Volgens diverse klassieke denkerds was het zelfs een teken van Grote Schoonheid! Fo' real!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Loensen is mysterieus.
Embrace it, neen!
Oxytosine, the love-drug. Dat spul komt vrij als je verliefd bent of als je borstvoeding geeft, meteen houd je van iedereen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb een liefde-aanval! Ik weet niet of het van de wodka komt, maar I laf joe big time!!
Vooral apenkooi was sneu. Ik kon niet in de touwen klimmenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volgens diverse klassieke denkerds was het zelfs een teken van Grote Schoonheid! Fo' real!
En aan verdere gym-anekdotes ga ik niet beginnen want er zijn erbij die te tragisch zijn om te herleven(tragisch als in: OMG wat triest!)
En viking: deal, harrr!
Ik ook, maar dat kwam omdat ik vroeger helemaal net een ventje was. Sterk en retesnel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:02 schreef conleche het volgende:
Ik werd dan wel weer wel als (een van de) eerste gekozen met sport. Maar ik speel weer geen piano.........
Nou Co, leg maar eens uit!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Oxytosine, the love-drug. Dat spul komt vrij als je verliefd bent of als je borstvoeding geeft, meteen houd je van iedereen.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Oxytosine, the love-drug. Dat spul komt vrij als je verliefd bent of als je borstvoeding geeft, meteen houd je van iedereen.
Dito!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vooral apenkooi was sneu. Ik kon niet in de touwen klimmen
ik dan weer andersom welquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:02 schreef conleche het volgende:
Ik werd dan wel weer wel als (een van de) eerste gekozen met sport. Maar ik speel weer geen piano.........
Ow, sielugggggquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dito!![]()
Da's trouwens ook zo wat. Mensen zeiden altijd tegen mij: "Jamaar, jij kunt goed tekenen, dat kan ik weer niet!" en dan dacht ik: "Ja, maar als jij een harkpoppetje tekent sta je lang niet zo erg voor lul als wanneer ik weer eens een basketbal vang met m'n neusbrug
"
Ik werd als eerste gekozen met sport, ik speel piano en gitaar, maar ik kan weer geen cadeautjes in pakken of binnen de lijntjes kleuren.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:02 schreef conleche het volgende:
Haha ja precies!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dito!![]()
Da's trouwens ook zo wat. Mensen zeiden altijd tegen mij: "Jamaar, jij kunt goed tekenen, dat kan ik weer niet!" en dan dacht ik: "Ja, maar als jij een harkpoppetje tekent sta je lang niet zo erg voor lul als wanneer ik weer eens een basketbal vang met m'n neusbrug
"
Ik weet niet of dat nog onder de categorie 'normaal' valt hoor Co, als je de Koek borstvoeding geeftquote:
En als je klaar komt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik welquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha ja precies!
Alleen was/ben ik ook niet goed in tekenen
Ik was goed in taal en rekenen, maar daar maak je niet de blits mee op het schoolplein![]()
Nee, geen idee, maar met dat budget, kan je een knap fietsje op de kop tikken me dunkt!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hou van mij
Uhmm advies gevraagd: Ik heb een budget voor een fiets van 1500 E maar ik wil er wel mee kunnen toeren en hij moet ook mee te racen zijn.. iemand een idee??
Kortom wij hadden allemaal een hekel aan jou op het schoolpleinquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik werd als eerste gekozen met sport, ik speel piano en gitaar, maar ik kan weer geen cadeautjes in pakken of binnen de lijntjes kleuren.
That expains itquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:07 schreef SHE het volgende:
En als je klaar komt.
Ik kan eigenlijk niets van wat je daar opnoemt!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik werd als eerste gekozen met sport, ik speel piano en gitaar, maar ik kan weer geen cadeautjes in pakken of binnen de lijntjes kleuren.
Ja daag, we gaan niet naar Den Draeckquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nog onder de categorie 'normaal' valt hoor Co, als je de Koek borstvoeding geeft![]()
@Mo: ik ook! Ik ook! Ik ook!
Lekker weer rattenvlees eten bij den Draeck!
Ja de leraren vonden me gewéldig maar mijn klasgenootjes vonden me maar een streber.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wel.
Altijd als er iets in het Engels opgeschreven moest worden werd moi aangesproken in groep 8.
Ik was ook nog eens behoorlijk populair op school.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Kortom wij hadden allemaal een hekel aan jou op het schoolplein
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja de leraren vonden me gewéldig maar mijn klasgenootjes vonden me maar een streber.
En toen ik doof werd keerden ze zich tegen me omdat ze dachten dat ik het verzon om aandacht te trekken![]()
Good times!
Tsja ochquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]SRSLY!
.
Maffe klasgenoten had jij.
Die van mij wilden m'n hoorapparaatje altijd even in hebben, maar dat leek me niet zo'n goed idee.
Ik had ook een vriendinnetje dat haar beugel wel eens uitleendequote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tsja ochik ben uiteindelijk degene die een universitaire opleiding doet dus
En ieuw! Het lijkt mij nogal ranzig om je hoorapparaat uit te lenen
Wel met iets lekkers er op he?quote:
Ja dat deden wij in groep zes ook, beugels van paperclips.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had ook een vriendinnetje dat haar beugel wel eens uitleende.
En daarna ging ik zelf beugels maken van paperclips.
Dacht ik ook net aan jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel met iets lekkers er op he?
Anders is het zo saai als avondeten!
Dit topic is in anderhalf uur gewoon weer bijna vol!
Do I ever?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dacht ik ook net aan ja.
Ga je nu weer alleen maar zinnige dingen zeggen?.
Dan zetten we 'm op volgende week. Streef je gekquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik ook! Heb ik weer een streefdatum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |