuqseks. No liefde involved.
Nu niet, ik moet een boterham smeren. Anders zakt m'n jeans maat 28 van m'n billen!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wie staan er allemaal boven mij? Lijstjes wil ik!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:39 schreef Viking84 het volgende:
[..], jij bent mijn liefste
.
Ha, daar hebben jullie niet van terug hè puppels!![]()
.
Waar komt dat nou weer vandaan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
"Yes! We fucked! Is that what you wanna hear? We fucked! But I make love to you!"
Ik heb maat 27!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Nu niet, ik moet een boterham smeren. Anders zakt m'n jeans maat 28 van m'n billen!
Kadetten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:42 schreef Abbadon het volgende:
wat is er trouwens precies 'vloer' aan vloerkadetten?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
"Yes! We fucked! Is that what you wanna hear? We fucked! But I make love to you!"
Ja nu is het te laatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook een enorm zwak voor de Viktator!
Anders doe je je tags ff goedquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
[urlhttp://video.google.com/videoplay?docid=-5604190882832847615[/url]
Vraag maar aan Muis, dat heb ik vanavond eerder al tegen haar in een PM gezegd!quote:
Ik denk ik nu ookquote:
Muh, jij en Muis zijn voor elkaar gemaaktquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ook Abba! Maar ik ben dan ook GRANDIOOS lief.Zo lief he, dat ik soms bang word van mezelf.
[..]
QFT.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag maar aan Muis, dat heb ik vanavond eerder al tegen haar in een PM gezegd!
Zo, daar heb je niet van terug he! Dus helegaar niet te laat!
1.74 slechts!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk ik nu ook![]()
gezien het feit dat deze te groot is!!
Maar muissie jij bent best lang toch??
* Viking84 vraagt aan Muis op MSN.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag maar aan Muis, dat heb ik vanavond eerder al tegen haar in een PM gezegd!
Zo, daar heb je niet van terug he! Dus helegaar niet te laat!
Omnomnomnom!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:44 schreef SHE het volgende:
Doe lief, want ik bijt jullie koppen eraf![]()
kusjes
Sowee, geilquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:44 schreef SHE het volgende:
Doe lief, want ik bijt jullie koppen eraf![]()
kusjes
Dat ze niet uit een bakblik komen, maar gewoon op de plaat zijn gebakken. Ofzo.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:42 schreef Abbadon het volgende:
wat is er trouwens precies 'vloer' aan vloerkadetten?
Of op de vloer dus. Maar hoe het daar zo warm komt, is mij een raadselquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:47 schreef loveli het volgende:
Dat ze niet uit een bakblik komen, maar gewoon op de plaat zijn gebakken. Ofzo.
net als je het niet meer verwacht: een inhoudelijke reactiequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat ze niet uit een bakblik komen, maar gewoon op de plaat zijn gebakken. Ofzo.
Yupz. Maar dan zijn de topics nog sneller volquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:44 schreef SHE het volgende:
Overigens maak ik met mijn 100 postings per seconde meer spelfouten dan wie dan ook; bring it on!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 vraagt aan Muis op MSN.
Muis bevestigt.
Yay![]()
.
Om te kotsen eigenlijk he?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Ach, mens met je lieve gedoe, altijd weer met mensen eens enzo...
Vloerverwarming. En nu ga ik een sok in m'n mond stoppen, er komt alleen onzin uit.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of op de vloer dus. Maar hoe het daar zo warm komt, is mij een raadsel
Ik zei er anders ook iets héél nuttigs overquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
net als je het niet meer verwacht: een inhoudelijke reactie
Die rode rijst maakt me best woest.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:47 schreef conleche het volgende:
SHE darling: hoe gaat het met het Spartaanse regime??
Nog invloed op humeur of zo???
Er is wel wat misgegaan met die vloerverwarmingquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:50 schreef loveli het volgende:
Vloerverwarming. En nu ga ik een sok in m'n mond stoppen, er komt alleen onzin uit.
They have a pact wiff deh devil!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Vloerverwarming. En nu ga ik een sok in m'n mond stoppen, er komt alleen onzin uit.
Is SHE overtijd?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:51 schreef SHE het volgende:
Die rode rijst maakt me best woest.
Maar op een goede manier. Ik spring uit mijn vel van de energie.
Ik kan er verder nog niets over zeggen, het is pas de 2e dag.
Vraag het me in feb nog maar eens
neplieverdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zei er anders ook iets héél nuttigs over
Da's prima, ik mag toch op schoot!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:52 schreef Viking84 het volgende:
Muis, bij de volgende meet zit ik naast Greys hoor!
Goed hoor lieffie. Ik vind het jammer dat je niet in A'dam woont, dan hadden we fijn samen kunnen trainen!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Die rode rijst maakt me best woest.
Maar op een goede manier. Ik spring uit mijn vel van de energie.
Ik kan er verder nog niets over zeggen, het is pas de 2e dag.
Vraag het me in feb nog maar eens
Zegquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
Ik heb zó'n hekel aan die kinderen uit Charlie en die chocolademeuk film.
Echt! Brrrrrrrr!
Ik bloed als een rund zelfs.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is SHE overtijd?
Fuck, nee; spartaans regime. Laat maar; ik let gewoon niet op
Dan zal ik even in je oor blèren of je het nog leuk vindt enzo!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:52 schreef Viking84 het volgende:
Muis, bij de volgende meet zit ik naast Greys hoor!
Daar heb je toch ook varianten in? Van mager tot vol?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er is wel wat misgegaan met die vloerverwarming
Vraagje voor de OT-categorie: word je baggervet van houdbare melk?
Nee.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zal ik even in je oor blèren of je het nog leuk vindt enzo!
En het dan ook nog even midden in je gezicht playbacken! Want dat beviel de vorige keer ook zo goed!
Ja!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zeg![]()
Wilde je een rel of zo?
Nou?
Nou?
Ik werd altijd als laatst gekozen!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omg dit is net kiezen met gym![]()
Ik zal jullie vast waarschuwen: ik gooi als een mietje!
Ik ookquote:
Ohja!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee.
SHE vroeg of ik het nog leuk vond.
Jij vroeg: "Kun je het nog volgennnnnnn??".
Ik mis jou ook om me heen. Jij bent healthwise mijn lievelingste.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Goed hoor lieffie. Ik vind het jammer dat je niet in A'dam woont, dan hadden we fijn samen kunnen trainen!
Kan iedereen die ik lief vind niet in een straal van 500 m. om me heen komen wonen?
True, dat was heel lief van jequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohja!
Nou ja, in de categorie 'attent' scoorde ik daar wel!
Of jullie hoorden het niet en gingen op het eind maar bij het team wat aan de beurt was met kiezenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook.
Ze hadden gewoon een hekel aan doofjes. Dizkriemienazie wat ik je brom!.
Oh bij mij was het meer omdat ik 'scheel keek'. Dan mag je niet meedoenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook.
Ze hadden gewoon een hekel aan doofjes. Dizkriemienazie wat ik je brom!.
Dito!quote:
Lief was dat van mij he?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee.
SHE vroeg of ik het nog leuk vond.
Jij vroeg: "Kun je het nog volgennnnnnn??".
Goed idee, ik ga meequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
Maar misschien moeten we om het tussentijdse leed iets te verzachten binnenkort even in onze blote bips den sauna in weer?
De 11e!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik mis jou ook om me heen. Jij bent healthwise mijn lievelingste.
En die andere puppel sloeries ook. Maar de 11 is al dichtbij. En volgende maand gaan we de komst van de lente vieren met peking eend en dimsums van Sjorsjina.
Das goed!! dan wil ik dit keer wel nog meer massagegedoetjesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
Co, ik vind eigenlijk dat jij maar meer hierheen moet komen wonen.
Want Bink wil niet in Amsterdam
Maar misschien moeten we om het tussentijdse leed iets te verzachten binnenkort even in onze blote bips den sauna in weer?
Ik heb een lui ook en als ik moe ben loenst die ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh bij mij was het meer omdat ik 'scheel keek'. Dan mag je niet meedoen
Terwijl ik helemaal niet scheel kijk! Ik loens en dat is sexy!
Ik ken maar twee soorten: Friesche Vlag en Campina in van die kleine pakjes. Als je mij mijn gang laat gaan, drink ik gerust twee liter per dag.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:54 schreef conleche het volgende:
Daar heb je toch ook varianten in? Van mager tot vol?
Ik vind het vies persoonlijk, maar dat vroeg je dan weer niet.....
Ja haha en toen ik een keer de werper was bij slagbal, sloeg die klootzak de bal keihard tegen mijn voorhoofd!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dito!Ik was echt De Faalhaas van gym! Richting De Bok sprinten en dan op het laatste moment beslissen dat het het toch niet waard is en dan in de rem springen, dat soort dingen! Held die ik ben!
Maar no worries hoor Muis, als je niet al bij Greys op schoot zat zou ik naast je zitten![]()
Totally. Way.
Het is een mooi lijstje zelfs. De indische cake kan net.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:58 schreef Laureline het volgende:
Lijstje:
O: frambozen magere yoghurt, jus
T: half uur crosstrainer
T: plak indische cake
L: geroosterde boterham gekookt ei
T: peer en yoghurt
T: cashewnootjes en mandarijnen
D: rundertartaartje en groene kool
T: straks nog kwark
Ik dacht dat ik heel veel had gegeten vandaag, maar als ik dit zo zie valt het ineens heel erg mee!
Ik ook!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Das goed!! dan wil ik dit keer wel nog meer massagegedoetjes
Dat kan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dito!Ik was echt De Faalhaas van gym! Richting De Bok sprinten en dan op het laatste moment beslissen dat het het toch niet waard is en dan in de rem springen, dat soort dingen! Held die ik ben!
Maar no worries hoor Muis, als je niet al bij Greys op schoot zat zou ik naast je zitten![]()
Totally. Way.
Ik heb een liefde-aanval! Ik weet niet of het van de wodka komt, maar I laf joe big time!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik mis jou ook om me heen. Jij bent healthwise mijn lievelingste.
En die andere puppel sloeries ook. Maar de 11 is al dichtbij. En volgende maand gaan we de komst van de lente vieren met peking eend en dimsums van Sjorsjina.
Loensen is mysterieus.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:59 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb een lui ook en als ik moe ben loenst die ook.
Het minne is dat dat luie oog de rest van m'n lichaam heeft aangetast in lui zijn, das kut.
Ik heb het idee dat dit topic dan ook met een recordsnelheid gaat!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
There's no way dat ik deze reeks ooit nog ga kunnen volgen als ik dadelijk weer aan het werk ga
Who cares waar het vandaan komt!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb een liefde-aanval! Ik weet niet of het van de wodka komt, maar I laf joe big time!!
Ik wel!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:02 schreef conleche het volgende:
Ik werd dan wel weer wel als (een van de) eerste gekozen met sport. Maar ik speel weer geen piano.........
Volgens diverse klassieke denkerds was het zelfs een teken van Grote Schoonheid! Fo' real!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Loensen is mysterieus.
Embrace it, neen!
Oxytosine, the love-drug. Dat spul komt vrij als je verliefd bent of als je borstvoeding geeft, meteen houd je van iedereen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb een liefde-aanval! Ik weet niet of het van de wodka komt, maar I laf joe big time!!
Vooral apenkooi was sneu. Ik kon niet in de touwen klimmenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volgens diverse klassieke denkerds was het zelfs een teken van Grote Schoonheid! Fo' real!
En aan verdere gym-anekdotes ga ik niet beginnen want er zijn erbij die te tragisch zijn om te herleven(tragisch als in: OMG wat triest!)
En viking: deal, harrr!
Ik ook, maar dat kwam omdat ik vroeger helemaal net een ventje was. Sterk en retesnel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:02 schreef conleche het volgende:
Ik werd dan wel weer wel als (een van de) eerste gekozen met sport. Maar ik speel weer geen piano.........
Nou Co, leg maar eens uit!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Oxytosine, the love-drug. Dat spul komt vrij als je verliefd bent of als je borstvoeding geeft, meteen houd je van iedereen.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Oxytosine, the love-drug. Dat spul komt vrij als je verliefd bent of als je borstvoeding geeft, meteen houd je van iedereen.
Dito!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vooral apenkooi was sneu. Ik kon niet in de touwen klimmen
ik dan weer andersom welquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:02 schreef conleche het volgende:
Ow, sielugggggquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dito!![]()
Da's trouwens ook zo wat. Mensen zeiden altijd tegen mij: "Jamaar, jij kunt goed tekenen, dat kan ik weer niet!" en dan dacht ik: "Ja, maar als jij een harkpoppetje tekent sta je lang niet zo erg voor lul als wanneer ik weer eens een basketbal vang met m'n neusbrug
"
Ik werd als eerste gekozen met sport, ik speel piano en gitaar, maar ik kan weer geen cadeautjes in pakken of binnen de lijntjes kleuren.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:02 schreef conleche het volgende:
Haha ja precies!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dito!![]()
Da's trouwens ook zo wat. Mensen zeiden altijd tegen mij: "Jamaar, jij kunt goed tekenen, dat kan ik weer niet!" en dan dacht ik: "Ja, maar als jij een harkpoppetje tekent sta je lang niet zo erg voor lul als wanneer ik weer eens een basketbal vang met m'n neusbrug
"
Ik weet niet of dat nog onder de categorie 'normaal' valt hoor Co, als je de Koek borstvoeding geeftquote:
En als je klaar komt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik welquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha ja precies!
Alleen was/ben ik ook niet goed in tekenen
Ik was goed in taal en rekenen, maar daar maak je niet de blits mee op het schoolplein![]()
Nee, geen idee, maar met dat budget, kan je een knap fietsje op de kop tikken me dunkt!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hou van mij
Uhmm advies gevraagd: Ik heb een budget voor een fiets van 1500 E maar ik wil er wel mee kunnen toeren en hij moet ook mee te racen zijn.. iemand een idee??
Kortom wij hadden allemaal een hekel aan jou op het schoolpleinquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik werd als eerste gekozen met sport, ik speel piano en gitaar, maar ik kan weer geen cadeautjes in pakken of binnen de lijntjes kleuren.
That expains itquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:07 schreef SHE het volgende:
En als je klaar komt.
Ik kan eigenlijk niets van wat je daar opnoemt!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik werd als eerste gekozen met sport, ik speel piano en gitaar, maar ik kan weer geen cadeautjes in pakken of binnen de lijntjes kleuren.
Ja daag, we gaan niet naar Den Draeckquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nog onder de categorie 'normaal' valt hoor Co, als je de Koek borstvoeding geeft![]()
@Mo: ik ook! Ik ook! Ik ook!
Lekker weer rattenvlees eten bij den Draeck!
Ja de leraren vonden me gewéldig maar mijn klasgenootjes vonden me maar een streber.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wel.
Altijd als er iets in het Engels opgeschreven moest worden werd moi aangesproken in groep 8.
Ik was ook nog eens behoorlijk populair op school.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Kortom wij hadden allemaal een hekel aan jou op het schoolplein
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja de leraren vonden me gewéldig maar mijn klasgenootjes vonden me maar een streber.
En toen ik doof werd keerden ze zich tegen me omdat ze dachten dat ik het verzon om aandacht te trekken![]()
Good times!
Tsja ochquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]SRSLY!
.
Maffe klasgenoten had jij.
Die van mij wilden m'n hoorapparaatje altijd even in hebben, maar dat leek me niet zo'n goed idee.
Ik had ook een vriendinnetje dat haar beugel wel eens uitleendequote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tsja ochik ben uiteindelijk degene die een universitaire opleiding doet dus
En ieuw! Het lijkt mij nogal ranzig om je hoorapparaat uit te lenen
Wel met iets lekkers er op he?quote:
Ja dat deden wij in groep zes ook, beugels van paperclips.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had ook een vriendinnetje dat haar beugel wel eens uitleende.
En daarna ging ik zelf beugels maken van paperclips.
Dacht ik ook net aan jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel met iets lekkers er op he?
Anders is het zo saai als avondeten!
Dit topic is in anderhalf uur gewoon weer bijna vol!
Do I ever?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dacht ik ook net aan ja.
Ga je nu weer alleen maar zinnige dingen zeggen?.
Dan zetten we 'm op volgende week. Streef je gekquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik ook! Heb ik weer een streefdatum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |