Bron: FOX NEWSquote:A Canadian man is urging others who may have slept with his Thai stripper ex-wife to get tested for the HIV virus after she passed it on to him, according to a report in the Toronto Sun.
"I know there were other men she slept with," Percy Whiteman told the Sun on Sunday. "I am lucky that I was able to find out early."
Whiteman has presented no public evidence to back up his allegations that his former wife, Suwalee Imkhong, 39, had sex with other men.
Whiteman said learned her HIV status when she fell ill in 2004. She was convicted of criminal negligence causing bodily harm for infecting Whiteman with HIV and was sentenced to three years in jail in August 2007, the Sun reported.
Imkhong came to Canada in 1995 and was a dancer at the Zanzibar Tavern in Toronto until 2004. She married Whiteman in 1997. "She should have been deported a long time ago for what she's done to others," Whiteman told the Sun. "I don't think justice was fully served."
Imkhong faces deportation for having a criminal record and not being a Canadian citizen, the newspaper reported.
"She lied and she put someone's life at stake," Whitman said. "I've gotten a life sentence and I know there are others out there."
da kan helemaal nietquote:Op maandag 29 december 2008 22:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bron: FOX NEWS
Wat een prutser zeg. Een Thaise vrouw importeren, als lustobject laten werken in een bar en dan het raar vinden dat blijkt dat anderen haar een veeg hebben gegeven.
Nooit maar dan ook nooit moet je laten testen op HIV. Wel op syfilis, Chlamydia of Gonorroe, maar op HIV nooitquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:07 schreef Koewam het volgende:
Sowieso moet je als je het in een relatie onveilig gaat doen altijd testen!
Jij als onvrijwillig geheelonthouder hebt er dan ook totaal geen behoefte aan, maar the rest of us...quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:35 schreef Lambiekje het volgende:
nooit maar dan ook nooit moet je testen
Tell me why...quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nooit maar dan ook nooit moet je laten testen op HIV. Wel op syfilis, Chlamydia of Gonorroe, maar op HIV nooit
Ze hoven toch niet meteen getrouwd te zijn?quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:02 schreef Elfletterig het volgende:
Halcon, waar haal je vandaan dat die man deze Thaise vrouw heeft geïmporteerd en in een bar aan het werk heeft gezet? Ik lees alleen dat ze in 1995 naar Canada kwam en pas in 1997 met deze man trouwde. Zit dus twee jaar tussen.
Ik wil geen linkje naar een boek op Amazon, ik wil dat jij me kort maar krachtig een reden geeft waarom je je niet op HIV zou moeten laten testen.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:07 schreef Koewam het volgende:
Ook nieuwsgierig is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik wil geen linkje naar een boek op Amazon, ik wil dat jij me kort maar krachtig een reden geeft waarom je je niet op HIV zou moeten laten testen.
Leuk, maar hoe vaak?quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:07 schreef Koewam het volgende:
1. het zogenaamde virus bestaat niet. Er is geen wetenschappelijk publicatie die dat stelt. Het is nog NOOIT in een menselijk lichaam gespot.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik wil geen linkje naar een boek op Amazon, ik wil dat jij me kort maar krachtig een reden geeft waarom je je niet op HIV zou moeten laten testen.
Ah, die mensen die daar met name in jaren 90 aan dood gingen waren eigenlijk allemaal aanstellers?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
1. het zogenaamde virus bestaat niet. Er is geen wetenschappelijk publicatie die dat stelt. Het is nog NOOIT in een menselijk lichaam gespot.
2. het is eerder een anti-lichaam dat al een indringer heeft overwonnen.
3. het is NIET besmettelijk
4. Je hoeft geen HIV te hebben om toch AIDS te krijgen. Lage CD waarde is voldoende.
5. in elk land wordt je anders getest. Elke land hanteert zijn eigen CD-waarde. Zo'n CD-Waarde kan dagelijks al 500% flucturen.
6. HIV testers als Western Blot en ELIZA zijn nergens op geijkt. De bijsluiters stellen zelfs dat ze niet weten waar ze nu precies naar kijken.
7. Als je meerdere testen zal doen dan is het totale willekeur of je het hebt of niet.
8. Zwanger, verkouden, stresserig. Dan heb je nagenoeg 100% kans op HIV.
9. Doordat je de voorgeschreven medecijnen slikt krijg je juist AIDS. De beschreven bijwerkingen zijn precies de symptomen van AIDS.
10. Lijst van AIDS symptomen bevat aandoeningen wat geheel niets van doen heeft met immuun.
11. europa/vs is de verhouding man:vrouw 10:1 in Afrika is het 1:1
Tja dat kun je ook doen gewoon ontkennen dat iets er is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nooit maar dan ook nooit moet je laten testen op HIV. Wel op syfilis, Chlamydia of Gonorroe, maar op HIV nooit
Verdiep en snap waarom er onzin ziektes zijn.
Dat is iets anders. Maar hiv zal ze niet hebben...quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:30 schreef vipergts het volgende:
[..]
Tja dat kun je ook doen gewoon ontkennen dat iets er is.
Maar om op het onderwerp terug te komen je weet toch vantevoren dat zo'n hoer afgeneukt is (wordt) door anderen hoe stom ben je dan om er onbeschermd overhen te gaan.
En jij gaat nu deelnemen aan een Groningse sexparty om je gelijk te halen/bewijzen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
1. het zogenaamde virus bestaat niet. Er is geen wetenschappelijk publicatie die dat stelt. Het is nog NOOIT in een menselijk lichaam gespot.
4. Je hoeft geen HIV te hebben om toch AIDS te krijgen. Lage CD waarde is voldoende.
5. in elk land wordt je anders getest. Elke land hanteert zijn eigen CD-waarde. Zo'n CD-Waarde kan dagelijks al 500% flucturen.
6. HIV testers als Western Blot en ELIZA zijn nergens op geijkt. De bijsluiters stellen zelfs dat ze niet weten waar ze nu precies naar kijken.
7. Als je meerdere testen zal doen dan is het totale willekeur of je het hebt of niet.
9. Doordat je de voorgeschreven medecijnen slikt krijg je juist AIDS. De beschreven bijwerkingen zijn precies de symptomen van AIDS.
10. Lijst van AIDS symptomen bevat aandoeningen wat geheel niets van doen heeft met immuun.
Wie zegt dat ze er aan dood gingen. Er is geen officiele lijst die dat bij houdt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ah, die mensen die daar met name in jaren 90 aan dood gingen waren eigenlijk allemaal aanstellers?
Dit geloof je toch zelf niet he?
Ik weet het niet hoor. Er zouden dan toch wel meer wetenschappers iets te vertellen hebben, of dokters of andere deskundigen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze er aan dood gingen. Er is geen officiele lijst die dat bij houdt.
En daarnaast in de jaren 80 was het een opgedrongen homoziekte en nu nog steeds. Het is gewoon en verzwakt immuun door drugsgebruik en slaaptekort. Het heeft niets met een virus te maken.
San Francisco en New York wilde af van de ruige homos en bedachten GRID (nu bekend als AIDS).
Tevens was het meteen een leuk instrument om de jeugd die graag sekst te ondermijnen met sprookjes.
Waarom. Als de wetenschap al niet eens met een fatsoenlijk bewijs kunnen komen. En daarnaast.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En jij gaat nu deelnemen aan een Groningse sexparty om je gelijk te halen/bewijzen?
Dus half Afrika ligt te creperen door een collectieve waan van onderdrukte homosexualiteit, drugsverslaving en korte nachten?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze er aan dood gingen. Er is geen officiele lijst die dat bij houdt.
En daarnaast in de jaren 80 was het een opgedrongen homoziekte en nu nog steeds. Het is gewoon en verzwakt immuun door drugsgebruik en slaaptekort. Het heeft niets met een virus te maken.
San Francisco en New York wilde af van de ruige homos en bedachten GRID (nu bekend als AIDS).
Tevens was het meteen een leuk instrument om de jeugd die graag sekst te ondermijnen met sprookjes.
Zucht... ik zou zo graag op je reageren maar het is als schieten op mank wild. Het kan wel. Maar ik vreet zo een mank konijn toch niet op. Het zouden maar de symptonen zijn van de gekke koeie-ziekte. Of aids. Je weet het nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Of aan de medicijn tests die farmaciebedrijven op de bevolking van het continent uitvoeren...quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dus half Afrika ligt te creperen door een collectieve waan van onderdrukte homosexualiteit, drugsverslaving en korte nachten?
Omdat je zo stellig bent en je toch zou denken dat je op die manier voor eens en altijd je gelijk kan bewijzen en het grote complot op die manier moeiteloos kan onthullen. Daarom.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom. Als de wetenschap al niet eens met een fatsoenlijk bewijs kunnen komen. En daarnaast.
HIV is de laatste ziekte die je kan oplopen van sex. Wat zei ik nu eerder. Chlamydia e.d. kan je wel oplopen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom. Als de wetenschap al niet eens met een fatsoenlijk bewijs kunnen komen. En daarnaast.
HIV is de laatste ziekte die je kan oplopen van sex. Wat zei ik nu eerder. Chlamydia e.d. kan je wel oplopen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:45 schreef Lambiekje het volgende:
Wat ik NIET kan begrijpen is dat we zo paniekerig reageren op een ziekte (wat in mijn beleving alleen op recept te verkrijgen valt) dat minder dan 50 mensen oploopt per jaar. Er is geen epidemie nooit geweest ook.
Het lijkt wel een holocaust waar je met geen enkel geding over mag praten. Hoe komt dat en waarom?
?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dus half Afrika ligt te creperen door een collectieve waan van onderdrukte homosexualiteit, drugsverslaving en korte nachten?
Wellicht omdat de meeste mensen er anders over denken dan jij?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:45 schreef Lambiekje het volgende:
Wat ik NIET kan begrijpen is dat we zo paniekerig reageren op een ziekte (wat in mijn beleving alleen op recept te verkrijgen valt) dat minder dan 50 mensen oploopt per jaar. Er is geen epidemie nooit geweest ook.
Het lijkt wel een holocaust waar je met geen enkel geding over mag praten. Hoe komt dat en waarom?
(wikipedia)quote:UNAIDS and the WHO estimate that AIDS has killed more than 25 million people since it was first recognized in 1981, making it one of the most destructive pandemics in recorded history. Despite recent improved access to antiretroviral treatment and care in many regions of the world, the AIDS pandemic claimed an estimated 2.8 million (between 2.4 and 3.3 million) lives in 2005 of which more than half a million (570,000) were children.[3]
In 2007, between 30.6 and 36.1 million people were believed to live with HIV, and it killed an estimated 2.1 million people that year, including 330,000 children; there were 2.5 million new infections.[123]
Een boek kan zoveel zeggen, bewijs is het niet. Heb jij zelf het bewijs gezien?quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nooit maar dan ook nooit moet je laten testen op HIV. Wel op syfilis, Chlamydia of Gonorroe, maar op HIV nooit
Dankjewel voor de moeite... Ik heb er even eentje tussenuit gepikt. Je bent op de hoogte van het feit dat sinds een jaar of 5 elke zwangere vrouw op HIV getest wordt. Leg mij eens uit hoe het komt dat het aantal HIV-dragers sindsdien niet explosief is gestegen. Ow en als je toch bezig bent, hoe komt het dat ik zowel zwanger, als verkouden/stressig (want elke keer bij bloedbank getest) nog steeds niet positief getest ben...quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Advocaat van de duivel: Ben je getest op Aids dan, en word dit regelmatig herhaald?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dankjewel voor de moeite... Ik heb er even eentje tussenuit gepikt. Je bent op de hoogte van het feit dat sinds een jaar of 5 elke zwangere vrouw op HIV getest wordt. Leg mij eens uit hoe het komt dat het aantal HIV-dragers sindsdien niet explosief is gestegen. Ow en als je toch bezig bent, hoe komt het dat ik zowel zwanger, als verkouden/stressig (want elke keer bij bloedbank getest) nog steeds niet positief getest ben...
Je denk toch niet dat zo iets simpels als even image googelen het bewijs is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:41 schreef santax het volgende:
[..]
Zucht... ik zou zo graag op je reageren maar het is als schieten op mank wild. Het kan wel. Maar ik vreet zo een mank konijn toch niet op. Het zouden maar de symptonen zijn van de gekke koeie-ziekte. Of aids. Je weet het niet![]()
(punt 1 : wat zijn dit dan: [ afbeelding ] )
Hier moet ik hem wel in bijstaan. Bij de 'ELISA' test komen veel zwangere als positief naar voren. Dat is het nadeel van deze zeer goedkope test. De fabrikant weet dat en raadt bij gebruik voor zwangere vrouwen dan ook niet deze goedkope test aan. Wonderbaarlijk dat Lambiekje dat gemist heeft of bewust niet noemde. (edit: overigens mensen met een transplantatie komen ook veel voor als 'false positives' bij de test. Wederom, de fabrikant heeft het in de fucking bijsluiter staan).quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dankjewel voor de moeite... Ik heb er even eentje tussenuit gepikt. Je bent op de hoogte van het feit dat sinds een jaar of 5 elke zwangere vrouw op HIV getest wordt. Leg mij eens uit hoe het komt dat het aantal HIV-dragers sindsdien niet explosief is gestegen. Ow en als je toch bezig bent, hoe komt het dat ik zowel zwanger, als verkouden/stressig (want elke keer bij bloedbank getest) nog steeds niet positief getest ben...
Het punt is met als je meerdere testen doet wordt het willekeur.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Aids bestaat toch nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Advocaat van de duivel: Ben je getest op Aids dan, en word dit regelmatig herhaald?
Dus er worden geen goedkope tests gebruikt bij zwangeren, omdat men weet dat deze vals positief kunnen geven... Nou, prima toch...quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:55 schreef santax het volgende:
[..]
Hier moet ik hem wel in bijstaan. Bij de 'ELISA' test komen veel zwangere als positief naar voren. Dat is het nadeel van deze zeer goedkope test. De fabrikant weet dat en raadt bij gebruik voor zwangere vrouwen dan ook niet deze goedkope test aan. Wonderbaarlijk dat Lambiekje dat gemist heeft of bewust niet noemde. (edit: overigens mensen met een transplantatie komen ook veel voor als 'false positives' bij de test. Wederom, de fabrikant heeft het in de fucking bijsluiter staan).
Wat is er nou kwalijk aan het afnemen van bloed en op kweek zetten? Daar kun je toch verder niet ziek van worden... En ja, het is me gevraagd, ik heb zelf toestemming ervoor gegeven. Elke keer...quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het punt is met als je meerdere testen doet wordt het willekeur.
Waarom zou je een hiv test doen als je baby het toch niet kan krijgen. Hoe kan een virus nu erfelijk zijn.
Het is al kwalijk genoeg dat ze die test uberhaupt doen. Ben je gevraagd voor de test of wat?
Misschien heb je wel het Delta32-gen (15% heeft het) ben je sowieso immuun voor AIDS.
eh, nee dat is dan weer niet prima eigenlijk. Maar het is gewoon een tekortkoming van de test. Godzijdank worden de positief bevonden mensen beter onderzocht en ziet men dan snel genoeg of er wel of niet sprake is van hiv.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Aids bestaat toch niet
[..]
Dus er worden geen goedkope tests gebruikt bij zwangeren, omdat men weet dat deze vals positief kunnen geven... Nou, prima toch...
HIV bestaat niet.quote:
De test zijn onzin. Ze testen nergens op en zijn niet geijkt. Volkomen quatsch dus.quote:Dus er worden geen goedkope tests gebruikt bij zwangeren, omdat men weet dat deze vals positief kunnen geven... Nou, prima toch...
Orap dude... je verzekering vergoed het. Het helpt. Echt. Tenzij paranoide schizofrenie volgens jou natuurlijk ook niet bestaat. Wat dan opzich wel weer meteen een symptoon zou zijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
HIV bestaat niet.
AIDS is een verzamelnaam en geen ziekte. AIDS bevat 29 symptomen. Elke symptoom is heel goed te behandel en zijn al eeuwen bekende aandoeningen.
[..]
De test zijn onzin. Ze testen nergens op en zijn niet geijkt. Volkomen quatsch dus.
Door dat te vragen geef je al aan er weinig van begrepen te hebben. Wellicht kun je beter ophouden met hierover te posten. Misschien kun je je voorstellen dat hier ook mensen zijn die geliefden aan AIDS verloren hebben en jouw grappen dus niet echt zo heel erg als grappig kunnen zien.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het punt is met als je meerdere testen doet wordt het willekeur.
Waarom zou je een hiv test doen als je baby het toch niet kan krijgen. Hoe kan een virus nu erfelijk zijn.
Dat kun je over iedere ziekte wel zeggen natuurlijk...quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
HIV bestaat niet.
AIDS is een verzamelnaam en geen ziekte. AIDS bevat 29 symptomen. Elke symptoom is heel goed te behandelen en zijn al eeuwen bekende aandoeningen.
[..]
De test zijn onzin. Ze testen nergens op en zijn niet geijkt. Volkomen quatsch dus.
Ik geloof niet dat hij het grappig bedoeld. En het sentimentsargument is heel aardig, vriendelijk en gevoelig, maar m.i. ondanks dat toch ongeldig. Dan kun je het nergens meer over hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:06 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Door dat te vragen geef je al aan er weinig van begrepen te hebben. Misschien kun je beter ophouden met hierover te posten. Misschien kun je je voorstellen dat hier ook mensen zijn die geliefden aan AIDS verloren hebben en jouw grappen dus niet echt zo heel erg als grappig kunnen zien.
Dat zeg ik niet dat zegt de wetenschap.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:03 schreef santax het volgende:
[..]
eh, nee dat is dan weer niet prima eigenlijk. Maar het is gewoon een tekortkoming van de test. Godzijdank worden de positief bevonden mensen beter onderzocht en ziet men dan snel genoeg of er wel of niet sprake is van hiv.
@lambiekje... Wat zou je zeggen van: via het bloed??? Die navelstreng heeft een functie weet je...
Wel bijzonder dat je nu wel erkent dat 15% van de mensen blijkbaar immuun is voor aids. Bestaat aids nu wel of niet?
Het is een tekortkoming van die tes, die bekend is... Kortom, met die test moet je dus geen zwangere vrouwen testen. Zwangere vrouwen moeten met een duurdere test getest worden. Oftewel, voor het gros geschikt, maar voor uitzonderingsgroepen niet. Als je dat weet en er naar handelt, dan is er in mijn ogen geen probleem.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:03 schreef santax het volgende:
[..]
eh, nee dat is dan weer niet prima eigenlijk. Maar het is gewoon een tekortkoming van de test. Godzijdank worden de positief bevonden mensen beter onderzocht en ziet men dan snel genoeg of er wel of niet sprake is van hiv.
@lambiekje... Wat zou je zeggen van: via het bloed??? Die navelstreng heeft een functie weet je...
Wel bijzonder dat je nu wel erkent dat 15% van de mensen blijkbaar immuun is voor aids. Bestaat aids nu wel of niet?
Nee maar in bijsluiters van de HIV-test staat het gewoon. Tenminste in sommige landen. Elk land heeft zijn verplichten wat wel en niet er op moet staan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat kun je over iedere ziekte wel zeggen natuurlijk...
maar als je echt meer wilt weten moet je maar de artikelen lezen die verzameld zijn op de AIDS-patienten forum anderekijk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het is een tekortkoming van die tes, die bekend is... Kortom, met die test moet je dus geen zwangere vrouwen testen. Zwangere vrouwen moeten met een duurdere test getest worden. Oftewel, voor het gros geschikt, maar voor uitzonderingsgroepen niet. Als je dat weet en er naar handelt, dan is er in mijn ogen geen probleem.
Ik heb overigens geen flauw idee welke test bij mij gebruikt zijn, maar ze waren allemaal negatief. Niet echt willekeur dus, lijkt me zo...
Je weet dat paracetamol als bijwerking hoofdpijn kan veroorzaken...quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee maar in bijsluiters van de HIV-test staat het gewoon. Tenminste in sommige landen. Elk land heeft zijn verplichten wat wel en niet er op moet staan.
Tja Lambiekje, begrijp me niet verkeerd want ik vind je een goede kerel. Tegelijk heb ik je al vaak zien posten. Paranoide... Orap... Ik blijf erbij. De wetenschap is het er nogal unaniem over eens dat AIDS bestaat. Tegenwoordig, sinds het behandelbaar is, noemt men het HIV. Toegegeven, de naam AIDS staat niet voor niets voor Acquired immune deficiency syndrome . In de tijd dat men bij veel mensen al deze symptonen zag kende men deze ziekte nog niet. Daarnaast, inderdaad, inmiddels zijn de symptonen goed te behandelen. Sterker nog, door een rugmergtransplantaat is onlangs een Duitser HIV-vrij geworden. Uniek tot nu toe. Er was al hoop voor de patienten, maar nu is er dus ook een potentiele genezing mogelijk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet dat zegt de wetenschap.
HIV bestaat niet.
De stelling dat je van HIV > AIDS krijgt dat staat ter discussie. AIDS is gewoon een verzamelnaam met uiteeenlopende aandoeningen. Die allen best behandelbaar zijn en zeker niet dodelijk.
Het wordt pas dodelijk als je afgekeurde kankermedicijnen gaat gebruiken (AZT). Tja bigpharma had nog wat op de plank liggen. Hoe kan het dat ze afgekeurd zijn voor kanker omdat ze te rigoureus te werk gaan maar wel voor HIV-patienten kan voorgeschreven worden? Oh wacht hiv-patienten zijn toch voor de 95% homos.
als je alles zwart-wit wilt zien wel. Je kunt er ook voor kiezen dat iets te nuanceren. Niet ieder graf hoeft open, en sommige gevoelens bestaan nu eenmaal. Ermee rekening houden is soms gepast.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij het grappig bedoeld. En het sentimentsargument is heel aardig, vriendelijk en gevoelig, maar m.i. ondanks dat toch ongeldig. Dan kun je het nergens meer over hebben.
Mja, in feite zou men die specifieke test niet moeten gebruiken, maar het probleem met HIV is dat het pas echt aantoonbaar is na onderzoek. Door een persoon, over een persoon, met een microscoop enzo. Dan pas heb je zekerheid. Dus ansich is de test goed genoeg voor het doel. Iedereen die positief is krijgt meer screening. Zwangere vrouwen in het bijzonder en dan vallen de 'false positives' eruitquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het is een tekortkoming van die tes, die bekend is... Kortom, met die test moet je dus geen zwangere vrouwen testen. Zwangere vrouwen moeten met een duurdere test getest worden. Oftewel, voor het gros geschikt, maar voor uitzonderingsgroepen niet. Als je dat weet en er naar handelt, dan is er in mijn ogen geen probleem.
Ik heb overigens geen flauw idee welke test bij mij gebruikt zijn, maar ze waren allemaal negatief. Niet echt willekeur dus, lijkt me zo...
Dat zijn ze NIET. Er komen steeds meer en meer haarscheuren. Dit jaar is in Azië en Afrika ook al bestempeld als niet epidemisch. WTO geeft dat zelf aan...quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:21 schreef santax het volgende:
[..]
Tja Lambiekje, begrijp me niet verkeerd want ik vind je een goede kerel. Tegelijk heb ik je al vaak zien posten. Paranoide... Orap... Ik blijf erbij. De wetenschap is het er nogal unaniem over eens dat AIDS bestaat.
En je hebt ook mensen waarbij het immuun te goed werkt. Dan ben je ook ziek. Dan heb je IRISquote:Tegenwoordig, sinds het behandelbaar is, noemt men het HIV. Toegegeven, de naam AIDS staat niet voor niets voor Acquired immune deficiency syndrome . In de tijd dat men bij veel mensen al deze symptonen zag kende men deze ziekte nog niet. Daarnaast, inderdaad, inmiddels zijn de symptonen goed te behandelen. Sterker nog, door een rugmergtransplantaat is onlangs een Duitser HIV-vrij geworden. Uniek tot nu toe. Er was al hoop voor de patienten, maar nu is er dus ook een potentiele genezing mogelijk.
Van griep weten wat het is en wat het doet . Het is geïsoleerd. Dat is hiv niet. Men kijkt dus naar een speld in een hooiberg als je naar HIV zoekt.quote:Je hebt het ook over verschillende symptonen. Als je hoest en koorts hebt, heb je waarschijnlijk 1 van de griepvarianten. Als je hoest en net bij een ongeluk een been bent verloren (het bloed nog) en je krijgt koorts... Ben je waarschijnlijk verkouden en heb je last van een accuut lichamelijke trauma. In dit geval een amputatie. Precies dezelfde symptonen, toch een ander ziektebeeld. Dus die opmerking is gewoon niet zo bijster slim. Iemand die hoest kan gewoon verkouden zijn, maar ook longontsteking hebben. Bij HIV zijn er zoveel uitingenen van het virus die allen tegelijk optreden dat als je al die symptonen hebt je het een nieuwe naam geeft. HIV, of AIDS in dit geval. Dat begrijp je zelf toch ook wel niet?
Ga jij je eerst eens in de materie verdiepen voor je dit soort achtelijk dingen gaat roepenquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
He dit is wel heel heel erg dom wat je hier zegt. Het is duidelijk dat jij niet hebt verdiept.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:31 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ga jij je eerst eens in de materie verdiepen voor je dit soort achtelijk dingen gaat roepen
Zie, het wordt nog steeds afgedaan als holocaust ontkenning. Treurig heel treurig.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:33 schreef gr8w8 het volgende:
Lambiekje zit nog in de ontkenningsfase. Of luistert te veel naar meneer pastoor.
Het klopt wel dat AIDS niet als ziekte bestaat. Je hebt HIV of niet en op een gegeven moment is het virus zo actief dat je er echt last van hebt. Dan pas zeggen we dat je AIDS hebt. Lambiekje zegt nog een halve waarheid (bewust?), namelijk bij het meten van de mate van activiteit. Zelfs verkoudheids-virusjes zijn relatief moeilijk aan te tonen. Daarom meet men de reactie op het virus. Het zijn nu eenmaal geen bacillen.
Lambiekje moet maar eens met wat patienten gaan praten onder vier ogen.Schandalig dit.
Ja, dus? Er staat alleen dat er nog geen standaard is voor de aantallen antilichamen. In feite al wel dat er antilichamen zijn! En dat dezelfde lichamen bij vele personen met dezelfde aandoeningen worden aangetroffen. Wees gerust, je lijf maakt niet zomaar massa's aan voor niets.quote:
Roep geen dingen zonder iemands achtergrond te weten. Daar maak je jezelf pas belachelijk mee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zie, het wordt nog steeds afgedaan als holocaust ontkenning. Treurig heel treurig.
En wat een ongekende onwetendheid.
Stop onze onwetendheid en laat je zelf inspuiten met volkomen gezond bloed wat wij domme mensen aanzien voor met HIV besmet bloed. Nul risco, 100% je gelijk bewezen. De wereld van een collectieve waan verlost.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zie, het wordt nog steeds afgedaan als holocaust ontkenning. Treurig heel treurig.
De Holocaust is ook al een fabeltje?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nou nee, hiv is gewoon te zien...quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat zijn ze NIET. Er komen steeds meer en meer haarscheuren. Dit jaar is in Azië en Afrika ook al bestempeld als niet epidemisch. WTO geeft dat zelf aan...
Of zal als dit. Aids in Afrika is bedrog
Sinds een jaar of wat is het niet meer dodelijk maar is het een chronische ziekte geworden. pfff
[..]
En je hebt ook mensen waarbij het immuun te goed werkt. Dan ben je ook ziek. Dan heb je IRIS
Ze verzinnen ter plekke nieuwe aandoeningen.
[..]
Van griep weten wat het is en wat het doet . Het is geïsoleerd. Dat is hiv niet. Men kijkt dus naar een speld in een hooiberg als je naar HIV zoekt.
Een griepvirus is sowieso al tientallen malen geavanceerder dan het zogenaamde HIV. Maar dat terzijde.
Joh, haal nou bigpharma er niet ook nog bij...quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:42 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
De Holocaust is ook al een fabeltje?
Dat hebben de pharmaceutische bedrijven natuurlijk gedaan!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Griepje & antibiotica? Was het maar zo!quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:43 schreef santax het volgende:
[..]
...Hoewel ik toch liever een griepje heb dat met wat antibiotica weg is.
Als jij het dan allemaal zou goed weet kom dan eens met onderbouwde (en erkende) bronnen die jou geblaat onderbouwenquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
He dit is wel heel heel erg dom wat je hier zegt. Het is duidelijk dat jij niet hebt verdiept.
Dit is pure realiteit. Sorry maar zo is het.
jammer van die laatste regel, verder goed verhaal.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:43 schreef santax het volgende:
[..]
In je eerste comment hier bestond AIDS nog niet en nu ben je het al aan downplayen naar: minder erg dan griep. Hoewel ik toch liever een griepje heb dat met wat antibiotica weg is.
Wie zegt dat er miljoenen aan aids overleden zijn? Afrika is misselijk makende zwendel en is gewoon ondervoeding niets meer niets minder.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:43 schreef santax het volgende:
[..]
Nou nee, hiv is gewoon te zien...
Maar laat ik dat even vergeten.
Verklaar eens waarom een griepvirus tientallen malen geavanceerder is? Dat griep dodelijk kan zijn betwist ik niet. De geschiedenis heeft ons dat wel geleerd, maar er zijn inmiddels ook miljoenen mensen overleden aan de gevolgen van AIDS... In de recente geschiedenis (laatste eeuw) waren vooral de ouderen en zwakkeren het slachtoffer van de griep. Ze raken uitgedroogd vaak en overlijden. Aids daarentegen trof zelfs sterke mannen als Frederick Bulzara. Aan wiens dood AIDS een groot deel van haar bekend zijn te danken heeft. Het was immers een blanke pop-ster, die nieteens homosexueel was maar bi-sexueel was, die eraan overleed... Maar ik begrijp nog steeds nog niet wat je wil zeggen. In je eerste comment hier bestond AIDS nog niet en nu ben je het al aan downplayen naar: minder erg dan griep. Hoewel ik toch liever een griepje heb dat met wat antibiotica weg is.
Weet je waar ik moeite mee hebt Lambiekje. Ik mag je... echt... Maar je doet jezelf te kort. Ik zal proberen uit te leggen waarom.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wie zegt dat er miljoenen aan aids overleden zijn? Afrika is misselijk makende zwendel en is gewoon ondervoeding niets meer niets minder.
Het is heel ernstig dat de farmaindustrie de Queen-zanger misbruikt heeft om de ziekte meer angst in te boezemmen bij mensen. Zo f*cking kwalijjk is het allemaal.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wie zegt dat er miljoenen aan aids overleden zijn? Afrika is misselijk makende zwendel en is gewoon ondervoeding niets meer niets minder.
Het is heel ernstig dat de farmaindustrie de Queen-zanger misbruikt heeft om de ziekte meer angst in te boezemmen bij mensen. Zo f*cking kwalijjk is het allemaal.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Stop onze onwetendheid en laat je zelf inspuiten met volkomen gezond bloed wat wij domme mensen aanzien voor met HIV besmet bloed. Nul risco, 100% je gelijk bewezen. De wereld van een collectieve waan verlost.
Wat ik wel kwalijk neem is dat de generatie waarin mijn ouders zitten de schuldige zijn aan het feit dat het zo ver heeft kunnen komen. De wanstaltige onwentedheid. De laksheid waarin geleefd werd. Als Dallas maar op TV was dan was het goed.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:03 schreef santax het volgende:
[..]
Weet je waar ik moeite mee hebt Lambiekje.
Toen ik 18 was kreeg ik zelf een acute psychose. Godzijndank ben ik daar alweer lang overheen, maar of jij weet het ontzettend goed te spelen, of jij bent echt paranoide. En in dat laatste geval, zoek gewoon hulp en neem je medicijnen. Nu zijn het nog de grote bedrijven die je haat. Wat is er voor nodig om je vader of moeder te haten? Wat is er voor nodig om een van hun haar/zijn strot door te snijden. Orap dude... Orap. T'is een fucking wondermiddel.
misschien toch maar een internetrijbewijs invoeren danquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat ik wel kwalijk neem is dat de generatie waarin mijn ouders zitten de schuldige zijn aan het feit dat het zo ver heeft kunnen komen. De wanstaltige onwentedheid. De laksheid waarin geleefd werd. Als Dallas maar op TV was dan was het goed.
Uh ik luister niet naar autoriteit. Dus iemands strots van bekende doorsnijden is een onmogelijkheid.
Van kinds af aan had ik al het idee dat ze handelen uit macht en niet uit wijsheid. De tegenstrijdigheden wat ik in mijn kinderjaren tegen aanliep was onbespreekbaar zo is het nu eenmaal. Zo is het gvd niet. Nu ik 15 jaar later internet heb ik al die zaken waar ik joekels van vraagtekens bij had als kind heb ik nu kunnen plaatsen in een groter geheel.
het is nog steeds niet doorgedrongen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:14 schreef santax het volgende:
[..]
misschien toch maar een internetrijbewijs invoeren dan![]()
Met een medische/psychologische test vantevoren. Serieus Lambiek, je haalt minder uit het leven dan erin zit. Je zet jezelf eigenlijk voor schut. Een afwijkende mening en kritische houding is prima, maar als er zoveel slimmere mensen, met zoveel meer middelen, waarvan makkelijk aantoonbaar is dat ze net zo kritisch als jezelf zijn roepen: aids bestaat... t'is echt... Dan moet je of zelf met ontkrachtend bewijs komen, of zwijgen.
Idd, Lambiekje daar heeft Santax volledig gelijk in. Kom met goede bronnen of zwijgquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:14 schreef santax het volgende:
[..]
misschien toch maar een internetrijbewijs invoeren dan![]()
Met een medische/psychologische test vantevoren. Serieus Lambiek, je haalt minder uit het leven dan erin zit. Je zet jezelf eigenlijk voor schut. Een afwijkende mening en kritische houding is prima, maar als er zoveel slimmere mensen, met zoveel meer middelen, waarvan makkelijk aantoonbaar is dat ze net zo kritisch als jezelf zijn roepen: aids bestaat... t'is echt... Dan moet je of zelf met ontkrachtend bewijs komen, of zwijgen.
geloof me, het is al maanden geleden doorgedrongen... Dat is wat er zo spijtig is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het is nog steeds niet doorgedrongen.
HIV niet bestaat. AIDS is een verzamelnaam voor een selectie aandoeningen.
nee AIDS is een zooitje bij elkaar geraapte aandoeningen. In 1993 is het drastisch aangepast. Dementie is op eens ook aids. kom nou gauw.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:02 schreef SingleCoil het volgende:
AIDS is geen ziekte, AIDS is een syndroom. Een syndroom is een ziektebeeld: een verzameling van steeds tezamen voorkomende klinische verschijnselen/symptomen. Zo'n verzameling klinische tekenen kan meerdere oorzaken hebben. Soms is de oorzaak niet bekend, maar is het geregeld samengaan van deze tekenen dusdanig opvallend, dat men ze groepeert tot een syndroom.
Wil je nu beweren dat AIDS niet bestaat, omdat de oorzaak soms niet bekend is, of omdat er nog veel over het ziektebeeld onverklaard is? Dat is toch dom?
ik heb al lang bronnen gegeven. Maar ja het probleem in deze trieste wereld is dat de MSM geen platform geeft voor dissidentie als het om ziektes en aandoeningen gaat. Die mogelijkheid is er niet, Als er dan alternatieve bronnen als Internet zich aandienen wordt het niet geaccepteerd. En kijk dat is precies waar bigpharma op uit is. Kijk eens verder dan alleen een flyer...quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:18 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, Lambiekje daar heeft Santax volledig gelijk in. Kom met goede bronnen of zwijg
zo'n baby raakt op dezelfde manier besmet als dat het ook verslaafd kan raken aan de stoffen die moeder gebruikt ..quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:00 schreef Lambiekje het volgende:
Heb je dit al weleens goped gelezen Lambiekjequote:Op dinsdag 30 december 2008 12:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee AIDS is een zooitje bij elkaar geraapte aandoeningen. In 1993 is het drastisch aangepast. Dementie is op eens ook aids. kom nou gauw.
Je bent je wel nog bewust van het feit dat ook onafhankelijke universiteiten, doktoren, professors, stichtingen en organisaties HIV/AIDS wel herkennen. Je bent je ook ervan bewust dat het virus ansich bij lab-onderzoek gewoon aantoonbaar is?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik heb al lang bronnen gegeven. Maar ja het probleem in deze trieste wereld is dat de MSM geen platform geeft voor dissidentie als het om ziektes en aandoeningen gaat. Die mogelijkheid is er niet, Als er dan alternatieve bronnen als Internet zich aandienen wordt het niet geaccepteerd. En kijk dat is precies waar bigpharma op uit is. Kijk eens verder dan alleen een flyer... Op wat voor kennis is jullie beeld over HIV/AIDS gestoeld !?
Ja natuurlijk.quote:
tuurlijk Lambiekje .. we hebben niet de middelen uitgevonden waarmee wij al eeuwen bestaande ziektes eindelijk kunnen identificeren .. we hebben de ziektes uitgevonden ..quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Elke ziekte, aandoening van de 20ste/21ste eeuw is aangewakkerd, gefabriceerd door bigpharma. Het is bigbusiness.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:25 schreef santax het volgende:
Je bent je wel nog bewust van het feit dat ook onafhankelijke universiteiten, doktoren, professors, stichtingen en organisaties HIV/AIDS wel herkennen. Je bent je ook ervan bewust dat het virus ansich bij lab-onderzoek gewoon aantoonbaar is?
Dus jij wil zeggen dat alle ziektes die er heden ten dagen zijn. Door de pharma industrie gemaakt zijn?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:26 schreef Lambiekje het volgende:
Ja natuurlijk.
Elke ziekte, aandoening van de 20ste/21ste eeuw is aangewakkerd, gefabriceerd door bigpharma. Het is bigbusiness.
Elke ziekte sinds 1900? Waarom komt er dan geen polio meer voor in Nederland om maar eens wat te noemen? Die ziekte is door vaccinatie en de voortschrijdende medische kennis nagenoeg verdwenen uit de westerse wereld, en dus niet vanzelf, aangezien we volgens jou steeds ongezonder voedsel ed eten, en het dan dus eerder meer voor zou moeten komen lijkt me? Leg me dat alsjeblieft uit. Desnoods via een PM, aangezien je wat een aarzeling hebt om in het openbaar met betrouwbare bronnen te komen naar mijn idee...quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Klopt, AIDS dementie bestaat.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee AIDS is een zooitje bij elkaar geraapte aandoeningen. In 1993 is het drastisch aangepast. Dementie is op eens ook aids. kom nou gauw.
Nee eikel. AIDS is een syndroom, Een syndroom is een zooitje bij elkaar geraapte aandoeningen. Niks meer of minder. Als je dat niet snapt kun je beter ophouden jezelf verder belachelijk te maken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waar haal je die tiener nou weer vandaan .. die vrouw is 39 ..quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:47 schreef HIGHT0WER het volgende:
Maar wat te doen met die kerels die gesekst hebben met die thaise tienerhoer uit Toronto?
vraag je af waarom er geen NL wiki is over de dissidentie. Nederland is een smerig censurerend land.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:23 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb je dit al weleens goped gelezen Lambiekje
http://nl.wikipedia.org/wiki/AIDS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |