Hihiiiiiiihihihi!quote:
Wees blij!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
tvp
op mn mobiel kan ik jullie niet volgen hoor
Doet een rel je opvrolijken dan moet je het vorige topic even terug lezenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:48 schreef Merel het volgende:
Ja hoi, ik heb zonder aanwijsbare reden een pesthumeur, zijn er vrijwilligers om me op te vrolijken?
Getver, wat ben jij toch een allejez*s liev wijfquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:45 schreef Greys het volgende:
Loveli, eensch met je post, maar dat is in deze vast geen verrassing
Gewoon leven en laten leven.
Al is dat soms (ook voor mij!) best wel eens moeilijk.
quote:
* Abbadon geeft Merel een aai over haar bolletje...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:48 schreef Merel het volgende:
Ja hoi, ik heb zonder aanwijsbare reden een pesthumeur, zijn er vrijwilligers om me op te vrolijken?
Ja dat vroeg ik me echt af, is PF haar 'echte naam' King? Of is dat gewoon omdat ze zo in het lijstje staat?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ook hier mis ik iets.....
(of eigenlijk wel meeeeeer)
En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:
Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby
zwahiel = Wiel
Moet dit er uberhaupt nog steeds in?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ook hier mis ik iets.....
(of eigenlijk wel meeeeeer)
En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:
Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby
zwahiel = Wiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bij een gek hoedje hoort een gekke foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vraag is alleen hoe vaak ik hem ga dragen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Nee tutje, goed lezenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik ga wel nog op iedereen reageren hoormaar bijlezen en quoten is geen doen op de telefoon!
maar loveli negeert me dus gewoon?ok
en bedankt voor de WB's
dat vraag ik me ook af eigenlijk... oud en achterhaald lijkt mequote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Moet dit er uberhaupt nog steeds in?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yaaay go DML, nu had je hem wel!
En foto's van het gekke hoedjeIk had hem voor de gein opgezet en toen kon ik hem voor die prijs niet laten liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bij een gek hoedje hoort een gekke foto
Met een veer erin natuurlijk!! Die Indianen bij Kuifje hebben dat ok altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vraag is alleen hoe vaak ik hem ga dragen
het lijkt niet wat het is
O: afbakbroodje (ene helft met beetje seleriesalade en half plakje 30+ kaas en augurk, andere helft met beetje kipsatesalade en andere helft van plakje kaas en slaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
hebben we al lijstjes voor She vandaag???
Mambo de Machaguay!!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zo nee doet Maria even een mambo dansje voor je
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yaaay go DML, nu had je hem wel!
En foto's van het gekke hoedjeIk had hem voor de gein opgezet en toen kon ik hem voor die prijs niet laten liggen
knapperdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vraag is alleen hoe vaak ik hem ga dragen
en het hoedje staat je tof
je kan het hebben .....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
yepppppsquote:
Vond ik dus ook!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maria, wat een grappig hoedje!
Een jaar of wat geleden was er een programma op de BBC. Vergelijkbaar met zo'n opvoedprogramma waarin de pedagoge via een oortje wanhopige ouders tips influistert. In dit programma fluisterde een hondentrainster een oudere dame tips in om haar man af te richten. "Wil je dat hij de borden naar de keuken brengt? Geef hem dan een duidelijke opdracht." "Hij heeft de borden in de keuken gezet, dus nu moet je hem belonen, geef hem een complimentje."quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]Met honden gaat dat makkelijker dan met mannen. Je kunt met je man ook niet op zo'n cursus.
Look who's talking!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Getver, wat ben jij toch een allejez*s liev wijf
Je gaat de award met gemak ende terecht winnen
Nauwelijksquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef Abbadon het volgende:
* Abbadon geeft Merel een aai over haar bolletje...
helpt dat?
Ik was een (tuttig) cadeautje kopen voor jou, gewoon omdat ik daar zin an hadquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Die hebben vast een geheime beyond-Puppel-meeting
Foto!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:57 schreef neen het volgende:
Ik heb ook een H&M hoedje maar hij staat me niet
Dat programma is nu niet meer op tv zeker?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Een jaar of wat geleden was er een programma op de BBC. Vergelijkbaar met zo'n opvoedprogramma waarin de pedagoge via een oortje wanhopige ouders tips influistert. In dit programma fluisterde een hondentrainster een oudere dame tips in om haar man af te richten. "Wil je dat hij de borden naar de keuken brengt? Geef hem dan een duidelijke opdracht." "Hij heeft de borden in de keuken gezet, dus nu moet je hem belonen, geef hem een complimentje."
Geweldig programma.
Maria, als ik zo leuk op foto's stond als jij had ik een terrabite aan geheugen nodig.
Zo, nu ga ik verder met het negeren van wat mensen.
nou, als dit je niet opvrolijkt, dan weet ik het niet meer!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:00 schreef Merel het volgende:
[..]
Nauwelijks
Maar daar kan jij ook niks aan doen hoor
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys, een andere kerel dan anders dan wel graag
Inkopper alert!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:05 schreef Merel het volgende:
Hoe komen jullie toch altijd aan al die you tube fillmpjes?
Die staan op Youtube!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:05 schreef Merel het volgende:
je bent al vrolijker, he?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:05 schreef Merel het volgende:
echt niet....dikke indiers zijn het beste medicijn!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee ben je gek! Ze wil het filmpje van 'I hate you so much right now' posten
das idd een gemiste kans MoBloquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:08 schreef motorbloempje het volgende:
nee Grijsje, die inboxer
De douche daar was ook heerlijk overigens, echt huuuuuge, hadden we eigenlijk gebruik van moeten makenmaar ik douche ultiem heet, hij heel koud
![]()
en nu, wil ik het liefst naar mn eigen bed en goed uitziekenmaar dat kan morgen pas
Jaaaaa dat liedje! Dat dansje! Ik ga altijd meehopsen als ik deze clip zie!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
echt niet....dikke indiers zijn het beste medicijn!
Er is niks zo lekker als uitzieken in je eigen huis!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:08 schreef motorbloempje het volgende:
nee Grijsje, die inboxer
De douche daar was ook heerlijk overigens, echt huuuuuge, hadden we eigenlijk gebruik van moeten makenmaar ik douche ultiem heet, hij heel koud
![]()
en nu, wil ik het liefst naar mn eigen bed en goed uitziekenmaar dat kan morgen pas
ik ben altijd weer sprakeloos van de special effectsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaaaaa dat liedje! Dat dansje! Ik ga altijd meehopsen als ik deze clip zie!![]()
Wat erg eigenlijk
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:02 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nou, als dit je niet opvrolijkt, dan weet ik het niet meer!
er gaat niets boven een vrolijk rondhopsende indier met een snor!
Wel goed! Afgelopen ma-woe waren best zwaar, met woensdag als dieptepunt. Toen schoot ik bijna in paniek en had ik een zware sessie. Dus ik was nogal van de wap en heb de gemoederen hier beziggehouden door niets van me te laten horenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
en ik zag net eindelijk de mutsenfoto!
leuk!!!!
En hoe is het met Muis inmiddels?? Hoe was de eerste meuk?(telefoon ey
teruglezen is nogmaals een hel
)
...en nu allemaal!!!quote:
Geen idee, ik heb Digitenne, dus geen BBC meer. Bummer.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat programma is nu niet meer op tv zeker?![]()
Klinkt briljant.
OMG! Ze zijn met zn drieeen!!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:11 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ben altijd weer sprakeloos van de special effects
Die met die Indier heeft iets met World of Warcraft te maken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:05 schreef Merel het volgende:
Ja dan lig ik lekker warm op de bank hier en staat de stofzuiger aan. En dan word ik altijd fuzzy en val ik heerlijk in slaap met dat geluid op de achtergrondquote:
heftig Muis!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wel goed! Afgelopen ma-woe waren best zwaar, met woensdag als dieptepunt. Toen schoot ik bijna in paniek en had ik een zware sessie. Dus ik was nogal van de wap en heb de gemoederen hier beziggehouden door niets van me te laten horen![]()
Gisteren had ik een dagje vrij ivm Nieuwjaar, maar vandaag moest ik weer. Het ging erg goed vandaag en ik had voor de verandering geen hoofdpijn achteraf! Nog 4 volle weken en 1 halve week en het zit erop
doesn't that just, like, blow you away?!!!!quote:
Nope, is ook nog eens de verkeerde kleur roze!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:12 schreef Vivi het volgende:
Muis, ik heb geen medelijden met je hoor, maar wel medeleven, mag dat wel dan? Ik vind het gewoon supergoed hoe je met alles omgaat, daar heb ik gewoon heel veel respect voor![]()
En ik vind je los daarvan ook een leuk en grappig mensje![]()
Kijken of we Co écht niet kunnen bekeren..
[ afbeelding ]
takkeherrie altijdquote:
Oh my!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:17 schreef Vivi het volgende:
Mijnes is idd mooier.
Koraal.
Zo, nu ff ijs pakken en dan installeren voor 90210:') .
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:17 schreef Muis006 het volgende:
Stofzuigers FTW!
Wij hebben een Dysonén een Dyson kruimeldief!
[ afbeelding ]
Ik hups wel eens met dat ding door de kamer terwijl ik de Ghostbusters theme zing:
When there's something wrong in your neighbourhood
Who you gonna call? Ghostbusters!
En dan druk ik op het knopje en gaat ie zoemen en kakel ik er lustig op los!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |