overweldigend, he?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:19 schreef conleche het volgende:OMG ik had m'n geluid per ongeluk op z'n hardst staan bij de tulband-dude!!
Soms he... ben je echt net een wijf!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
doesn't that just, like, blow you away?!!!!
Welcome to my brainquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
XD
OMG I like, LoL-ed. Srsly.
waarom dat nu weer?quote:
jij natuurlijk ookquote:
ik weet het, lieverd...maar ja, ik trek het me toch ergens gewoon weer aan...en ik weet wel dat ik dat niet moet doen, maar...tja....weet je...het is gewoon niet altijd even makkelijk...ik ben ook wel eens onzeker enzo...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ach meid, je moet niet naar Greysie luisteren!
Kom schat, neem een Pims en vertel me álles. Álles!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:24 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik weet het, lieverd...maar ja, ik trek het me toch ergens gewoon weer aan...en ik weet wel dat ik dat niet moet doen, maar...tja....weet je...het is gewoon niet altijd even makkelijk...ik ben ook wel eens onzeker enzo...![]()
I WANT HALF!!!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kom schat, neem een Pims en vertel me álles. Álles!
Doet je vent weer moeilijk? Stap op hem af en vraag hem:
WHAT HAVE YOU DONE FOR ME LATELY?
Eddiequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
I WANT HALF!!!!
jij begrijpt me ten minsteGreys is soms zo....zo..... *stampvoet*
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kom schat, neem een Pims en vertel me álles. Álles!
Doet je vent weer moeilijk? Stap op hem af en vraag hem:
WHAT HAVE YOU DONE FOR ME LATELY?
Hahaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:26 schreef conleche het volgende:
Ik moet wel koken natuurlijk. Het is niet zo dat dat stuk koe zo gebraden en al m'n mond binnen waait.....
Ik wil ook shoppen maar d'r is niks leuks!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
ga zo maar eens offlinebeetje tv kijken enzo
en morgen dus lekker samen met vriendlief en een ander stel lekker shoppen en gezellig doen in de stad
Boo-fuckin-hoo!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
I WANT HALF!!!!
jij begrijpt me ten minsteGreys is soms zo....zo..... *stampvoet*
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:26 schreef conleche het volgende:
Ik moet wel koken natuurlijk. Het is niet zo dat dat stuk koe zo gebraden en al m'n mond binnen waait.....
Oooh, such an interesting place! *starts exploring, Sherlock-Holmes-Style*quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oooh, such an interesting place! *starts exploring, Sherlock-Holmes-Style*
[ afbeelding ]
In Twister vlogen ze ook gewoon rond.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha
*Er steekt een wind op*
/thunder in the distance
MMMMMOOOOOOOOOOOOOOOOO
ik hoop toch nog wat leuke dingen te scorenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wil ook shoppen maar d'r is niks leuks!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha
*Er steekt een wind op*
/thunder in the distance
MMMMMOOOOOOOOOOOOOOOOO
Ik zag een leuk jurkje op de site van H&M!! Zo'n jaren '50 gevalletje. Het is dat ik al bijna zoiets heb, want hij zat alweer in m'n winkelmandje: maar ik heb 'm er weer uitgeflikkerd.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wil ook shoppen maar d'r is niks leuks!
ja, al die mensen die je lief noemen...die kennen je ware gezicht niet...jij....jij....treurwilg!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:29 schreef Greys het volgende:
Boo-fuckin-hoo!
Rotwijf he, die Greys!
Een echte náárling!![]()
Ssssssssssssht!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, al die mensen die je lief noemen...die kennen je ware gezicht niet...jij....jij....treurwilg!
http://i.fokzine.net/s/nosmile.gif
Hosanna!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zag een leuk jurkje op de site van H&M!! Zo'n jaren '50 gevalletje. Het is dat ik al bijna zoiets heb, want hij zat alweer in m'n winkelmandje: maar ik heb 'm er weer uitgeflikkerd.
*trots is!
sorry....zo bedoelde ik het nietquote:
Hij was niet in de uitverkoop though, maar then again: bij de H&M is niks duur.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hosanna!
Jubel ende dinges!
Ik ga effe kijken welke je bedoelt
Hahaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
!!! Ik zag ook al van die cartoonsteaks met vleugels in mn geestesoog! You 'n me, Muis. We are teh same.
![]()
Oh en living on the edge enzo! *explores*
Ik ga heel politiek correct doen en zeggen:quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey en mij dan?.
En je kunt maar één persoon de liefste vinden.
ok, dan wel....ik ben zo flexibel vanavondquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Wellus!![]()
Je openbaart hier veel te veel van mijn ware aard!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |