Die rode rijst maakt me best woest.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:47 schreef conleche het volgende:
SHE darling: hoe gaat het met het Spartaanse regime??
Nog invloed op humeur of zo???
Er is wel wat misgegaan met die vloerverwarmingquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:50 schreef loveli het volgende:
Vloerverwarming. En nu ga ik een sok in m'n mond stoppen, er komt alleen onzin uit.
They have a pact wiff deh devil!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Vloerverwarming. En nu ga ik een sok in m'n mond stoppen, er komt alleen onzin uit.
Is SHE overtijd?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:51 schreef SHE het volgende:
Die rode rijst maakt me best woest.
Maar op een goede manier. Ik spring uit mijn vel van de energie.
Ik kan er verder nog niets over zeggen, het is pas de 2e dag.
Vraag het me in feb nog maar eens
neplieverdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zei er anders ook iets héél nuttigs over
Da's prima, ik mag toch op schoot!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:52 schreef Viking84 het volgende:
Muis, bij de volgende meet zit ik naast Greys hoor!
Goed hoor lieffie. Ik vind het jammer dat je niet in A'dam woont, dan hadden we fijn samen kunnen trainen!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Die rode rijst maakt me best woest.
Maar op een goede manier. Ik spring uit mijn vel van de energie.
Ik kan er verder nog niets over zeggen, het is pas de 2e dag.
Vraag het me in feb nog maar eens
Zegquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
Ik heb zó'n hekel aan die kinderen uit Charlie en die chocolademeuk film.
Echt! Brrrrrrrr!
Ik bloed als een rund zelfs.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is SHE overtijd?
Fuck, nee; spartaans regime. Laat maar; ik let gewoon niet op
Dan zal ik even in je oor blèren of je het nog leuk vindt enzo!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:52 schreef Viking84 het volgende:
Muis, bij de volgende meet zit ik naast Greys hoor!
Daar heb je toch ook varianten in? Van mager tot vol?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er is wel wat misgegaan met die vloerverwarming
Vraagje voor de OT-categorie: word je baggervet van houdbare melk?
Nee.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zal ik even in je oor blèren of je het nog leuk vindt enzo!
En het dan ook nog even midden in je gezicht playbacken! Want dat beviel de vorige keer ook zo goed!
Ja!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zeg![]()
Wilde je een rel of zo?
Nou?
Nou?
Ik werd altijd als laatst gekozen!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omg dit is net kiezen met gym![]()
Ik zal jullie vast waarschuwen: ik gooi als een mietje!
Ik ookquote:
Ohja!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee.
SHE vroeg of ik het nog leuk vond.
Jij vroeg: "Kun je het nog volgennnnnnn??".
Ik mis jou ook om me heen. Jij bent healthwise mijn lievelingste.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Goed hoor lieffie. Ik vind het jammer dat je niet in A'dam woont, dan hadden we fijn samen kunnen trainen!
Kan iedereen die ik lief vind niet in een straal van 500 m. om me heen komen wonen?
True, dat was heel lief van jequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohja!
Nou ja, in de categorie 'attent' scoorde ik daar wel!
Of jullie hoorden het niet en gingen op het eind maar bij het team wat aan de beurt was met kiezenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook.
Ze hadden gewoon een hekel aan doofjes. Dizkriemienazie wat ik je brom!.
Oh bij mij was het meer omdat ik 'scheel keek'. Dan mag je niet meedoenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook.
Ze hadden gewoon een hekel aan doofjes. Dizkriemienazie wat ik je brom!.
Dito!quote:
Lief was dat van mij he?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee.
SHE vroeg of ik het nog leuk vond.
Jij vroeg: "Kun je het nog volgennnnnnn??".
Goed idee, ik ga meequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
Maar misschien moeten we om het tussentijdse leed iets te verzachten binnenkort even in onze blote bips den sauna in weer?
De 11e!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik mis jou ook om me heen. Jij bent healthwise mijn lievelingste.
En die andere puppel sloeries ook. Maar de 11 is al dichtbij. En volgende maand gaan we de komst van de lente vieren met peking eend en dimsums van Sjorsjina.
Das goed!! dan wil ik dit keer wel nog meer massagegedoetjesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
Co, ik vind eigenlijk dat jij maar meer hierheen moet komen wonen.
Want Bink wil niet in Amsterdam
Maar misschien moeten we om het tussentijdse leed iets te verzachten binnenkort even in onze blote bips den sauna in weer?
Ik heb een lui ook en als ik moe ben loenst die ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh bij mij was het meer omdat ik 'scheel keek'. Dan mag je niet meedoen
Terwijl ik helemaal niet scheel kijk! Ik loens en dat is sexy!
Ik ken maar twee soorten: Friesche Vlag en Campina in van die kleine pakjes. Als je mij mijn gang laat gaan, drink ik gerust twee liter per dag.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:54 schreef conleche het volgende:
Daar heb je toch ook varianten in? Van mager tot vol?
Ik vind het vies persoonlijk, maar dat vroeg je dan weer niet.....
Ja haha en toen ik een keer de werper was bij slagbal, sloeg die klootzak de bal keihard tegen mijn voorhoofd!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dito!Ik was echt De Faalhaas van gym! Richting De Bok sprinten en dan op het laatste moment beslissen dat het het toch niet waard is en dan in de rem springen, dat soort dingen! Held die ik ben!
Maar no worries hoor Muis, als je niet al bij Greys op schoot zat zou ik naast je zitten![]()
Totally. Way.
Het is een mooi lijstje zelfs. De indische cake kan net.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:58 schreef Laureline het volgende:
Lijstje:
O: frambozen magere yoghurt, jus
T: half uur crosstrainer
T: plak indische cake
L: geroosterde boterham gekookt ei
T: peer en yoghurt
T: cashewnootjes en mandarijnen
D: rundertartaartje en groene kool
T: straks nog kwark
Ik dacht dat ik heel veel had gegeten vandaag, maar als ik dit zo zie valt het ineens heel erg mee!
Ik ook!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Das goed!! dan wil ik dit keer wel nog meer massagegedoetjes
Dat kan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dito!Ik was echt De Faalhaas van gym! Richting De Bok sprinten en dan op het laatste moment beslissen dat het het toch niet waard is en dan in de rem springen, dat soort dingen! Held die ik ben!
Maar no worries hoor Muis, als je niet al bij Greys op schoot zat zou ik naast je zitten![]()
Totally. Way.
Ik heb een liefde-aanval! Ik weet niet of het van de wodka komt, maar I laf joe big time!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik mis jou ook om me heen. Jij bent healthwise mijn lievelingste.
En die andere puppel sloeries ook. Maar de 11 is al dichtbij. En volgende maand gaan we de komst van de lente vieren met peking eend en dimsums van Sjorsjina.
Loensen is mysterieus.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:59 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb een lui ook en als ik moe ben loenst die ook.
Het minne is dat dat luie oog de rest van m'n lichaam heeft aangetast in lui zijn, das kut.
Ik heb het idee dat dit topic dan ook met een recordsnelheid gaat!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
There's no way dat ik deze reeks ooit nog ga kunnen volgen als ik dadelijk weer aan het werk ga
Who cares waar het vandaan komt!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb een liefde-aanval! Ik weet niet of het van de wodka komt, maar I laf joe big time!!
Ik wel!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:02 schreef conleche het volgende:
Ik werd dan wel weer wel als (een van de) eerste gekozen met sport. Maar ik speel weer geen piano.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |