Vraag maar aan Muis, dat heb ik vanavond eerder al tegen haar in een PM gezegd!quote:
Ik denk ik nu ookquote:
Muh, jij en Muis zijn voor elkaar gemaaktquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ook Abba! Maar ik ben dan ook GRANDIOOS lief.Zo lief he, dat ik soms bang word van mezelf.
[..]
QFT.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag maar aan Muis, dat heb ik vanavond eerder al tegen haar in een PM gezegd!
Zo, daar heb je niet van terug he! Dus helegaar niet te laat!
1.74 slechts!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk ik nu ook![]()
gezien het feit dat deze te groot is!!
Maar muissie jij bent best lang toch??
* Viking84 vraagt aan Muis op MSN.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag maar aan Muis, dat heb ik vanavond eerder al tegen haar in een PM gezegd!
Zo, daar heb je niet van terug he! Dus helegaar niet te laat!
Omnomnomnom!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:44 schreef SHE het volgende:
Doe lief, want ik bijt jullie koppen eraf![]()
kusjes
Sowee, geilquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:44 schreef SHE het volgende:
Doe lief, want ik bijt jullie koppen eraf![]()
kusjes
Dat ze niet uit een bakblik komen, maar gewoon op de plaat zijn gebakken. Ofzo.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:42 schreef Abbadon het volgende:
wat is er trouwens precies 'vloer' aan vloerkadetten?
Of op de vloer dus. Maar hoe het daar zo warm komt, is mij een raadselquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:47 schreef loveli het volgende:
Dat ze niet uit een bakblik komen, maar gewoon op de plaat zijn gebakken. Ofzo.
net als je het niet meer verwacht: een inhoudelijke reactiequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat ze niet uit een bakblik komen, maar gewoon op de plaat zijn gebakken. Ofzo.
Yupz. Maar dan zijn de topics nog sneller volquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:44 schreef SHE het volgende:
Overigens maak ik met mijn 100 postings per seconde meer spelfouten dan wie dan ook; bring it on!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 vraagt aan Muis op MSN.
Muis bevestigt.
Yay![]()
.
Om te kotsen eigenlijk he?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Ach, mens met je lieve gedoe, altijd weer met mensen eens enzo...
Vloerverwarming. En nu ga ik een sok in m'n mond stoppen, er komt alleen onzin uit.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of op de vloer dus. Maar hoe het daar zo warm komt, is mij een raadsel
Ik zei er anders ook iets héél nuttigs overquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
net als je het niet meer verwacht: een inhoudelijke reactie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |