Wel goed! Afgelopen ma-woe waren best zwaar, met woensdag als dieptepunt. Toen schoot ik bijna in paniek en had ik een zware sessie. Dus ik was nogal van de wap en heb de gemoederen hier beziggehouden door niets van me te laten horenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
en ik zag net eindelijk de mutsenfoto!
leuk!!!!
En hoe is het met Muis inmiddels?? Hoe was de eerste meuk?(telefoon ey
teruglezen is nogmaals een hel
)
...en nu allemaal!!!quote:
Geen idee, ik heb Digitenne, dus geen BBC meer. Bummer.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat programma is nu niet meer op tv zeker?![]()
Klinkt briljant.
OMG! Ze zijn met zn drieeen!!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:11 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ben altijd weer sprakeloos van de special effects
Die met die Indier heeft iets met World of Warcraft te maken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:05 schreef Merel het volgende:
Hoe komen jullie toch altijd aan al die you tube fillmpjes?
Ja dan lig ik lekker warm op de bank hier en staat de stofzuiger aan. En dan word ik altijd fuzzy en val ik heerlijk in slaap met dat geluid op de achtergrondquote:
heftig Muis!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wel goed! Afgelopen ma-woe waren best zwaar, met woensdag als dieptepunt. Toen schoot ik bijna in paniek en had ik een zware sessie. Dus ik was nogal van de wap en heb de gemoederen hier beziggehouden door niets van me te laten horen![]()
Gisteren had ik een dagje vrij ivm Nieuwjaar, maar vandaag moest ik weer. Het ging erg goed vandaag en ik had voor de verandering geen hoofdpijn achteraf! Nog 4 volle weken en 1 halve week en het zit erop
doesn't that just, like, blow you away?!!!!quote:
Nope, is ook nog eens de verkeerde kleur roze!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:12 schreef Vivi het volgende:
Muis, ik heb geen medelijden met je hoor, maar wel medeleven, mag dat wel dan? Ik vind het gewoon supergoed hoe je met alles omgaat, daar heb ik gewoon heel veel respect voor![]()
En ik vind je los daarvan ook een leuk en grappig mensje![]()
Kijken of we Co écht niet kunnen bekeren..
[ afbeelding ]
takkeherrie altijdquote:
Oh my!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:17 schreef Vivi het volgende:
Mijnes is idd mooier.
Koraal.
Zo, nu ff ijs pakken en dan installeren voor 90210:') .
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:17 schreef Muis006 het volgende:
Stofzuigers FTW!
Wij hebben een Dysonén een Dyson kruimeldief!
[ afbeelding ]
Ik hups wel eens met dat ding door de kamer terwijl ik de Ghostbusters theme zing:
When there's something wrong in your neighbourhood
Who you gonna call? Ghostbusters!
En dan druk ik op het knopje en gaat ie zoemen en kakel ik er lustig op los!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |