abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64479918
quote:
A Canadian man is urging others who may have slept with his Thai stripper ex-wife to get tested for the HIV virus after she passed it on to him, according to a report in the Toronto Sun.

"I know there were other men she slept with," Percy Whiteman told the Sun on Sunday. "I am lucky that I was able to find out early."

Whiteman has presented no public evidence to back up his allegations that his former wife, Suwalee Imkhong, 39, had sex with other men.

Whiteman said learned her HIV status when she fell ill in 2004. She was convicted of criminal negligence causing bodily harm for infecting Whiteman with HIV and was sentenced to three years in jail in August 2007, the Sun reported.

Imkhong came to Canada in 1995 and was a dancer at the Zanzibar Tavern in Toronto until 2004. She married Whiteman in 1997. "She should have been deported a long time ago for what she's done to others," Whiteman told the Sun. "I don't think justice was fully served."

Imkhong faces deportation for having a criminal record and not being a Canadian citizen, the newspaper reported.

"She lied and she put someone's life at stake," Whitman said. "I've gotten a life sentence and I know there are others out there."
Bron: FOX NEWS

Wat een prutser zeg. Een Thaise vrouw importeren, als lustobject laten werken in een bar en dan het raar vinden dat blijkt dat anderen haar een veeg hebben gegeven.
  dinsdag 30 december 2008 @ 00:34:46 #2
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_64485994
quote:
Op maandag 29 december 2008 22:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Bron: FOX NEWS

Wat een prutser zeg. Een Thaise vrouw importeren, als lustobject laten werken in een bar en dan het raar vinden dat blijkt dat anderen haar een veeg hebben gegeven.
da kan helemaal niet
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_64488078
Halcon, waar haal je vandaan dat die man deze Thaise vrouw heeft geïmporteerd en in een bar aan het werk heeft gezet? Ik lees alleen dat ze in 1995 naar Canada kwam en pas in 1997 met deze man trouwde. Zit dus twee jaar tussen.
pi_64488153
Sowieso moet je als je het in een relatie onveilig gaat doen altijd testen!
pi_64488831
Ik vind het wel goed van die kerel, nobel.

Bro's before ho's.
  dinsdag 30 december 2008 @ 09:35:21 #6
52357 Lambiekje
pi_64490810
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 02:07 schreef Koewam het volgende:
Nooit maar dan ook nooit moet je laten testen op HIV. Wel op syfilis, Chlamydia of Gonorroe, maar op HIV nooit

Verdiep en snap waarom er onzin ziektes zijn.

[ Bericht 9% gewijzigd door Lambiekje op 30-12-2008 10:01:01 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 30 december 2008 @ 09:37:59 #7
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_64490848
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 09:35 schreef Lambiekje het volgende:
nooit maar dan ook nooit moet je testen
Jij als onvrijwillig geheelonthouder hebt er dan ook totaal geen behoefte aan, maar the rest of us...
Ik ga naar huis.
pi_64491002
Hij kan ook een half jaartje wachten totdat de incubatietijd voorbij is.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 30 december 2008 @ 10:00:52 #9
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_64491225
quote:

[..]

nooit maar dan ook nooit moet je laten testen op HIV. Wel op syfilis, Chlamydia of Gonorroe, maar op HIV nooit
Tell me why...
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 02:02 schreef Elfletterig het volgende:
Halcon, waar haal je vandaan dat die man deze Thaise vrouw heeft geïmporteerd en in een bar aan het werk heeft gezet? Ik lees alleen dat ze in 1995 naar Canada kwam en pas in 1997 met deze man trouwde. Zit dus twee jaar tussen.
Ze hoven toch niet meteen getrouwd te zijn?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:02:46 #10
52357 Lambiekje
pi_64491255
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:00 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Tell me why...
Virus mania en anders kijk hier
  Licht Ontvlambaar dinsdag 30 december 2008 @ 10:04:45 #11
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_64491289
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Virus mania
Ik wil geen linkje naar een boek op Amazon, ik wil dat jij me kort maar krachtig een reden geeft waarom je je niet op HIV zou moeten laten testen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_64491571
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_64491634
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:04 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik wil geen linkje naar een boek op Amazon, ik wil dat jij me kort maar krachtig een reden geeft waarom je je niet op HIV zou moeten laten testen.
Ook nieuwsgierig is.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_64491641
quote:
Leuk, maar hoe vaak?
pi_64491669
godzijdank heb ik alleen hun dochter gedaan....

Damn man, i looked dead right in the face
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:27:45 #16
52357 Lambiekje
pi_64491719
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:04 schreef Sjeen het volgende:

[..]

1. het zogenaamde virus bestaat niet. Er is geen wetenschappelijk publicatie die dat stelt. Het is nog NOOIT in een menselijk lichaam gespot.
2. het is eerder een anti-lichaam dat al een indringer heeft overwonnen.
3. het is NIET besmettelijk
4. Je hoeft geen HIV te hebben om toch AIDS te krijgen. Lage CD waarde is voldoende.
5. in elk land wordt je anders getest. Elke land hanteert zijn eigen CD-waarde. Zo'n CD-Waarde kan dagelijks al 500% flucturen.
6. HIV testers als Western Blot en ELIZA zijn nergens op geijkt. De bijsluiters stellen zelfs dat ze niet weten waar ze nu precies naar kijken.
7. Als je meerdere testen zal doen dan is het totale willekeur of je het hebt of niet.
8. Zwanger, verkouden, stresserig. Dan heb je nagenoeg 100% kans op HIV.
9. Doordat je de voorgeschreven medecijnen slikt krijg je juist AIDS. De beschreven bijwerkingen zijn precies de symptomen van AIDS.
10. Lijst van AIDS symptomen bevat aandoeningen wat geheel niets van doen heeft met immuun.
11. europa/vs is de verhouding man:vrouw 10:1 in Afrika is het 1:1
pi_64491773
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

1. het zogenaamde virus bestaat niet. Er is geen wetenschappelijk publicatie die dat stelt. Het is nog NOOIT in een menselijk lichaam gespot.
4. Je hoeft geen HIV te hebben om toch AIDS te krijgen. Lage CD waarde is voldoende.
5. in elk land wordt je anders getest. Elke land hanteert zijn eigen CD-waarde. Zo'n CD-Waarde kan dagelijks al 500% flucturen.
6. HIV testers als Western Blot en ELIZA zijn nergens op geijkt. De bijsluiters stellen zelfs dat ze niet weten waar ze nu precies naar kijken.
7. Als je meerdere testen zal doen dan is het totale willekeur of je het hebt of niet.
9. Doordat je de voorgeschreven medecijnen slikt krijg je juist AIDS. De beschreven bijwerkingen zijn precies de symptomen van AIDS.
10. Lijst van AIDS symptomen bevat aandoeningen wat geheel niets van doen heeft met immuun.
Ah, die mensen die daar met name in jaren 90 aan dood gingen waren eigenlijk allemaal aanstellers?
Dit geloof je toch zelf niet he?
pi_64491791
quote:

[..]

Nooit maar dan ook nooit moet je laten testen op HIV. Wel op syfilis, Chlamydia of Gonorroe, maar op HIV nooit

Verdiep en snap waarom er onzin ziektes zijn.

Tja dat kun je ook doen gewoon ontkennen dat iets er is.

Maar om op het onderwerp terug te komen je weet toch vantevoren dat zo'n hoer afgeneukt is (wordt) door anderen hoe stom ben je dan om er onbeschermd overhen te gaan.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:31:21 #19
52357 Lambiekje
pi_64491807
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:30 schreef vipergts het volgende:

[..]

Tja dat kun je ook doen gewoon ontkennen dat iets er is.

Maar om op het onderwerp terug te komen je weet toch vantevoren dat zo'n hoer afgeneukt is (wordt) door anderen hoe stom ben je dan om er onbeschermd overhen te gaan.
Dat is iets anders. Maar hiv zal ze niet hebben...
pi_64491831
quote:

[..]

En jij gaat nu deelnemen aan een Groningse sexparty om je gelijk te halen/bewijzen?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:36:40 #21
52357 Lambiekje
pi_64491917
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:30 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ah, die mensen die daar met name in jaren 90 aan dood gingen waren eigenlijk allemaal aanstellers?
Dit geloof je toch zelf niet he?
Wie zegt dat ze er aan dood gingen. Er is geen officiele lijst die dat bij houdt.
En daarnaast in de jaren 80 was het een opgedrongen homoziekte en nu nog steeds. Het is gewoon en verzwakt immuun door drugsgebruik en slaaptekort. Het heeft niets met een virus te maken.

San Francisco en New York wilde af van de ruige homos en bedachten GRID (nu bekend als AIDS).

Tevens was het meteen een leuk instrument om de jeugd die graag sekst te ondermijnen met sprookjes.
pi_64491979
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze er aan dood gingen. Er is geen officiele lijst die dat bij houdt.
En daarnaast in de jaren 80 was het een opgedrongen homoziekte en nu nog steeds. Het is gewoon en verzwakt immuun door drugsgebruik en slaaptekort. Het heeft niets met een virus te maken.

San Francisco en New York wilde af van de ruige homos en bedachten GRID (nu bekend als AIDS).

Tevens was het meteen een leuk instrument om de jeugd die graag sekst te ondermijnen met sprookjes.
Ik weet het niet hoor. Er zouden dan toch wel meer wetenschappers iets te vertellen hebben, of dokters of andere deskundigen?
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:39:59 #23
52357 Lambiekje
pi_64492018
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

En jij gaat nu deelnemen aan een Groningse sexparty om je gelijk te halen/bewijzen?
Waarom. Als de wetenschap al niet eens met een fatsoenlijk bewijs kunnen komen. En daarnaast.
HIV is de laatste ziekte die je kan oplopen van sex. Wat zei ik nu eerder. Chlamydia e.d. kan je wel oplopen.
pi_64492022
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dus half Afrika ligt te creperen door een collectieve waan van onderdrukte homosexualiteit, drugsverslaving en korte nachten?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_64492050
quote:

[..]

Zucht... ik zou zo graag op je reageren maar het is als schieten op mank wild. Het kan wel. Maar ik vreet zo een mank konijn toch niet op. Het zouden maar de symptonen zijn van de gekke koeie-ziekte. Of aids. Je weet het niet

(punt 1 : wat zijn dit dan: )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')