GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAALquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:25 schreef Etcetera het volgende:
Da's op tijd thuis komen
Volume vol open![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:07 schreef MaJo het volgende:
na een goede avond voel ik me nu weer flink beroerd. Word zelfs pas net wakker
![]()
ik ga de komende dagen alles afzeggen en nu echt eens uitzieken
Ik ben helemaal overgeflexelereerd.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Flexe jaarwisseling gehad iedereen?
Wat hebben jullie gedaan?quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:50 schreef Soempie het volgende:
Wiebel en ik hebben het niet zo laat gemaakt. Ben om 6 uur nog even wakker geworden van een vriend die binnen kwam strompelen vanuit de stad.Toch waren we alle drie voor de middag al op.
1 januari telt echt welquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:14 schreef Soempie het volgende:
'jamaar, 1 januari telt nog niet!'
Heb niet echt goede voornemens maar ik wil wat beter op mezelf gaan letten. Doorgaan met minder alcohol (beste beslissing ooit!), het rustiger aan doen en beseffen dat het leven nog niet zo slecht isquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:12 schreef Soempie het volgende:
Wat waren de goede voornemens hier eigenlijk? Van jullie?
Die had ik niet verwacht.quote:
Welnee, dan zit je nog met de hapjes van de 31e.quote:
nee dat valt wel mee hoorquote:
Yupquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:35 schreef wyccie het volgende:
Is ze gelovig?
Ah, dan heeft ze groot gelijk. Het zou wel lief zijn als je rekening gaat houden met haar.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Probeer dat te vervangen door lieve scheldwoordjes, zoals "Flap!" in plaats van...
Dat kun je niet met 'kracht' zeggen: "Jeminee!"quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
"Jeminee" floept bijna net zo lekker, MaJoGewoon de omgeving negeren als ze gniffelen
Mijn favoriete vloeken:quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:25 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera vloekte ook als een bootwerker
Geloof dat het tegenwoordig wel meevaltBen er een beetje op gaan letten.
Heb verder geen goede voornemens. Ja, afstuderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verhip werkt toch minder lekkerIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
That's 70 Show stylo:quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat kun je niet met 'kracht' zeggen: "Jeminee!"![]()
Doe dan iets als: JA HOOR!
Er is wel werk, maar misschien dat iets vinden wat je interessant vindt lastig wordt. Maar McDonald's zoekt altijdquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:28 schreef Etcetera het volgende:
Waar ik overigens meer en meer tegenop zieTen eerste dat onderzoeksrapport/scriptie ding en dan ook nog eens werk vinden. Nu. Met economische crisis, stijging werkloosheid en weet ik veel wat nog meer
![]()
Ja dat weet ik welquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er is wel werk, maar misschien dat iets vinden wat je interessant vindt lastig wordt. Maar McDonald's zoekt altijd
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn favoriete vloeken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enIk houd het alleen op drie- en vierletterwoorden en andere scheldwoorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verhip werkt toch minder lekker
De woorden 'faalhaas', 'prutser' en 'lutser' heb ik verder ook overgenomen in het dagelijks gebruik en de verwensing 'Ga kersen plukken' gebruik ik sinds Riccardo Riccò betrapt werd op CERA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En ik gooi wel eens met vrouwelijke lichaamsdelen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Hier hetzelfde, ik zeg ook erg vaak Jezus en probeer daar toch mee te minderen. Wat Majo zegt is voor mij eigenlijk ook de reden. En ik vind het sowieso niet echt mooi staan eigenlijk om keihard gvd te roepen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vloek ook echt als een bootwerkerProbeer dat te vervangen door lieve scheldwoordjes, zoals "Flap!" in plaats van... nahja, oke, maar meestal wordt ik uitgelachen. Vooral mijn rijlerares vindt het hillarisch
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:39 schreef Etcetera het volgende:
Favoriete scheldwoord:Bij mij maakt het niet zoveel uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En ik gooi wel eens met vrouwelijke lichaamsdelen
Ik heb trouwens een nieuw spelletje gelanceerd op MEN.
Soepgroente, eventueel vooraf gegaan door zak vind ik ook wel een leukequote:Op donderdag 1 januari 2009 21:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Droeftoeter en zak hooi gebruik ik vaak
quote:Kom pak je lasso maar
Zo vangen cowboys indianen
We rijden over prairies
Steeds op zoek naar avontuur
Heb jij me gevangen
Dan geef ik me over
Sterf ik aan de totempaal
Kom pak je lasso maar
En vang me helemaal
Oh ja, met het fantastische rijmschema "Dit is een dans uit de States, iedereen doet die daar nog steeds"quote:
Ja maar het ritme is zo lekkerquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh ja, met het fantastische rijmschema "Dit is een dans uit de States, iedereen doet die daar nog steeds"
Ik heb nu dit aan, die is bijna afgelopen
Te veel oliebollen gegeten?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
jeziepees, ik ben me toch melig
Door welke van de clipjes kwam dat?quote:
PP kent Ets, MaJo, Nem, PS en mij uit het maffiaspelquote:
God, ik wou dat m'n vriend dat kon zeggenquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:34 schreef PrincePolly het volgende:
Ey goed kerel. Morgen weer eens werken voor het eerst sinds een week of 3 (en bij een nieuwe werkgever)
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Droeftoeter en zak hooi gebruik ik vaak
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ook wel woorden die door mij gebezigd worden: boefje, vlegel en belhamel
Wat zijn jullie lief. Dat zijn koosnaampjes, geen scheldwoorden.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en schavuit niet te vergeten.
Dat gaat nog een productief jaar worden danquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:04 schreef MaJo het volgende:
Meuning
gisteren om 10 uur gaan slapen toen ik net 4 uur wakker was. Heb nu 30 uur van de 35 uur in 2009 geslapenen nog steeds hartstikke moe
2 januari vrij nemen en je zou vier dagen weekend hebben gehadquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan ben je denk ik een van de weinige vandaag.
Ik had de 30ste besloten dat ik vandaag geen zin zou hebben. En dat klopt.
Zijn er hier vandaag nog meer mensen die moeten werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet kunnen waarderen
Zak hooi vind ik ook prachtig![]()
Pe en Rinus zijn legendarischquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben gisteren naar het nieuwjaarsfeestje van de gemeente Groningen geweest, elk jaar hier in de Oosterpoort, en ik heb zo gelachener was een show van Voorheen de bende mit Pazzipanten, een formatie met o.a. Rooie Rinus en Pe Daalemmer (
) Etc, ken jij die?
Ze deden een liedje wat blijkbaar al een hit was, maar zo droog......:
is het familie van je?quote:
Je zou bijna denken dat er een limiet aan slapen zit hequote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou het een beetje proberen te verdelen over de dag MaJoje kunt ook teveel slapen natuurlijk.
Gewoon over een paar uur weer een tukje gaan doen, kijken hoe je je daarna voelt
Maar heel goed dat je je werk afzegt en je feestje... Ziek hebben ze ook niks aan je he.
anders kan je dit toch niet mooi vinden?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:39 schreef Etcetera het volgende:
Man wil HIV-test voor mannen die zijn vrouw volblaften Oh my oh my
[..]niet dat ik weet
Hoezo?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
anders kan je dit toch niet mooi vinden?
Doet me hier aan denkenquote:
ik zou sowieso voor Stuur gaan.... is goedkoper volgens mij, maar ik weet niet of die in de buurt zitten?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:12 schreef Etcetera het volgende:
Iemand ervaring met het huren van een bestelbusje bij Europcar?
Da's wel jammerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:22 schreef iamredleader het volgende:
Nemo is nog niet gedraaid
Op zich geen probleem, er is nog genoeg tijd, maar het is jammer, want dan waren we weer "een stapje dichterbij"
Zal eens prijzen vergelijjkenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
ik zou sowieso voor Stuur gaan.... is goedkoper volgens mij, maar ik weet niet of die in de buurt zitten?
Europcar heb ik volgens mij ook wel eens gedaan, geen problemen gehad, prima auto's meestal
Wieso?
Het kindje dat hier geboren is, woog 1806 gramquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:25 schreef iamredleader het volgende:
Oh, en de baby is een tikkeltje kleiner dan gemiddeld, maar verder netjes qua grootte. Dus naar alle waarschijnlijkheid geen baby van 6,5 kilo
Achossie...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:32 schreef LadyBlack het volgende:
Het kindje dat hier geboren is, woog 1806 gram![]()
![]()
Zo sneu, een foto van het jochie in de couveuse, met een enorme klomp verband om zn arm zodat ie niet aan het infuus kon komen
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:30 schreef iamredleader het volgende:
Ik zeg: flinke bestelbus doen, A-team style volladen met mensjes en leuke video's van maken tijdens CZ
Ik zal eens kijken of ik nog fotos kan vinden van onze roadtrip naar Slovenië en van een rit naar Wacken in Duitsland. Allebei met een gehuurde sprinter waar we alle spullen zo ingeflikkerd haddenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens foto's gemaakt van het vervoer van een stuk of 4 banken over het CZ terrein in Biddinghuizen![]()
In een Renault Express, 2 banken in de laadbak, 2 banken op het dak en gassen
En ik heb vorig jaar op de terugweg een foto gemaakt van Het Nerdste Hectometerpaaltje van Nederland: 133,7
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:36 schreef Etcetera het volgende:
En ik heb vorig jaar op de terugweg een foto gemaakt van Het Nerdste Hectometerpaaltje van Nederland: 133,7
Moet direct denken aan Mr. Beanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens foto's gemaakt van het vervoer van een stuk of 4 banken over het CZ terrein in Biddinghuizen![]()
In een Renault Express, 2 banken in de laadbak, 2 banken op het dak en gassen
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:45 schreef iamredleader het volgende:
meterkast vraag
speciaal voor TradeMarkie
Foto gevondenquote:
Dit is tot nu toe de 1337tste post van 2009quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:51 schreef Etcetera het volgende:
Foto gevonden![]()
En het was niet vanaf CZ maar de terugweg vanaf een feestje in Oss
[ afbeelding ]![]()
Eén van de bijwerkingen van zwanger zijn, zeker.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:00 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga douchen, want mijn vrouw zet "Verbotene Liebe" op
Wat is er met de eerste twee pogingen gebeurd?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:08 schreef MaJo het volgende:
Ik ga een derde poging ondernemen om in bad te gaan![]()
En ja, nog steeds wakker!
Bij de eerste twee keer ging ik toch nog even achter de computer hangen. Zoals nu dusquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat is er met de eerste twee pogingen gebeurd?
Waarom hebben andere mensen het altijd zo druk met weet ik wat en heb ik nooit iets te doen, ben ik nou gewoon saai?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij de eerste twee keer ging ik toch nog even achter de computer hangen. Zoals nu dusmaar nu loopt het bad
en ik wil eigenlijk gewoon slapen
Ik doe ook al 2 weken niks hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarom hebben andere mensen het altijd zo druk met weet ik wat en heb ik nooit iets te doen, ben ik nou gewoon saai?
Ik denk dat ze met achter de computer hangen niet iets nuttigs bedoelde, maar gewoon wat jij en ik nu ook doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:39 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom hebben andere mensen het altijd zo druk met weet ik wat en heb ik nooit iets te doen, ben ik nou gewoon saai?
Ik zat gewoon te surfen op fok en spelletjes op zylom te spelen hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Studeren wat is dat?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met achter de computer hangen niet iets nuttigs bedoelde, maar gewoon wat jij en ik nu ook doen.
En hoef jij nooit te studeren?
Join the clubquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Studeren wat is dat?![]()
Maar had het meer over het algemeen, soempie en majo vooral posten altijd dat ze het veel te druk hebben met van alles en nog wat en dan voel ik me vergeleken met hun toch redelijk saai
Jij bent dan ook minder vaak ziek. En geen stress.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:55 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar had het meer over het algemeen, soempie en majo vooral posten altijd dat ze het veel te druk hebben met van alles en nog wat en dan voel ik me vergeleken met hun toch redelijk saai
Niks doen is gezondquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent dan ook minder vaak ziek. En geen stress.
Stress komt voort uit het te druk hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Preciesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ils een franse horror film, dacht eerst bah frans maar vond het het kijken zeker waard, en kon het ook niet laten om tegen de tv te pratenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:35 schreef wyccie het volgende:
Wat was die Franse film, Yuri?
Nee, van Duits zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:12 schreef wyccie het volgende:
Eén van de bijwerkingen van zwanger zijn, zeker.
Daarom praat ik ook tegen de tv omdat ik het beter denk te weten dan de mensen in de film/seriequote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Als ik praat tegen voorwerpen is het meestal omdat ze niet doen wat ik wil
True thatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Als ik praat tegen voorwerpen is het meestal omdat ze niet doen wat ik wil
and thatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Daarom praat ik ook tegen de tv omdat ik het beter denk te weten dan de mensen in de film/serie
Een LSD-trip ofzo?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb al een keer het raam open gehad om m'n pc eruit te flikkeren, maar me toch nog bedacht
Nee, blinde woedequote:
Alsof je daar omheen konquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:23 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ot_Her___.html?p=3,1
'toevalligerwijs gefotografeerd'
uh-huh... sure
Ja, ging vrij aardig, een dag later mocht iedereen er gewoon op namelijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:22 schreef wyccie het volgende:
Mark, heb je nog geschaatst? Kinderen gaan tot 12 jaar, jij zegt dat je een tweeëige eenling bent, klaar.
Gefeliciteerdquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
*moppert iets over mensen die afspraken niet nakomenWe hebben die laatste repetities verdomme echt nodig
*
Heeeey![]()
Merciquote:
babytjesquote:
Quod nunc? PP, waarheen zijt gij verdwaaldquote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Onze kat ligt naast me te slapen, kreeg ineens jeuk, tolde 3 keer in paniek om zn as, al bijtend in zn eigen lijf, staarde even verward voor zich uit en ligt nu weer te slapen, dom beest
Zekerquote:
Gewoon hopen dat ie rechtdoor blijft gaan, dan is er niks aan de handquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Lost![]()
![]()
![]()
Er komt een verstandskies door. Auch
Ik keek er altijd naar maar niet meerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zeker
Wie keek er hier ook weer allemaal Lost? Ik ben nu bezig in seizoen 2 en voel me toch redelijk dom dat ik het nooit eerder heb gevolgdSuperspannend!!!
Ja hij loopt volgens mij goed, al is er nog maar één hoekje door. En dat deed stiekem al best wel pijn...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gewoon hopen dat ie rechtdoor blijft gaan, dan is er niks aan de hand
De mijne gaan er volgende week uitquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Lost![]()
![]()
![]()
Er komt een verstandskies door. Auch
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gewoon hopen dat ie rechtdoor blijft gaan, dan is er niks aan de hand
Dat is ook weer zo,bij mij heeft ie er een bevrijd door tandvlees weg te snijden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De mijne gaan er volgende week uit
[..]Het paste goed bij mij, maar ik kon er niet goed bij met poetsen en daardoor kreeg ik er gaatjes in.
verstandskiezen
Dat had ik dus ook een half jaar geleden, toen heeft de tandarts het tandvlees weggesneden, of eigenlijk weggebrand.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar eh, als ik dat zo voel ben ik bang dat ik mn mond niet meer dicht kan doen als ie eenmaal door is![]()
Waar/wie heb je dat ontfutseld?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kom er net achter dat het ontfutselen is!
En niet ontfrutselen
Moet jij niet slapen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:12 schreef MaJo het volgende:
Ik zag net mijn vroegere beste vriend in een reclame langskomenmoet echt weer eens contact met hem opnemen
kijk nu naar Silence of the Lambs. Moet eigenlijk studeren maar fuck that
Aan wie is het dan altijd nogquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Waar/wie heb je dat ontfutseld?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Aan wie is het dan altijd nog
Maar het was de spellingschecker van word die me op de vingers tikte!
Orphin up your guards?quote:
quote:Wie moet je zijn
En wat moet je doen
Voor je naam op een straat of een plein of een plantsoen
Hoe groot moet je zijn
Hoe dood moet je zijn
Voordat je naam op een straatnaambordje komt te staan
geen idee of het daarin voorkomt, gaat over het stukje dat ie leraar isquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:52 schreef Etcetera het volgende:
Ben het nog niet tegengekomenHeb Het Gelijk van de Koffietent aanstaan
Midden-oosten lijk mij met geen enkele temperatuur prettigquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:20 schreef wyccie het volgende:
Doe Nem dan de groeten.
Dacht dat je het wel wat warmer zou hebben. Midden-Oosten in de winter lijkt me wel prettig.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag bij de training iets meegemaakt wat toch wel een tikje awkward was...
In het trainingslokaal staat voor iedereen een pc, ook een voor de trainer. De trainer kan met een druk op de knop het beeld bij iedereen overnemen, zodat het beeld van de pc van de trainer op iedereens beeldscherm is. Tof systeempje.
Nu had ik me eerder in de training verveeld en had een crappy leeuw getekend in Paint. Tijdens de training zou ik iets laten zien (want mijn programma was eerder opgestart dan de rest). Het leek me dus handig om Paint te sluiten, zodat niet iedereen zou zien wat ik aan het uitspoken was.
Juist op dat moment zag ik mijn tekening ook op de twee pc's naast me... blijkt dat fancy systeem vanaf elke willekeurige trainingscomputer te kunnen werken, waardoor iedereen ineens mijn gepainte leeuw zag. Snel geminimaliseerd maar later heeft toch iedereen die tekening gezien
Beter dan als je porno aan het kijken wasquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In het trainingslokaal staat voor iedereen een pc, ook een voor de trainer. De trainer kan met een druk op de knop het beeld bij iedereen overnemen, zodat het beeld van de pc van de trainer op iedereens beeldscherm is. Tof systeempje.
Nu had ik me eerder in de training verveeld en had een crappy leeuw getekend in Paint. Tijdens de training zou ik iets laten zien (want mijn programma was eerder opgestart dan de rest). Het leek me dus handig om Paint te sluiten, zodat niet iedereen zou zien wat ik aan het uitspoken was.
Juist op dat moment zag ik mijn tekening ook op de twee pc's naast me... blijkt dat fancy systeem vanaf elke willekeurige trainingscomputer te kunnen werken, waardoor iedereen ineens mijn gepainte leeuw zag. Snel geminimaliseerd maar later heeft toch iedereen die tekening gezien
Dat wou ik net zeggen. Een leeuw is toch niet iets om je voor te schamen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:25 schreef Yurithemaster het volgende:
Beter dan als je porno aan het kijken was
Dan was het gelijk ontslag geweestquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Beter dan als je porno aan het kijken was
Mijn Paint-skills zijn niet de beste in de wereld, en het laat de trainer gelijk zien dat je een slechte tekening maken belangrijker vond dan naar hem luisteren. Echt netjes vind ik dat niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat wou ik net zeggen. Een leeuw is toch niet iets om je voor te schamen?
inderdaadquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat wou ik net zeggen. Een leeuw is toch niet iets om je voor te schamen?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
My daughter recently came to visit me covered in scars. She told me that her husband had beaten the hell out of her. Well i certainly wasn't having this, so i took her to a room and kicked the absolute shit out her. I sent her back with a letter reading:
"Since you have assaulted my daughter, i thought it was only right for me to assault your wife, now we're even"
Lijkt me lekkerquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:36 schreef MaJo het volgende:ik word weer net wakker
vandaag moet ik weer flink aan de studiebeetje jammer dat ik me alleen maar zieker voel
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
-verhaaltje-
quote:De webpagina op http://members.ziggo.nl/(...)/ is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres
* Etcetera heeft ziggoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:24 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft iemand hier heel toevallig ZIggo en kan diegene me misschien vertellen of hij/zij wel bij de webspace kan komen?Ik krijg de melding:
[..]
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
* TM heeft ziggo
* TM heeft nog nooit een poging gedaan tot toegang krijgen tot webspace
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:26 schreef Etcetera het volgende:
* iamredleader heeft ziggo
* iamredleader heeft nog nooit een poging gedaan tot toegang krijgen tot webspace
Ik sluit het niet uitquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:14 schreef wyccie het volgende:
Hee, heb je Cobra4 nog gezien?
Ik denk niet dat Nem bij de gezellige mensen van defensie mocht komenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:14 schreef wyccie het volgende:
Hee, heb je Cobra4 nog gezien?
Ik zat bij andere gezellige mensenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Nem bij de gezellige mensen van defensie mocht komen
Nee, we hebben Guitar Hero gespeeld. Wát een vet spelquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:28 schreef wyccie het volgende:
Damn, zie je dat je best Singstar had kunnen doen!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zat bij andere gezellige mensen
Bij de grens zijn we trouwens gestopt bij het Bierparadijs. Hier de bierbon:
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag geschaatst op natuurijs en nu zo rozig als de pest.
Het kraakte behoorlijk hier en daar en aangezien mijn knie niet echt meewerkte heb ik het maar zo'n 25 minuten volgehouden. Daarna aan de kruidenbitter en gluhwein gegaan...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wauwik was ook gevraagd door iemand om vandaag mee te gaan maar ik durfde nog niet
Ardennen inderdaadquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Hetl lijkt het Alhambra wel met al die krullen op het hout.
Mooie plaatjes vanuit, neem ik aan, de Ardennen...
Wat is er met Barney? Kan 'ie weer iets heel bijzonders winnen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:44 schreef MadMaster het volgende:
www.sbs.nl is bezweken onder Barney...
Barney heeft een 9 darter gegooid op het WKquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is er met Barney? Kan 'ie weer iets heel bijzonders winnen?
En hoe was de O&N van de SC-ers?
Nee, ik krijg gewoon uurloon.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:22 schreef MaJo het volgende:
Jeetje B. dat is met recht een baaldagdoe je wel een beetje rustig aan?
en ik neem aan dat de slager dan niet verdient, of werken jullie op provisiebasis?
Dat hadden wij op de ruit zitten. Maar deze is nog wel mooier!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
Hier trouwens een natuurfenomeen waar we hier in Nederland een puntje aan kunnen zuigen.
Zo zagen onze traptreden er eergisteren uit --> ijsbloemen.
Echt enorm mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, en dat is natuurlijk terug te kijken op sbs.nlquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Barney heeft een 9 darter gegooid op het WK
Hehe ja dat heb ik ook een keer gehad. Dan heb je er ook gewoon niets meer mee.quote:O&N was rustig bij EtcieBij m'n zus geweest, waren wat vrienden van haar - vroegere vrienden van mij - en we konden merken dat ik echt niet meer in de groep zit
En later door naar een van de barmannen van onze stamkroeg, was wel gezellig.
Ja in eerste instantie dachten we dat het gewoon in de trap zat maar dat we het niet gezien hadden. Maar met krabben ging het er gewoon afquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, ik krijg gewoon uurloon.
[..]
Dat hadden wij op de ruit zitten. Maar deze is nog wel mooier!
Staat volgens mij ook wel op youtubequote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, en dat is natuurlijk terug te kijken op sbs.nl
Wat heeft 'ie gewonnen? Geld of een auto?
[..]
Hehe ja dat heb ik ook een keer gehad. Dan heb je er ook gewoon niets meer mee.
Wij hebben nog een polonaise gedaan door de schapenstal. Overigens 's nachts naar een geweldige sterrenhemel gestaard. Compleet donker, geen lampje te vinden dus heel goed te zien. Maar koud
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Staat volgens mij ook wel op youtubeEn ik meen van 20.000 euro
Ja, een van de meiden kwam binnen en ik kon gewoon merken dat ze iets had van: wat moet jij hier nouNou ja, boeiend
Ja, met 7 man/vrouwquote:Polonaise![]()
Ja was echt fijn even een weekje weg en dan met een mooi feestje tussendoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:11 schreef MaJo het volgende:
NemWow wat ziet dat er mooi uit
Tof dat je zo'n goed oud en nieuw hebt gehad
Echt waar?quote:Mijn oud en nieuw was minder, ik ben potjandorie weer ziek
Nieuw goed voornemen?quote:En dit keer heb ik echt alles afgezegd
Gewoon terugtrekkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:19 schreef Etcetera het volgende:
Er zit een irritant spiertje bij m'n wenkbrauw te trekken
Klinkt ook geweldigquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja was echt fijn even een weekje weg en dan met een mooi feestje tussendoor
Ontsteking van de dikke darm, of een wat sjiekere term: Colitis ulcerosaquote:Echt waar?![]()
Was ist los?
Absoluutquote:Nieuw goed voornemen?
We hebben trouwens nog even de Lush in Luxemburg aangetikt maar niets gekocht
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:27 schreef MaJo het volgende:
En ik ga trouwens bij de dokter een check vragen voor mijn darmen. Heb nu al een jaar vrijwel altijd diarhee (spelling?) maar dat wordt steeds maar weggewuifd. En nu dus een ontsteking, dat is toch niet normaal? Heb sowieso al PDS maar ben bang dat er nog iets anders is. Ik loop nu al veel te lang te kwakkelen gewoon
Zo, lekker danquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt ook geweldig
[..]
Ontsteking van de dikke darm, of een wat sjiekere term: Colitis ulcerosaZit nu aan de antibiotica maar het helpt nog weinig. Heb al een paar dagen koorts en ben zo vreselijk moe. Van de eerste 36 uur van 2009 heb ik er 30 geslapen
Werd om 18u wakker op nieuwjaarsdag (terwijl ik om 2 uur was gaan slapen!) en ben om 22u er weer ingegaan, om vervolgens gister om 14u weer wakker te worden
Ik ben gewoon helemaal kapot...
[..]
Werkt de truuk van vorige keer niet meer dan?quote:AbsoluutHeb 2 dagen werk afgezegd en een feestje. Heb bijna alleen maar liggen slapen maar moet nu eigenlijk heel hard aan mijn studie. Maandag moet ik de herkansing van mijn SPSS opdracht inleveren, als ik die niet haal mag ik niet verder met het vak
Dezelfde dag heb ik tentamen voor hetzelfde vak. Erg logisch, want als ik de opdracht niet haal dan mag ik dat tentamen niet eens doen
Ik focus me nu dus vooral op de opdracht, kan altijd nog een herkansing van het tentamen maken. Maar dan moet dat stomme SPSS wel werken
Heeft waarschijnlijk ook heel erg te maken met het feit dat je jezelf helemaal uitput, wellicht niet goed eet en nog meer van dat soort ongein. Dat in combinatie met de rest lijkt me niet echt handigquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:27 schreef MaJo het volgende:
En ik ga trouwens bij de dokter een check vragen voor mijn darmen. Heb nu al een jaar vrijwel altijd diarhee (spelling?) maar dat wordt steeds maar weggewuifd. En nu dus een ontsteking, dat is toch niet normaal? Heb sowieso al PDS maar ben bang dat er nog iets anders is. Ik loop nu al veel te lang te kwakkelen gewoon
Ik heb sowieso het gevoel dat de dokter me niet echt serieus neemt. Een vriendin van me heeft candida gehad (dat is naast een schimmelinfectie ook een schimmel in de darmen). Ze had precies dezelfde symptomen als ik: afvallen, last van buikpijn, diearhee, en verschrikkelijk moe. Toen ik aan de dokter vroeg of ik dat kon hebben zei hij "nee dat kan niet". Nou lekker danquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:28 schreef Etcetera het volgende:
Armpijpen waar je niet blij van wordt![]()
[..]
Gelijk heb jeEn je niet laten afschepen, dit kan niet echt gezond zijn lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |