Ik zag een leuk jurkje op de site van H&M!! Zo'n jaren '50 gevalletje. Het is dat ik al bijna zoiets heb, want hij zat alweer in m'n winkelmandje: maar ik heb 'm er weer uitgeflikkerd.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wil ook shoppen maar d'r is niks leuks!
ja, al die mensen die je lief noemen...die kennen je ware gezicht niet...jij....jij....treurwilg!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:29 schreef Greys het volgende:
Boo-fuckin-hoo!
Rotwijf he, die Greys!
Een echte náárling!![]()
Ssssssssssssht!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, al die mensen die je lief noemen...die kennen je ware gezicht niet...jij....jij....treurwilg!
http://i.fokzine.net/s/nosmile.gif
Hosanna!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zag een leuk jurkje op de site van H&M!! Zo'n jaren '50 gevalletje. Het is dat ik al bijna zoiets heb, want hij zat alweer in m'n winkelmandje: maar ik heb 'm er weer uitgeflikkerd.
*trots is!
sorry....zo bedoelde ik het nietquote:
Hij was niet in de uitverkoop though, maar then again: bij de H&M is niks duur.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hosanna!
Jubel ende dinges!
Ik ga effe kijken welke je bedoelt
Hahaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
!!! Ik zag ook al van die cartoonsteaks met vleugels in mn geestesoog! You 'n me, Muis. We are teh same.
![]()
Oh en living on the edge enzo! *explores*
Ik ga heel politiek correct doen en zeggen:quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey en mij dan?.
En je kunt maar één persoon de liefste vinden.
ok, dan wel....ik ben zo flexibel vanavondquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Wellus!![]()
Je openbaart hier veel te veel van mijn ware aard!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |